- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 11 maanden geleden door langen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2005 om 11:24 #440418
uh vespa boiiy heeft 80er poelie en simonini koppelingen dat is de afstelling voor ciao maar voor citta omdat die kleinere wielen heeft moet er een nog kleinere poeli op dus 70er poeli en simonini koppelingen dat moet de goede afstelling zijn en dan met gewone bromklok
snorklok is te veel van het goeie
gr langen
26 april 2005 om 11:47 #440419En hoe ist met je vario dan langen?
Ga je die niet meer gebruiken?
Eneeu heb je de schijven al binne26 april 2005 om 15:09 #440420langen :
uh vespa boiiy heeft 80er poelie en simonini koppelingen dat is de afstelling voor ciao maar voor citta omdat die kleinere wielen heeft moet er een nog kleinere poeli op dus 70er poeli en simonini koppelingen dat moet de goede afstelling zijn en dan met gewone bromkloksnorklok is te veel van het goeie
gr langen
Geloof me….Ik denk dat ik wel ff beter weet wat vespaboy onder zijne heeft en hoe het rijd….Hij heeft nou ckers weten een snorklok erin!! denk emt 80 poulie ofzo?Dat zei ie tenminste..Hij trok ook heeel erg heftig dus hij lult niet….En afstelling is onzin; bij ieder ding is dat anders….Je wilt tog optrekken he:S
26 april 2005 om 17:22 #440421ja ik wil puur optrekken want op metings kan je toch geen hoge snelhede halen dus puur optrekken .maar als vespa boiiy snorklok in zijn brommer heeft dan kan je ook vario er op zetten want vario heeft ook snorklok of niet .alleen goed afstellen dat is de kunst
en gielos ik heb de schijven weer terug
ik weet nog niet wat ik ga doen met die vario want ik vind het maar bagger maar dat komt door die orginele voorvario die moet ik maar eens proberen uit te halen ik denk toch de mhr mallosie dat ik die koop michien vespa flappie
gr langen
26 april 2005 om 21:28 #440422langen :
ja ik wil puur optrekken want op metings kan je toch geen hoge snelhede halen dus puur optrekken .maar als vespa boiiy snorklok in zijn brommer heeft dan kan je ook vario er op zetten want vario heeft ook snorklok of niet .alleen goed afstellen dat is de kunsten gielos ik heb de schijven weer terug
ik weet nog niet wat ik ga doen met die vario want ik vind het maar bagger maar dat komt door die orginele voorvario die moet ik maar eens proberen uit te halen ik denk toch de mhr mallosie dat ik die koop michien vespa flappie
gr langen
Dat de vario er niet op kan heeft puur te maken met het aantal toeren wat je draait…een poulie kan niet klappen… Een 8erkoppeling zekers wel….Denk dat je dat grote verschil vergeet…
26 april 2005 om 21:34 #440423ja klopt daar heb je zeker gelijk in
he maar een vraag je wat vraag jij dan voor die mallosie mhr voorvario of doe je die niet weg jij zij toch dat je weer binnenkort weer een kreeg van citta 70ccik hoor het wel
gr langen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.