Vespa-Ciao.NL
:: verbouwing

Home Forums Perso’s Projecten verbouwing

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

langen
    Topic starter

uh vespa boiiy heeft 80er poelie en simonini koppelingen dat is de afstelling voor ciao maar voor citta omdat die kleinere wielen heeft moet er een nog kleinere poeli op dus 70er poeli en simonini koppelingen dat moet de goede afstelling zijn en dan met gewone bromklok

snorklok is te veel van het goeie

gr langen

gielos
      Bijdrager

En hoe ist met je vario dan langen?

Ga je die niet meer gebruiken?
        Eneeu heb je de schijven al binne

Vespaflappie
        Bijdrager

langen :
          uh vespa boiiy heeft 80er poelie en simonini koppelingen dat is de afstelling voor ciao maar voor citta omdat die kleinere wielen heeft moet er een nog kleinere poeli op dus 70er poeli en simonini koppelingen dat moet de goede afstelling zijn en dan met gewone bromklok

snorklok is te veel van het goeie

gr langen

Geloof me….Ik denk dat ik wel ff beter weet wat vespaboy onder zijne heeft en hoe het rijd….Hij heeft nou ckers weten een snorklok erin!! denk emt 80 poulie ofzo?Dat zei ie tenminste..Hij trok ook heeel erg heftig dus hij lult niet….En afstelling is onzin; bij ieder ding is dat anders….Je wilt tog optrekken he:S

langen
          Topic starter

ja ik wil puur optrekken want op metings kan je toch geen hoge snelhede halen dus puur optrekken .maar als vespa boiiy snorklok in zijn brommer heeft dan kan je ook vario er op zetten want vario heeft ook snorklok of niet .alleen goed afstellen dat is de kunst

en gielos ik heb de schijven weer terug

ik weet nog niet wat ik ga doen met die vario want ik vind het maar bagger maar dat komt door die orginele voorvario die moet ik maar eens proberen uit te halen ik denk toch de mhr mallosie dat ik die koop michien vespa flappie

gr langen

Vespaflappie
            Bijdrager

langen :
              ja ik wil puur optrekken want op metings kan je toch geen hoge snelhede halen dus puur optrekken .maar als vespa boiiy snorklok in zijn brommer heeft dan kan je ook vario er op zetten want vario heeft ook snorklok of niet .alleen goed afstellen dat is de kunst

en gielos ik heb de schijven weer terug

ik weet nog niet wat ik ga doen met die vario want ik vind het maar bagger maar dat komt door die orginele voorvario die moet ik maar eens proberen uit te halen ik denk toch de mhr mallosie dat ik die koop michien vespa flappie

gr langen

Dat de vario er niet op kan heeft puur te maken met het aantal toeren wat je draait…een poulie kan niet klappen… Een 8erkoppeling zekers wel….Denk dat je dat grote verschil vergeet…

langen
              Topic starter

ja klopt daar heb je zeker gelijk in
                he maar een vraag je wat vraag jij dan voor die mallosie mhr voorvario of doe je die niet weg jij zij toch dat je weer binnenkort weer een kreeg van citta 70cc

ik hoor het wel

gr langen

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.