Vespa-Ciao.NL
:: Veluwe Tour returns after 12 Jears in 2023

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Veluwe Tour returns after 12 Jears in 2023

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjakie
    Topic starter

Hallo allemaal 👋🏻

Na een hele lange tijd ga ik toch weer mijn hobby oppakken en m’n Vespa Ciao rijdend maken. Ik had bijna alles verkocht en alleen het frame en kenteken bewaard, dus nog een hoop werk te doen om hem weer goed rijdend te maken. Afgelopen zondag alvast van Florian de oude Black Pinasco 46mm van me broer (Waarom?) teruggekocht die Florian lange tijd op de plank heeft bewaard en nog in nieuwstaat is, dus een goed begin
      zou ik zeggen.😉

Het lijkt me leuk om in 2023 weer na 12 jaar de Veluwe Tour te gaan organiseren, want het is wel heel erg stil hier in de Veluwse bossen…
      4E88DB8B-3B60-4956-8968-54546585F78D

Jelle
      Moderator

Ik was vorige week nog in de omgeving van Anrhem en had al zoiets van waarom rijden we hier nooit… Weet niet of je van plan was ook de Posbank in je route mee te nemen?

Maar goed dat je terug bent en ik ga zeker mee(als ik kan) met dit tourtje…

1

Sjakie
        Topic starter

Hey Jelle 👋🏻

Mij lijkt het leuk om de route van 2011 weer te rijden dan komen we ook langs zat mooie locaties 👌🏻

De Posbank is nog ruim een uur met de auto vanuit Harderwijk dus misschien is dat iets voor een ander tourtje 😉

leuk om te horen dat je mee zou willen touren Jelle ik houd je op de hoogte wanneer de inschrijving zijn 👍🏼

2

speedbuxy
          Bijdrager

Hey sjakie ouwe rukker :mrgreen:
            Goed om je weer terug op het nest te zien en dat je meteen uitpakt met een goeie tour rit :thumb
            Ik ben sws van de partij en kijk er weer naar uit om te circuit racen op de veluwe😈

Sjakie
            Topic starter

@Speedbuxy

Dat gaat helemaal goed komen ,ik heb al een mooie route uitgestippeld ✔️
              En nog bedankt Speedbuxy dat ik je Reed Valve Carter set over mocht nemen 👌🏻A567CCEA-91B5-4662-852E-AB566B792977

Vandaag:

Nieuwe onderdelen ontvangen om me Ciao weer in orde te maken ✔️
              CD10A6EA-8403-441C-929F-56E2AC8C91D0

1

Martino
              Moderator

Zeker interesse om deze deel te nemen. Zie je graag in 2023 op de Veluwe!

1

Wilk1985
                Moderator

Zeker interessant! Ik ga het in de gaten houden :thumb

Citta-ciao
                  Donateur

Hee Plaatsgenoot, leuk idee! Enkel vroeg ik mij af wat de minimale snelheid word. Aangezien ik geen “strepen trekker” heb.

Sjakie
                    Topic starter

De min snelheid 50/60 km u 😉

1

mean-machine
                      Bijdrager

Goed idee voor een toer op de Veluwe.
                        Vaak moet ik ver weg, maar dan deze keer eens in de achtertuin.
                        De Posbank wordt gemeld ver-weg. Voor mij juist weer dichtbij.
                        Echt klimmen daar is mijn Ciao niet fan van. Komt ie nauwelijks boven.
                        Maakt niet uit Hattem, Putten of Arnhem starten. In goed uurtje rijd je hele Veluwe over.
                        Noord Veluwe meestal redelijk vlak. Oke, mss de ‘Knobbel’?
                        We laten ons verrassen vanuit Harderwijk!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.