Vespa-Ciao.NL
:: Vertigo Perso

Home Forums Perso’s Projecten Vertigo Perso

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 152)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

QuicklyHeizer
    Bijdrager

That looks good! But I would set the koplamp higher like this:

(It’s my old Si)

Anoniem

Het resultaat:

Ik moet nog een paar boutjes en moeren hebben, en natuurlijk wat benzine, dan is hij helemaal af en kan ik de 43mm Olympia proberen.

aapie90
        Bijdrager

Ziet er goed uit man!!!!

pepko
          Donateur

WoW die valt wel op! misschien moet je de koplamp ook nog geel spuiten, dat maakt hem helemaal af!

tieees
            Bijdrager

Die ziet er zeker goed uit.
              Die zwarte koplamp staat ‘m juist wel goed bij de zwarte banden, treeplanken, voetstepjes enzo. 🙂
              En staat dat zadel nou schuin? :$

Anoniem

Thx voor de reacties.

Ik twijfelde eerst ook nog om de treeplanken enzo te spuiten, maar dit leek me toch mooier.

@tieees

Er zit ook nog vering onder dat zadel, vandaar dat hij zo raar staat. Ik dacht ook al, dit hoort niet, maar ik zag geen andere mogelijkheid.

tieees
                Bijdrager

Met dat zwarte heb je groot gelijk, heb beetje dezelfde stijl als jou haha, mooi fel met wat zwarte accessoires!

Oh ok, goed dat die vering er zit anders glij je d’r zo vanaf 😕

JosW
                  Bijdrager

Heb je er nou al mengsmering ingegooid? Kunnen we even rijden :).

Anoniem

Nee, moet eerst nog mn schokbreker vastzetten, leek me wel handig, en natuurlijk mijn stuur ook wat beter…

Anoniem

Vandaag de SI gestart, de eerste keer sloeg hij prima aan, maar toen ik erop ging zitten, maakte hij veel toeren en trok hij niet/een beetje op. De tweede keer, na de koppeling nog eens goed vastgedraaid te hebben, kreeg ik hem moeilijker aan en toen hij eindelijk aan was, kwam hij ook amper vooruit. Ook was bij de eerste keer het veel moeilijker om hem aan te rennen, omdat de startsegmentveertjes er niet in zitten, maar de tweede keer liep hij gewoon heel makkelijk, maar moest wel verder rennen.

Even schematisch:
                        1. Liep moeilijk aan, startte snel, reed niet weg.
                        2. Liep makkelijk aan, startte na heel lang rennen, reed ook niet weg.

Iemand een idee?

Filmpje:

En ja, ik weet het, mijn kabelboomkapje zit vast met touw ^^

pepko
                        Donateur

heb je het std lucht filter erop? dan is dit namelijk het probleem, probeer anders eens zonder lucht filter.

Anoniem

Hij doet het wel gewoon, maar ik denk dat het aan de koppeling ligt…

Florian
                            Moderator

Wat rookt dat ding van jouw veel, lekker veel olie in de benzine gemengt:D

Anoniem

Yep, ik heb het even uit mijn andere 40-jaar oude Tomos gehaald omdat ik geen jerrycan heb om naar het benzinestation te gaan en mengsmering te halen. Als je echt rook wil zien moet je die eens zien rijden, de hele straat staat blauw ^^

Martino
                                Moderator

Dat ding viertakt direct wanneer je gas geeft.
                                  Probeer idd zonder luchtfilter maar eens of een kleinere sproeier.

En die mengsmering die je nu gebruikt lijkt me ook niet al te goed.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 152)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.