Vespa-Ciao.NL
:: Versteviging

Home Forums Techniek Opvoeren Versteviging

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BoCiao
    Topic starter

Ik vanaf volgende week (ofzo) met een zware set-up rijden, is het nou echt nodig om mijn frame te verstevigen?. Sommige van jullie hebben het wel en andere weer niet, ik hoor het wel :p

michel o/

frame hoeft niet persee … achterbrug zou ik wel doen want je weet maar nooit 🙂

BoCiao
        Topic starter

En hoe zou ik de achterbrug kunnen verstevigen? :p

Ties
          Bijdrager

door plaatjes tegen de zijkant aan te lassen!
            tegen het “omgevouwen” randje aan zeg maar!

overigens hoef je ej frame niet zo zeer te verstevigen voor de zware setup..
            het werkt ook al gewoon mee voor fijnere wegligging, scheelt echt veel!!

joey636
            Bijdrager

ik zou het voor de zekerheid zeker doen mijn eerste vespa waar ik 70cc op had was zo scheef als een banaan:P

KennyVespa
              Bijdrager

joey636 :
                ik zou het voor de zekerheid zeker doen mijn eerste vespa waar ik 70cc op had was zo scheef als een banaan:P

Dat is vette bulshit want dan moet je hem al scheef gekocht hebben want krijg je egt niet makkelijk scheef met een 70cc ik rijd al hele tijd met me 70 en me frame is nog recht dus kan gewoon weg niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.