Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Veluwe Tour returns after 12 Jears in 2023
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 4 maanden geleden door mean-machine.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 oktober 2022 om 14:03 #817274
Hallo allemaal 👋🏻
Na een hele lange tijd ga ik toch weer mijn hobby oppakken en m’n Vespa Ciao rijdend maken. Ik had bijna alles verkocht en alleen het frame en kenteken bewaard, dus nog een hoop werk te doen om hem weer goed rijdend te maken. Afgelopen zondag alvast van Florian de oude Black Pinasco 46mm van me broer (Waarom?) teruggekocht die Florian lange tijd op de plank heeft bewaard en nog in nieuwstaat is, dus een goed begin
zou ik zeggen.😉Het lijkt me leuk om in 2023 weer na 12 jaar de Veluwe Tour te gaan organiseren, want het is wel heel erg stil hier in de Veluwse bossen…
13 oktober 2022 om 11:28 #817295Ik was vorige week nog in de omgeving van Anrhem en had al zoiets van waarom rijden we hier nooit… Weet niet of je van plan was ook de Posbank in je route mee te nemen?
Maar goed dat je terug bent en ik ga zeker mee(als ik kan) met dit tourtje…
Hey Jelle 👋🏻
Mij lijkt het leuk om de route van 2011 weer te rijden dan komen we ook langs zat mooie locaties 👌🏻
De Posbank is nog ruim een uur met de auto vanuit Harderwijk dus misschien is dat iets voor een ander tourtje 😉
leuk om te horen dat je mee zou willen touren Jelle ik houd je op de hoogte wanneer de inschrijving zijn 👍🏼
Hey sjakie ouwe rukker

Goed om je weer terug op het nest te zien en dat je meteen uitpakt met een goeie tour rit
Ik ben sws van de partij en kijk er weer naar uit om te circuit racen op de veluwe😈17 oktober 2022 om 15:28 #817347Dat gaat helemaal goed komen ,ik heb al een mooie route uitgestippeld ✔️
En nog bedankt Speedbuxy dat ik je Reed Valve Carter set over mocht nemen 👌🏻
Vandaag:
Nieuwe onderdelen ontvangen om me Ciao weer in orde te maken ✔️

Zeker interesse om deze deel te nemen. Zie je graag in 2023 op de Veluwe!
Zeker interessant! Ik ga het in de gaten houden
6 november 2022 om 20:35 #817596Hee Plaatsgenoot, leuk idee! Enkel vroeg ik mij af wat de minimale snelheid word. Aangezien ik geen “strepen trekker” heb.
6 november 2022 om 22:00 #817598De min snelheid 50/60 km u 😉
Goed idee voor een toer op de Veluwe.
Vaak moet ik ver weg, maar dan deze keer eens in de achtertuin.
De Posbank wordt gemeld ver-weg. Voor mij juist weer dichtbij.
Echt klimmen daar is mijn Ciao niet fan van. Komt ie nauwelijks boven.
Maakt niet uit Hattem, Putten of Arnhem starten. In goed uurtje rijd je hele Veluwe over.
Noord Veluwe meestal redelijk vlak. Oke, mss de ‘Knobbel’?
We laten ons verrassen vanuit Harderwijk! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.