Vespa-Ciao.NL
:: Vespa AF1 Sprinter

Home Forums Perso’s Projecten Vespa AF1 Sprinter

• Dit onderwerp bevat 228 reacties, 48 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door BMW.
15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 229)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

dankje voor de reacties! mooi geluidje inderdaad, maar dat is echt typisch voor de cannon.

Ik zal binnenkort eens wegen hoeveel hij nu weegt. Zal ongeveer hetzelfde zijn als een ciaotje maar dan is ie wel veel steviger en beter handelbaar. Over een tijdje misschien een aluminium brug solderen en kijken hoeveel dat in het gewicht scheelt. Maar dat komt pas als er een AF1 blok onder komt.

RiPe
      Bijdrager

haha geweldig, ook hoe je er op ligt 😀

street-ciao-horst
        Bijdrager

supper vet!!

is het sprintertje ook aanwezig met carnavals meeting?

groeten

TimoO_
          Donateur

misschien. als ik een aanhangwagen kan regelen en m’n vader kan overhalen wil ik hem wel meenemen.

effe een vraag aan de mensen die vaker op die meetingplek komen, is daar een rechte weg van + 150 meter?

.-{2F4OV}-.

Ziet er goed uit Timo! Komt allemaal goed:thumb

VespaAvanti
              Donateur

TimoO_ :
                misschien. als ik een aanhangwagen kan regelen en m’n vader kan overhalen wil ik hem wel meenemen.

effe een vraag aan de mensen die vaker op die meetingplek komen, is daar een rechte weg van + 150 meter?

Die is er ja:D
                Loopt alleen wel een keer naar boven en beneden en over een bruggetje, maar is een stuk langer dan 150 meter, een glad recht stuk van 150 meter is er dus ook wel op die weg:thumb

leon ciao
                Bijdrager

ja over de brug is zeker minimaal 200 meter [vanaf de rotonde tot de parkeerplaats].

Zou vet zijn als je met de sprinter zou komen timo, creatief bedacht/gemaakt :thumb

TimoO_
                  Donateur

ik ga niet met de sprinter over een houten brug rijden, op en af. moet ik maar een beetje rondkijken, zal vast wel ergens een recht stukje zijn.

ik zal proberen met de sprinter te komen, zal alleen nog een lastig klusje worden om een aanhanger te regelen….

TimoO_
                    Donateur

Nou gelukkig heb ik ruim op tijd vervoer kunnen regelen voor naar de meeting in Thorn te gaan met de sprinter. Ik heb dus de hele vakantie flink doorgewerkt aan de sprinter, en hij heeft dus een nieuw jassie: fluor groen (kawasaki groen achtig).

zo kennen jullie hem allemaal wel:

zo niet:

hier rijdent

G-no:

en ik:

Jammer genoeg was ie op de meeting opeens kut afgestelt… We hadden voordat we gingen hem nog iets beter afgestelt, maar toen we daar waren verzoop hij iedere keer, echt heel jammer. Maarja, gelukkig deed ie het nog een beetje! Was zowiezo leuk om er effe mee te komen.

Het lakwerk is echt super goed gelukt, het frame in ieder geval. de tank is wat minder maar daar zijn we na 1 laag ook mee gestopt het te spuiten, dat word nog opnieuw gedaan. Waren al die uurtjes schuren wel waard!

FonS
                      Bijdrager

jaaa mooi man 🙂 alleen nog wat geile bandjes :p

niceVespa
                        Bijdrager

ziet er heel fet uit;)

GTZ NV

Bartjee
                          Donateur

Mooi kleurtje man, ding ziet er echt zwaar mooi uit

RiPe
                            Bijdrager

hij is wel opgeknapt :thumb

ik moet mijn race choppertje ook maar een keer verven, ook handig tegen het roesten

Daan777
                              Moderator

leuk kleurtje:)

TimoO_
                                Donateur

dankje voor de reacties!

FonS :
                                  jaaa mooi man 🙂 alleen nog wat geile bandjes :p

ja er komen zowiezo nieuwe bandjes op, alleen weet ik nog niet welke. eerst moet ik een nieuw, goed, setje 17″ spaakvelgen zien te regelen… die van mij zijn een beetje verroest en de achterste heeft een knikje in de velgrand.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.