Vespa-Ciao.NL
:: Verstevigen van frame

Home Forums Techniek Opvoeren Verstevigen van frame

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

edje
    Bijdrager

het ziet ook niet lelijk uit…
      mja k gloof je graag als ut chiller rijden is in de bochten

flowerpower
      Topic starter

:)ik ga em kopen op 50cc.nl. tnx voor info 🙂

Jacky
        Bijdrager

flowerpower :
          :no55km/h dan nog van 50cc naar 50cc snel mh.. 60km/h zeker is toch wel eng als ik de berg af ga.. putdeksels.. geen vering voor het frame waardoor die elke keer een klap krijgt.

Is dat ENG? Meen je dat nou serieus of are you kidin?:P

flowerpower
          Topic starter

hij loopt nu 55km/h als ik de berg af ga mh, dan loopt die toch wel dik 70km/h dat vind ik eng op een framepje van 33 jaar oud.

Jacky
            Bijdrager

Waar zijn zulke bergen in heerlen;) Ga je dan serieus 70:O hebje teller of gokje dat omdat t gwoon heelwat harderlijkt?

Dice
              Bijdrager

Ik vraag me af. Ik heb ook al heel wat van bergen af geraced met brommers maar die hebben toch allemaal een punt waarop de cilinder begint af te remmen. kan iemand me dit even uitleggen? Want je zegt dat je 70 gaat met 50cc, en dat is me echt nog nooit gelukt met ciao.

Jelle89

als je al de 70 haalt met 50cc wat zou je dan wel niet halen met een 50 snel:pest 85??

flowerpower
                  Topic starter

oliemolenstraat. van de molenberg.. :no als ik jou was zou ik er niet vanaf gaan. tenzij je levensmoe bent. het is idd een schatting, maar vriend met de scoot ging in de 100km dus ik gok mijne op 70.

ciaoracer
                    Bijdrager

Waar moet je die dan precies bevestigen bij je zadel, want daar zit zo’n dingetje bij de stang heb ik gezien op de foto waar moet dit dan?

Greetz Mick

Vespaflappie
                      Bijdrager

Dice :
                        Ik vraag me af. Ik heb ook al heel wat van bergen af geraced met brommers maar die hebben toch allemaal een punt waarop de cilinder begint af te remmen. kan iemand me dit even uitleggen? Want je zegt dat je 70 gaat met 50cc, en dat is me echt nog nooit gelukt met ciao.

Een cilinder kan maar een aantal toeren aan, als je met een kleine poulie rijd duurt het natuurlijk langer voor je op die toptoeren zit maar met grote poulie sneller,als je in dagelijks leven gewoon grote poulie rijd zodat je je toptoeren gewoon op vlakke weg rijd dan heeft een berg dus geen zin, hij kan niet meer maken als zijn max aantal toeren, forceer je dat wel, dan krijg je zogenaamde overtoeren…

70met 50cc onzin??? Ik duw je een babypoulie erop met een handmadetje en een bergje af en je haalt het in no-time….(op gewone weg rijd het toaal niet maar daar ging het niet om;))

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.