Vespa-Ciao.NL
:: Vervoer naar VCT Alkmaar topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vervoer naar VCT Alkmaar topic

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

Wouz-LwB :

docs911 :
      nope, hij is namelijk congierge op school, hij moet vrijdag afsluiten, das zn enige lange dag in de week

ik ben het met mijn voorgangers eens. als er niemand opstaat heb ik ok zo iets van, laat dan maar zitten. ik ben hier van alles voor mensen aan het regelen die zelf geen inzet tonen. dan ga ik zelf wel heen om 19:00 met mn pa met onze eigen aanhanger. scheelt me ook weer 60 voor de huur van dat ding.

en je moeder kan niet bijvoorbeeld eerder rijden ofzo ?

dat je vader je zondag weer oppikt met de rest vd ciao’s…

mn moeder durft niet met aanhangers te rijden, en al helemaal niet met een tandemasser:P:P

Mike
      Bijdrager

jezus gasten dit is wel diep triest zeg
        hoe zit dit??

moet ik anders langs komen om dat ding te komen besturen? als die pa van docs911 de boel wel weer komt ophalen,wil ik dat best doen….
        kop gasten regel even iets!!
        kan me niet voorstellen dat er binnen die families van de rijders niemand is die kan rijden!

Mike

Docs
        Donateur

mike, ik weet niet of wij dat van jou moeten verlangen. ik kan het mij eigenlijk ook niet voorstellen dat er van de 4 man die nou nog vervoer moeten hebben, niemand is waarvan er 1 ouder met die kar kan rijden.

mn pa wil ons zondag wel weer ophalen, das geen probleem. dus we hebben alleen iemand nodig die dat ding vrijdag mee sleurt(en hier op komt halen natuurlijk)

wat ik nog wel ff wil melden, en volgens mij nog niet vermeld had, de kosten van de groote aanhanger(60 euro) worden verdeeld over het aantal brommers die er op staan.

Mike
          Bijdrager

hmm m’n clio heeft ook geen trekhaak. ik d8 meer in een snel hersen spinsel die hele auto besturen. in jouw bijzijn.

maar heeft dat ding dan een eigen kenteken?? dus met een W erin? lijkt me stug dat zijn er niet veel ( moet betekenen dat ie een laadvermogen van boven de 750 KG heeft. daaronder heeft een kar geen kenteken en meot het een witte plaat voeren dat overeenkomt met de auto plaat. en in dat geval mag steyn wel dat lor besturen want een B rijbewijs is tot en met 750 kg

Mike

Docs
            Donateur

hij heeft een eigen kenteken ja. is ook niet voor niets een tandem asser:D:D best wel een bakbeest(300×150)

Mike
              Bijdrager

hmm jammer,

maar op een kleinere aanhanger gaan er ook wel 4 a 5 als het dan toch al 60 euro kost kun je toch een kleinere huren? zodat steyn evengoed kan rijden? of is dat geen optie..? en vreemde die jou ouders auto bestuurd.. ik bedoel je zit er wel zelf naast

Mike

Docs
                Donateur

mn ouders gaan hun auto niet uitlenen, dat heb ik al vaker geprobeerd, dat gaat niet lukken

als iemand dat ding komt ophalen, geen probleem, hij staat er toch wel. maar ik zelf kan geen vervoer regelen voor 19:00(in de stad)

Tonni
                  Topic starter

@ Mike: je zegt wel dat Steyn dan kan rijden met een kleinere aanhanger, maar in welke auto dan? Hij meldt zelf toch dat hij geen auto ter beschikking heeft…
                    Dat is eigenlijk het probleem, een auto met trekhaak. Een kar is wel te huur op bijna iedere straathoek.

Een bus zou een optie zijn, maar 8 brommers.. Dan moet het nog een kanon zijn en dus duur..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                    Donateur

kunnen we niet ergens een goedkope pool met trekhaak inhuren:D:D:D

nej, maar ik wil wel een beetje zekerheid, want als de aanhanger niet nodig is om welke reden dan ook, moet ik wel op tijd die aanhanger annuleren, ik ben woensdag pas weer thuis. als steyn kon rijden, konden we wel gewoon een aanhanger in de stad huren.

hansieb
                      Moderator

Tonni
                        Topic starter

Bakwagentje kost ‘maar’ 325 eu voor drie dagen, en dan nog ff 500 borg neerleggen. Dat is dus echt geen optie.
                          Heb er drie gebeld, prijs zit bij allemaal boven de 300.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                          Moderator

maar als ik op deze site kijk:
                            http://www.aanhangernodig.nl/assortiment

zie ik dat die tandemasser ook 3 meter lang gewoon met een B rijbewijs gereden mag worden….

hansieb
                            Moderator

Stfu heeft nog een grandioos idee, motorblok eronder weg slopen. In de trein vanaf groningen naar harlingen.

In harlingen je blok eronder kwakken en vanuit daar 70km naar sint maarten :D!

Jeroenn
                              Bijdrager

Kun je niet wat bij die duitsers opgooien dan?

sieger
                                Bijdrager

om hoeveel brommers/personen gaat het probleem nu eigenlijk?
                                  ik had een kar geregelt ik kan die vent wel weer vragen mag vast wel;)
                                  maar moeten we wel een auto+chaufeur hebben met be rijbewijs

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.