Vespa-Ciao.NL
:: vespa bravo en vespa si

Home Forums Algemeen Brommers algemeen vespa bravo en vespa si

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

derbi-yzf
    Topic starter

hoi

ik heb een vespa bravo zonder kenteken en een vespa si met kenteken. de vespa si is oud en gaar en de bravo is in goede staat…

kan ik het frame van mijn si op de bravo maken? is dit plug and play of moet ik iets aanpassen verlassen?

Bedankt,

MVG DErbi-yzf

Vespa-Style
      Bijdrager

derbi-yzf :
        hoi

ik heb een vespa bravo zonder kenteken en een vespa si met kenteken. de vespa si is oud en gaar en de bravo is in goede staat…

kan ik het frame van mijn si op de bravo maken? is dit plug and play of moet ik iets aanpassen verlassen?

Bedankt,

MVG DErbi-yzf

Hallo,

leg eens uit wat je bedoelt.
        Ik snap er geen hout van wat je bedoelt, kan je wat duiderlijker zijn?

Gr

AA-T
        Sleutelbeheerder

wat hij bedoelt is de brommers samen te laten smelten, zodat hij 1 goeie (de bravo) heeft die verzekerd is..

in principe kan je volgens mij gewoon de brug en wielen zonder probleem overzetten..
          voorvork word wat lastiger omdat de maten niet hetzelfde zijn..

maar het grootte probleem is dat de framenummers (wat dus ook in je papieren staat) staan op je frame, en niet op je brug (subframe)..

dus dan zullen de nummers niet met de papieren overéénkomen..

FonS
          Bijdrager

de Si heeft een kenteken, hij wilt alle delen van de bravo overzetten naar het Si frame 😉

inderdaad allemaal geen probleem, voorvork kan een ander verhaal zijn

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.