Vespa-Ciao.NL
:: verkeerd afgesteld?

Home Forums Techniek Problemen oplossen verkeerd afgesteld?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bullit-1990
    Topic starter

ik heb net m’n v-snaar vervangen, maar als ik ( wegende 100 kilo) op mn ciao rij en draai het gas open dan begint hij in het begin te pruttelen en houd er dan mee op, valt gewoon uit, doet dit niet als ik heel heel heel rustig optrek..
      maar zonder weerstand op het achterwiel trekt hij als een gek.. verkeerd afgesteld? of andere problemen?

mvg

Leonardo
      Bijdrager

100 kg is een behoorlijk gewicht.
        Voor een std. zou ik zeggen, Sans racune, val wat af, en stel niet te veel eisen aan je Vespa.
        Als je hard wil rijden mag je mijn Mercedes kopen.( 15.000 )
        Heb ook nog een Subaru Impreza 4WD en een Opel Combo
        Verder ng vier enorme Vespa’s en een Sparta uit 1981

Martino
        Moderator

Wil je harder dan kan gewicht heel veel uitmaken idd, maar goed ik ben ook tegen de 100 en ook mijn standaard blokje brengt mij vooruit hoor. 😀 Wat kan je nog meer over je setup vertellen? Ik denk dat jou probleem idd in de afstelling zit.

hansel
          Bijdrager

Wil je goed vooruit komen ?

Ik heb extra voor mijn gewicht(125) een ciao met een iets andere setup gekocht .;)

bullit-1990
            Topic starter

ja het gaat er niet om dat ik harder wil maar hij loopt gewoon niet lekker..

@leonardo: ja ik heb zelf ook nog wel 2 ferrarie’s in mn tuin staan daar gaat ’t niet om:P

verder is mn gehele setup standaard, kan iemand mij vertellen wat de optimale afstellingen zijn?
              carb. etc?

mvg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.