Vespa-Ciao.NL
:: Verkeerde timing?

Home Forums Algemeen Oude topics Verkeerde timing?

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

Nee nog geen vario, ik dacht dat gaat te erg overtoeren(ja toch?).
      Op mn gevoel loopt hij niet harder dan 65, maar ik heb nooit teller gehad en ik weet ook niet hoeveel mn gevoel afwijkt(als je veel toeren maakt denk je al snel dat je hard gaat:) ).
      Nog maar even met contacpunten spelen dus, ik ben nog veel te ver van de door polini opgegeven 90 verwijderd.
      Maar, ik rij in ieder geval eindelijk met jouw ex;) cilinder

Vespaflappie
      Bijdrager

En carter:P En Krukas:P Ik zou er soweiso direct een grotere sproeier indrukken gek:P Ik reed met 66 op 80cc…:) Motorisch heb je gewoon mijn ex;) blokkie:P Naja weet je wel dat et goed is toch:P:)

Edjuh
        Topic starter

Hehhe, maar 66 was zeker te groot want begon al te stotteren als ik 20 reed. Ik heb net bougie gecheckt en zag er goed uit. Heb even cp op 0.45 gezet maar merk niet veel verschil, hij wil niet echt harder. Ik ga daar nog wel even naar kijken en misschien nog een iets grotere sproeier.

Vespaflappie
          Bijdrager

Rijd ie wel lekker op top? Geen terugvallen of trillingen(overdreven trillingen bedoel ik dan) Of gare geluiden?? Looptie lekker rustig stationair? Wel raar denk dat je met 80 poulie toch wel richting de 80 moet gaan..

Edit: ik zie net dat je forum helper bent geworden…terecht:wink

Edjuh
            Topic starter

Ik zit abnormaal veel op ciao en citta forum, dus misschien wel terecht ja:)

Maar hij loopt lekker, ook stationair goed, maar op top beetje te veel toeren, alleen ik wil geen 70 poulie want ik ben erg blij met het op en doortrekken. Geen terugvallen en alleen normale top-trillingen. Ik moet wel nieuwe ontsteking erin zetten want deze punten zijn niet versleten maar ook niet nieuw.

Ik snap er niks van, het moet aan de ontsteking liggen want hij heeft noch zat compressie en verder ook een en al snelle setup(ideaal voor cilinder).

Ik denk niet dat een iets grotere sproeier zoveel zal doen. Kan het komen omdat mn snaar een beetje slap staat?
              Misschien is het een samenloop van redenen, maar ik snap het niet, hij rijdt lekker maar gewoon niet zo supersnel als ik verwachtte.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.