Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Vertanding
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 7 maanden geleden door vallely.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 augustus 2005 om 16:25 #123774
Hallo,
Ik heb een (klein) probleem met m’n vertanding.
Ik heb thuis een vertanding liggen die pakweg 45km/h gaat -zonder speciale uitlaat of andere aangepaste onderdelen…
(Trekt natuurlijk wel trager op maar dat terzake)Ik zou deze graag onder men ciao(px 25) zetten natuurlijk.
Heb het al getest en het enige probleem is dat die zo goed als NIET remt dan!Nu, het meest logische lijkt mij nieuwe remsegmenten te plaatsen, of denken jullie daar anders over?
Zonee; waar kan ik deze halen en hoe weet ik welke de juiste zijn?
Let op: ALLE bromboeren bij mij in de buurt ‘hebben het ofwel niet’ of WILLEN het niet bestellen…
Zelf dacht ik aan http://www.50cc.nl – daar bestellen(indien de segmenten het probleem zijn natuurlijk)
Laat iets weten
Thanx
Mike
31 augustus 2005 om 16:51 #131504Ge moet uw remsegmenten misschien eens afschuren, dat ze wat beter pakken op je wiel, net zoals je dat ook bij je koppeling kan doen, meer grip zegmaar, anders zou ik er eens nieuwe proberen.
Ik weet niet of ze duur zijn, misschien weet iemand anders nog meerciao
31 augustus 2005 om 18:36 #131505(Heb ze al opgeschuurd maar dit heeft totaal geen nut)
Heb net gekeken naar de segmenten.
Kijk, volgens mij maken ze gewoon geen contact met het wiel, want als je heel goed kijkt komen ze een halve cm ofzo te kort om tegen het wiel te komen…
Weet iemand nog een goed adres om deze segmenten te halen ofzo?
31 augustus 2005 om 20:10 #131506Je moet je remkabel eens wat strakker spannen,zodat het remhendeltje al bijna aangrijpt.
1 september 2005 om 08:33 #131508…Iemand??
1 september 2005 om 08:38 #131509Je remblok is gewoon op, klaar…….
Niets meer, niets minder………
Zet je je eigen remblok toch over?Veertje eraf, platte schroevendraaier eronder, en ff wat wrikken….
Eropzetten is op zich *(@$werkie, maar niet onhaalbaar…..!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 september 2005 om 09:29 #131510Ok, volledig mee akkoord,
Maar het grootste probleem voor mij is om aan zo’n nieuw segment te raken…
Aangezien geen enkele bromboer bij mij in de buurt dit heeft/wil bestellen!Weet jij miss geen goede winkel/webshop?
Thanx
(omgeving antwerpen)
2 september 2005 om 11:16 #131520Weet nu echt niemand van jullie een goede winkel en/of webshop waar ze die remsegmenten verkopen?
Zou me verbazen maarja…
Laat het toch maar ff weten moest je der een(of meer) weten héxx
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.