:: Verschil tussen brom en snor krukas
-
Hallo,
Ik stel deze vraag eigenlijk voor meerdere personen. Maar hoe zie je nou eigenlijk het verschil tussen een brom en een snor krukas? Staat er een andere letter of iets op?
Mvg Robin
Fijn dat je deze vraag stelt.
En fijn dat er meerdere personen zijn die een antwoord op deze vraag willen. 🙄
Er zijn in de loop der jaren hele volksstammen die deze vraag gesteld hebben, je kunt dus spreken van een heuse historische vraag.
Ik zou zo langzamerhand wel denken dat het antwoord diep in onze cultuur doorgedrongen is maar blijkbaar droogt deze kennis keer op keer op.
Of is er spraken van zeefisme?
in de “How-To” Krukas tuning berekenen staan een aantal duidelijke afbeeldingen waarin je het verschil ziet (samen met ene hele hoop tekst hoe je de tuning moet doen 🙄 ).
Maar je kan natuurlijk ook de zoek functie gebruiken, kan niet missen zou ik bijna zeggen.
Leren leren was vroeger heel normaal, je kreeg les hoe je het beste kon leren en dus voor jezelf het meeste uit kon denken en anders was er nog een bibliotheek waar je altijd op aan kon.
Ik hoor veel geluiden dat de Nederlandse lagere scholen tegenwoordig zeer slecht zijn en de jeugd een ware achterstand heeft opgelopen.
Ik ook heb er genoeg van om alles 10 keer uit te leggen dus zoek het lekker zelf uit en leer leren.
Wordt je wijs van.
😉
We worden al echt oude brompotten he’ Grullie 🙂
Ja ja en nu wachten totdat er iemand toch de foto’s uit de How-To hier neer zet.
Grullie en Gevenenergie laten het doen tegenwoordig 😎
Ach, een G of een C wie maalt er om?
Nu kan de Z ook al voor een G worden ingewisseld.
Een enkele keer een verkeerde toets raken dat kan altijd gebeuren.
Veel erger is, jazeker dat heeft vooral met leren te maken, dat sommigen nog geen 2 woorden achter elkaar kunnen typen zonder een vreselijke spelfout te maken. Ook op dit forum zijn er genoeg voorbeelden van.
Soms zijn de spelfouten zo erg, dat de tenen er krom van in mijn schoenen gaan staan!

Steam Machine, dus niet mean 

Masseren wil wel eens helpen 
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.