Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Veluwe tour last minute.
- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 september 2011 om 19:45 #524939
Wat je zegt Bux..8)
ik heb hier btw je zonnebril nog liggen…Hier vast een paar plaatjes.
Heb er nog meer,maar momenteel zit de Sd kaart met filmpjes erin,om op youtube te uploaden;)

25 september 2011 om 19:55 #524940Ja was weer balen dit 🙁 maar goed dat jullie top dag hebben gehad :D… liep je citta weer goed maxiepaxie ?
25 september 2011 om 20:00 #524941Zeebodem FM :
ik heb hier btw je zonnebril nog liggen…Ik heb hem niet eens gemist dus ben blijkbaar ook gewoon zonder naar huis gereden.
Maar laat maar liggen tot een volgend toertje heb er namelijk meerdere.Ik heb deel 1 in de upload.
(duurt 59min)Edit
Dat van jou ziet er ook al lekker uit
Was echt een mooie toer
@frank
Ja was jammer dat je er niet bij was frank:(
Want hier zaten blaas stukjes in die jij zeker weten had kunnen waarderen
25 september 2011 om 21:14 #524943
Waarom?Zo, dat was weer een lekker dagje touren8) Het weer kon niet beter en geloof dat ieder zich goed vermaakt heeft dus idd een goed iedee dit volgend jaar weer te herhalen
. Ook hier last van hoofdpijn:@ race olie is misschien niet zo’n goed iedee:P Evert en Buxy weer bedankt voor de video en foto’s(y)25 september 2011 om 21:37 #524912Deeltje 1
25 september 2011 om 21:44 #524944Dingkie van jou loopt wel vreemd buxy, valt soms gewoon weg ja?
25 september 2011 om 22:45 #524945Dit kwam nu omdat ik in het begin m,n benzine kraan dicht had staan en ik daarna het vlotter bakje niet de kans gunde zich opnieuw te vullen:D
Maar heb verder geen last meer van dood vallers gehad zoals gisteren tijdens m,n stads rit filmpjes.
Echter fockte die wel veel meer qua stotteren want in bijna alle filmpjes stotterd ie op top.Hier ook mijn foto,s
Tsjechie en Italie in conflict:lol

3sexy dames op rij

Z,on bordje werkt blijkbaar averechts:D

Deel 2
25 september 2011 om 22:59 #524946Zet dan die andere cdi er eens op..
Is het dan nog niet goed dan ga je toch denken aan een slechte pick-up spoel of ergens een slechte draad (hebben die ontstekingen soms last van)I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 september 2011 om 23:22 #524947Zal dit morgen ook even doen
zeker nu ik weet dat dit type cdi speciaal voor de simo 3taps blokjes is geleverd.
Want dit stotteren doet me namelijk erg denken aan het simo 4taps stotter probleem.
(is haast identiek met wat ik heb)Titel zegt genoeg

Dit was echt een masterlijk stukje racen
26 september 2011 om 07:32 #524948
Waarom?Vespa Gp de Veluwe:D Dit was zeker een lekker stuk scheur bos dat haast gemaakt lijkt voor de vespa’s8)
Omdat ik m’n cilinder aan het inrijden was heb ik het gister iets rustiger aan gedaan maar dat ook deze pinasco weer hard gaat werd naar mate de dag vorderde wel duidelijk:) Hopelijk heb je het laatste stuk zandverstuiving ook op de film want ook dit was weer even een mooi race moment. Wel jammer dat onze arme student Banaan12 hier z’n calibrata plat reed op het asvalt:(26 september 2011 om 07:37 #524949Ziet er erg mooi uit 8) Weer wat gemist 🙁 Hopelijk kan ik volgend jaar met wat meer toertjes mee 🙁 🙂 De Ciao’s worden wel zeldzamer met elk toertje :D:D
26 september 2011 om 11:58 #524953Dikke footage weer Andree..!!
Ik hoop eigenlijk ook dat je dat laatste stuk zandverstuiving racen ook op film hebt staan..:DIk heb gisteren ook nog een foto genomen van een wel heel rare jongen…hij jad het maar steeds over “tanken..tanken..tanken…ik moet tanken swha..”
We hebben hem maar mee laten rijden whaha… 😉
26 september 2011 om 13:49 #524955Ja maffe gast was dat maar:D
Maar de zand verstuiving heb ik er offcourse ook op staan
alleen werk ik van het begin naar het eind qua filmpjes dus die duurt nog even.Hier alvast deel 3
26 september 2011 om 13:59 #524956Waha:haha
Dat was een neef van me, die kerel spoort nog minder dan mij!:PMaar was verder een mooie tour dag, deze kan bij mij wel in de top 5 kwa mooiste tourtjes ever

Nu maar hopen dat ik het eindelijk eens voor elkaar krijg een betrouwbare brommer te bouwen, raar genoeg gaan die dingen elke tour kapot bij mij:P26 september 2011 om 14:09 #524958VespaAvanti :
raar genoeg gaan die dingen elke tour kapot bij mij:PJa dat deed je neef dan weer beter die had alleen een los getrilde bobine:haha
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.