Vespa-Ciao.NL
:: verzuipen of te weinig benzine????????

Home Forums Techniek Problemen oplossen verzuipen of te weinig benzine????????

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

william
    Topic starter

hoi hoi
      mijn ciao start echt slecht,zolang ik maar lang genoeg duw komt hij wel. met sproeier 62 en een malossi filter is de bougie bruin grijs.met dezelfde sproeier en een originele filter is de bougie zwart en nat.
      als hij eenmaal een beetje loopt lijkt het wel of hij zijn toeren niet goed pakt. de ene keer pat hij wat toeren en komt hij op en een paar seconde later valt hij weer weg,weer een paar seconde later pakt hij wat toeren. als je dan van de brommer afspringt en duwt hem nog wat harder aan komt hij ineens op en rijdt hij wel.
      ik snap er nix meer van.

help !!!!
      greats william

barry
      Donateur

Sproeier is veel te groot voor een standaard cilindertje.

william
        Topic starter

maar de cilinder is gehoond en een nieuwe uitlaat.

barry
          Donateur

Speelt geen rol.Monteer eens een kleinere sproeier.56-58.

william
            Topic starter

dus als ik mijn oude sproeier die 56 terug zet met een 13/13 ,malossi filter ,gehoond cilindertje,en een neiuwe uitlaat zou het gwn moeten doen
              toch?
              sad:(

william
              Topic starter

want die heb ik er namelijk inzitten en ik denk dus niet dat het iets met de benzine te maken heeft.
                hij pakt zen toeren slecht en trekt slecht op maar vooral het optrekken vanuitstilstand is mijn probleem.
                hij pakt wat toeren en dan weer niet dan weer wel an dan weer niet ,begin ik harder te duwen dan doet hij het gwn.,
                wat een gedoe

leon ciao
                Bijdrager

Een 62 sproeier is veel te groot
                  Mijn ciao heeft 60 sproeier erin, met de naast staande setup, en loopt goed [ook stationair :relax]
                  Als je carter ‘lekt’ kan het dat je een grotere sproeier nodig hebt
                  Probbeer eens een sproeier 56 zo iets zul je wel nodig hebben 🙂

william
                  Topic starter

heb nun mijn sproeier 56 terug maar bij het optrekken uit stilstand doet hij egt wazig.
                    hij pakt wat toeren en dan laat hij se weer los als het ware. hij begint te komen en dan valt hij weer weg.
                    duw je hem dan extra aan dan doet hij het gwn.wat is dat man?????????

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.