Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vervoer naar VCT Alkmaar topic
- Dit onderwerp bevat 135 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 mei 2009 om 14:21 #512314
aanvang tijd bij batty is tussen 1600 en 2100
anders word het zo’n zoete invals bende
Mike27 mei 2009 om 14:45 #512317Daar hebben Ivar Bart en ik geen rekening mee gehouden, wij vertrekken om 19:00 vanuit Eindhoven met een karretje.
Vroeger vertrekken heeft geen zin aangezien je dan vast staat in de vrijdagmiddagfile en dus uiteindelijk ongeveer even laat aankomt, zeker nu die A2 van den Bosch tot Amsterdam een grote bouwput is:|
Voor de file vertrekken kan ook niet aangezien Ivar dan nog niet thuis is.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno27 mei 2009 om 16:21 #512320bij deze weer een uitdaging :p:ehh ik kan(omdat mn pa rijd, en hij sowieso tot 17:00 moet werken) niet voor 19:00 bij thomas zijn. en aangezien de auto’s veel eerder weg gaan, dan dat de aanhanger er kan zijn is dit niet echt praktisch. dus, of we moeten later vertrekken, of er moet een andere auto+kar komen:cry
27 mei 2009 om 19:58 #512324dan moeten we maar wat later weg denk ik;)
27 mei 2009 om 21:02 #512330gewoon 19:00? als iemand anders iets eerder kan regelen moet hij dat vooral doen. ik kan namelijk echt niet eerder dan 19:00 in grunn zijn. en ik kan ook niks anders meer regelen, want ik ga vanaf morgen tot woensdag op “vakantie”
27 mei 2009 om 21:03 #512331(Dit is helemaal niet raar bedoeld naar jou of je pa Bart maar als het zo omslachig is allemaal dan moet er misschien gekeken naar alternatieven)
Sorry heren, maar ik ga niet pas om half acht/acht uur die kant op, en dat was Thomas’ plan ook niet.
En het lijkt me ook niet de bedoeling dat de mensen met ons meerijden en de brommers maar achterlaten om ze door iemand anders te laten opladen enzo.Dus gasten: denk er allemaal even over na!
Er zijn 11 !! Groningers die die kant op moeten MET brommer, en minstens de helft laat zich hier niet horen of zien!!
Ik vind dat echt niet sociaal, collegiaal of wat ook.
Als er niet iets meer spirit bijkomt dan hebben jullie straks echt pech jongens! Wij proberen het allemaal goed te regelen maar iets meer animo zou leuk zijn.De ‘day before’ vind ik erg gezellig en daar wil ik gewoon bij zijn, dus zal er iets (beters qua tijd) geregeld moeten worden.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 mei 2009 om 21:04 #512332Agree,
Wij regelen allemaal dingen maar de rest laat NIKS van zich horen.Tonni: niet echt de rest, maar sommigen doen echt niks! dat snap ik niet, jullie willen toch allemaal mee?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 mei 2009 om 21:08 #512334@ bart , je pa zou niet iets eerder weg kunnen van zn werk ?
27 mei 2009 om 21:13 #512335nope, hij is namelijk congierge op school, hij moet vrijdag afsluiten, das zn enige lange dag in de week
ik ben het met mijn voorgangers eens. als er niemand opstaat heb ik ok zo iets van, laat dan maar zitten. ik ben hier van alles voor mensen aan het regelen die zelf geen inzet tonen. dan ga ik zelf wel heen om 19:00 met mn pa met onze eigen aanhanger. scheelt me ook weer 60 voor de huur van dat ding.
27 mei 2009 om 21:14 #512336Ik heb geprobeerd wat ik kon.. Ik heb gevraagd of ik m’n vader’s of moeder’s auto kan lenen maar dit gaat niet lukken. En verder heb ik gewoon geen mogelijkheden om mét brommer in Alkmaar te komen!
Ik weet niet hoe dit bij de rest van de Groningers zit? Volgens mij zit ik volgende week gewoon thuis, in plaats van op de brommer. Ik zou dit wel erg jammer vinden, want ik wil wel gewoon graag mee 🙁
27 mei 2009 om 21:15 #512337njah, ik dan savonds plek voor 1 extra brommer, daar mogen jullie dan om vechten:P:P
27 mei 2009 om 21:20 #512338Ik heb ook mn ouder gevraagd en buurman voor karretje enzo maar kan allemaal niet. Dus ik weet ook niet of het nog wat word voor mij…:(
27 mei 2009 om 21:29 #507786docs911 :
nope, hij is namelijk congierge op school, hij moet vrijdag afsluiten, das zn enige lange dag in de weekik ben het met mijn voorgangers eens. als er niemand opstaat heb ik ok zo iets van, laat dan maar zitten. ik ben hier van alles voor mensen aan het regelen die zelf geen inzet tonen. dan ga ik zelf wel heen om 19:00 met mn pa met onze eigen aanhanger. scheelt me ook weer 60 voor de huur van dat ding.
en je moeder kan niet bijvoorbeeld eerder rijden ofzo ?
dat je vader je zondag weer oppikt met de rest vd ciao’s…
27 mei 2009 om 21:44 #512340Het is wat meer betalen, maar je kan ook gewoon een busje huren ofzo.
Steyn heeft een rijbewijs dus dan wordt het wat duurder, regel iets zou ik zeggen.Zie: http://www.stuur.nl/autoverhuur.htm
Gewoon weekend huren kost je 100 – 140 eu / 3 personen = 33.eu / 46 eu
Als laatste optie kan je nog altijd op de brommer richting alkmaar rijden ! die spullen kunnen wel achterin bij thomas en tonni.
Regel wat, je komt er niet vanzelf :!
27 mei 2009 om 21:51 #512341Ik wil best een bus rijden ook, maar als het over de kosten gaat is er ook niemand thuis…
Gaat me er niet om dat ik er te beroerd voor ben, maar ik wil er niet pas laat heen, en dus zou er dan niemand verder mee rijden met ons.
Dan komen de broms er wel maar de mensen niet..Dit is waarom ik dit topic heb geopend, omdat IK wél problemen voorzag…
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.