Vespa-Ciao.NL
:: Vervoer naar VCT Alkmaar topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vervoer naar VCT Alkmaar topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sieger
    Bijdrager

kunne het altijd proberen 😉

Tonni
      Topic starter

Best leuk zo’n bak maar daar kunnen weer maar drie man in, dan moeten er alsnog twee auto’s achteraan. Zes man in 1 auto gaat ook niet echt..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Wouz-LwB
        Donateur

dan is t geregeld ja.

3 in die wagen
          3 bij thomas in de colt
          3 bij jou in de audi

eerst maar eens kijken hoe het zich vordert , en wie er wil rijden in die bakwagen.

sieger
          Bijdrager

ik wil wel rijden maar heb geen rijbewijs;)(a)

Tonni
            Topic starter

Dan is t geregeld zegt ie..

Ding kost 92 euro per dag met maar 100 km vrij. De rest van de km’s komen er dus nog overheen, plus brandstof… Waarschijnlijk paar honderd eu borg..

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

Ik kan de colt gebruiken dat weekend, is door de APK gekomen.
                Dus we hebben nu Tonni’s auto, de aanhanger waar 3 brommers op kunnen en mijn auto waar ik 5 mensen in kan vervoeren (incl mezelf)

Aan zo’n busje ga ik niet mee doen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

hansieb
                Moderator

MM… naja 3 brommers op de aanhanger is wel heel erg weinig. Maar laten we stellen dat we 2 aanhangers nodig hebben.

Thomas misschien is het te proberen, maar kan je vincie zijn auto lenen (die heeft volgens mij een trekhaak)
                  Misschien dat we hem wat geld kunnen geven om de auto dat weekend te huren.

We moeten creatief worden.

Tonni
                  Topic starter

Juist, dus dat geldt ook voor de andere Groningers, die nog niks van zich laten horen.

Mijn kar gaan 3 broms op en dat was het, end of story. Ik ga niet stapelen en me ook niet verder uitsloven om het makkelijk te maken voor mensen die er blijkbaar zelf verder ook geen moeite voor willen doen.

Ik snap overigens niet waarom er van de 10 Noordelingen zich maar de helft druk zou moeten maken over vervoer. De rest denkt dat het vanzelf komt aanwaaien ofzo..

Voor de duidelijkheid nog maar eens, ‘Mike’s haal- en breng service’ is NIET beschikbaar dit jaar omdat het eenvoudig gewoon TE vermoeiend is, te laat wordt potentieel en hij de dag erop waarschijnlijk gewoon weer werken moet.

@ Iedereen, vraag een Pa, broer, neef of wie dan ook of er iets te regelen valt qua vervoer, zoveel tijd is er niet meer. En laat het hier ook even weten of je vervoer kunt regelen of nog zoekende bent!!!

Tot nu toe is er voor 8 personen vervoer beschikbaar, en voor drie brommers. (ik zal nog eens opmeten of er vier op kunnen)

1-feb
                    Bijdrager

Ik kan eventueel wel een kar regelen waar max 3 brommers op gaan. Ik zal dit nog wel even na moeten vragen.

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik kan evt ook nog wel een brommer er naartoe brengen, alleen zal die dan de dag ervoor hier al even gedumpt moeten worden.

sieger
                        Bijdrager

de vader van een kameraad van me bij mij in het dorp heeft ook nog wel een grote kar
                          die gebruikt hij normaal om stijger materiaal te vervoeren maar daar passen echt wel 5 tot 6 brommer op;)
                          als jullie denken dat dat een goed idee is en er iemand mee wil rijden kan ik het wel vragen of hij die kar dat weekend kan missen;)

Jelle
                          Moderator

En anders rijd Alex toch jullie brommers naar Alkmaar 😉

AC RACING
                            Moderator

whahaahaa jaah geweldig!!!

maar helaas heb ik geen rijbewijs, dus zit ik eigenlijk ook zonder vervoer, is er bij iemand nog de ruimte voor mij en de si?!

st3yn
                              Bijdrager

Ik zie dit topic nu pas 😮

Ik heb inderdaad sinds 2 maandjes m’n rijbewijs!
                                Ik zal eens vragen of ik dat hele weekend de auto mee kan krijgen :thumb

hansieb
                                Moderator

Auto met trekhaak :o:o:o:o

Zo ja zijn alle problemen opgelost

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.