Vespa-Ciao.NL
:: vespa ciao

Home Forums Algemeen Brommers algemeen vespa ciao

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

robert
    Topic starter

mijn brommer trok altijd heel goed op ik was aan het rijden ik reed door het zand en hij moest trekken in een keer maakte hij een zwaarder geluid en trok hij niet meer op en nou nog niet

woe
      Bijdrager

warmlopertje of toch zand in je luchtfilter gekomen en dan in je cilinder is gekomen

klinkt stom, maar zou kunnen

robert
        Topic starter

maar als hij warm loopt trekt hij dan nooit meer op en ik heb de cilinder kop eraf gehad die was niet vuil of kan het iets meet de koppeling zij versleten ofzo

robert
          Topic starter

maar als ik hem start trekt hij wel goed op maar dat duurt niet lang paar min.

Jacky
            Bijdrager

ook niet toevallig schrammen in de cilinder? heb ik ook gehad alleen zo erg dat tie alleen nogmaar hard stationair liep bij volgas

robert
              Topic starter

zou goed kunnen maar warom trekt hij in het begin wel goed op als hij nog koud is ?

Jacky
                Bijdrager

goeie vraag, misschien loopt tie warm.. valt tie na een tijdje niet uit ofzo?

Kay
                  Bijdrager

lijkt op gare cilinder,zuiger..

robert
                    Topic starter

nee, niet dat ik weet hij rijd wel gewoon maar trekt dan niet op maar die koppeling verslijt die zomaar dan?

Ties
                      Bijdrager

koppeling slijt wel ja;)…kzou zeggen draai um der es af…zie je dat ut huis waarschijnlijk stuk is ingeslepen, en miss zijn je koppelingsschoentjes ookal gaar!

robert
                        Topic starter

maar als een koppeling slijt is dat in een keer of gaat dat stilletjes aan wand bij mij trok hij in een keer niet meer op

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.