Vespa-Ciao.NL
:: Vervoer naar VCT Alkmaar topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vervoer naar VCT Alkmaar topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

Anders in overleg met de anderen die hun brom op die kar moeten hebben een kar huren, is bij Buist echt niet duur ( ik hoefde zelfs geen borg te dokken). Kosten verdelen over de 4/5 man die er gebruik van maken en het valt reuze mee.

Ik rijd ook niet voor niks hoor, brandstofkosten worden ook gewoon verdeeld over drie of vier deelnemers.

We gaan samen dan delen we de kosten ook.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

st3yn
      Bijdrager

Ik had nog voor de grap even op marktplaats een vervoersbedrijf gezocht, dit kreeg ik terug gestuurd:

” Uiteraard zouden we dit voor u kunnen regelen, dit zal ongeveer tussen de € 250,00 en € 300,00 gaan kosten.
        Deze prijs is een totaal prijs voor beide dagen.

Als u mij de postcodes of straatnamen door wilt geven van de locaties zowel in Groningen als Alkmaar,
        dan kan ik u een exacte prijs door geven.

Dan kan ik nl een betere inschatting maken van de tijd die we er eventueel voor nodig hebben.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en mvg, ”

Ik had hun gevraagd of ze 7 mensen + 7 brommers konden vervoeren en dat kost kennelijk zo’n 250 á 300 euro in totaal.
        Misschien dat ook wel iedereen mee zou kunnen.. als we met 11 personen + 11 brommers voor 300 á 350 euro vervoerd kunnen worden, kost dat zo’n 30 euro de man.. het is maar een ideetje 🙂

Mike
        Bijdrager

wouter zijn brommer valt af. hij is hier geweest t weekend en heeft met batty afgesproken om op z’n blauwe ciao te gaan rijden. dan hoeft ie niet teveel te doen aan dat groene ding die verkocht moest worden en kan ie die oncomfortabele racer thuis laten.

neemt niet weg dat wouter zelf wel een plaats in een auto nodig heeft:P

Mike

Wouz-LwB
          Donateur

dit is nog niet 100% zeker he.

moet ook thuis vervoer hebben.
            anders mis ik volgende week mn blok , en moet ik op t vct weekend weer savonds sleutelen…

ik kijk wel ff…..

Tonni
            Topic starter

Je moet niet zeuren. Zo’n blok hannes je er zo even onder vandaan.8)

Docs
              Donateur

owja, tonni, bedankt voor de tip:thumb ik was buist helemaal vergeten, zal ff contact met ze opnemen:thumb

EDIT: ik ga morge ff proberen de aanhanger te huren. heeft iemand enig idee hoeveel brommers er op een aanhanger van 300×150 passen?

Wouz-LwB
                Donateur

geen 5 iig.

denk 3 max 4.

hansieb
                  Moderator

Jawel toch ? ciao neemt toch iets van 50cm in beslag als je het stuur 90graden draait.

Docs
                    Donateur

@wouter, daar was ik al bang voor, maar ze hebben geen grotere. dit betekend dus dat we nog 1 kar nodig hebben. of iemand moet cker weten dat er meer dan 4 op gaan. 4 moet sowieso wel lukken.

EDIT: 5 gaat wel lukken;) ik zal ook zorgen voor wat bescherming voor tussen de brommers. het vervoer probleem lijkt mij dus bij deze opgelost.

hoe laat spreken we waar af?(weet niet of zo’n grote aanhanger handig is bij thomas in de straat)

sieger
                      Bijdrager

Wouz-LwB :
                        geen 5 iig.

denk 3 max 4.

als je de ciaotjes om en om doet passen er tog wel 5 op?lijkt mij wel

Docs
                        Donateur

ja, dat bedoel ik, dat gaat met een beetje passen een meten wel lukken 😉

Mike
                          Bijdrager

zolang het ciaotjes gaan past het zeker. als je het hebt over bravo’s of en si’s of citta’s ertussen kom je weer wel in de moeilijkheden.

batty en ik hebben daar wel ervaring mee met die Belgische wrakken steeds in die bus te proppen:P

Mike

Docs
                            Donateur

owk, de aanhanger is geregeld:thumb hoe laat spreken we waar af in groningen vrijdag?

Tonni
                              Topic starter

Waarschijnlijk rond 12.00 / 13.00. Nog even overleggen… De plek zal zo goed als zeker bij Thomas zijn, is ook een gunstige aanrij route voor ons.

hansieb
                                Moderator

Wij gaan als het goed is ook rond uurtje of 12 richting alkmaar.

Het merendeel van de duitsers is er vrijdag ook al. Ik verwacht bradwurst und deutsche bier :bier

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.