Vespa-Ciao.NL
:: Veluwe tour last minute.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Veluwe tour last minute.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

@Florian,
      Dat is wel jammer maar het is idd ook niet geweldig als je de hele rit bang bent dat ie ermee stopt.

@Avanti en spulletjes,
      Helemaal top:thumb

:hahaHeb me zojuist moeten verschonen want heb alles laten lopen, geniale actie Bux:D

Als dit idd is wat je wilt dan moeten we zeker over de zandverstuiving:p. Ik beloof dat we zeker mooie stukken bos en heide pakken maar de zandverstuiving zelf is gewoon niet handig met tien knetterende brommers.

Citta-ciao
      Donateur

Ik kom zelf uit harderwijk,maar kan helaas niet mee zoals ik al eerder gepost had,maar ik zag vandaag in harderwijk iemand met een gele/zwarte citta met een simoni calibrate dacht ik,wie was dat?

*dat is banaan12 *

Mike
        Bijdrager

Ewout gaat niet mee. hij zit met een uitgelopen verbouwing. ik kom met vincent. die was ook op
          de frieslandtoer. even nog naar zijn brom kijken. die stottert afentoe wat en houd iets in.

Hoogstwaarschijnlijk, tot morgen :thumb

Mike

speedbuxy
          Bijdrager

VespaAvanti :
            Spulleke en ikzelf zijn voor 99% zeker aanwezig:thumb

Nice:thumb
            Maar had eigelijks ook niet anders verwacht:D

@max
            Ja maar dat was ook een halve zeg.
            Die gast reed vol in strikert en mij en dan gaat ie roepen dat het onze schuld is:D

Maar die zand verstuiving hoort goed:duivel
            Ik heb vandaag ook al even geoefend:lol want heb m,n brommer ”ingereden” met wat stads ritjes.
            (check perso if you like)

Spulleke!

Stephan en ik zijn morgen van de partij 🙂 Definitief.:thumb

VespaAvanti
              Donateur

Weet niet of we half 12 helemaal gaan halen maar we zal m’n best doen.
                Tot morgen:thumb

EDIT: De Astra heeft een lekkende waterpomp.
                Waarom altijd kwaaltjes als ik naar een tour ga?:|
                Maar moet goed komen, we zullen wel een paar keer moeten stoppen om ff te checken.
                Ik ga nu pas vertrekken, vrij laat voor mijn doen.
                We zullen dus wel last minute ariveren op deze last minute tour:lol
                Tot straks allen!

Zeebodem.
                Bijdrager

Ook ik heb wat opstart problemen…

Gister heb ik de halve dag met mijn vrouwtje achterop gereden.
                  Pak ik hem vanochtend uit de schuur om hem in te pakken…staat de voorband plat..!!

Heb hem inmiddels al vervangen..ook lekker last minute ds 😀

Stephan..Succes :thumb
                  En tot zo allemmaal 🙂

Waarom?

@Avanti,
                    Nu maar hopen dat je waterpomp niet vastloopt want anders raakt ie aan de kook. Zolang de temp niet oploopt is er niets aan de hand, goed op de meter letten dus;) Mocht het later worden, bel me dan even hoe laat ong zodat we evt met de rest alvast een stukje kunnen rijden. Dan spreken we later wel weer af op watertorenweg:thumb.

@Zeebodem,
                    Zul je altijd zien. Ben zelf toen ik dit net las ook maar even de schuur in geweest want reed gister avond door het glas met de citta, gelukkig nog vol:) Mooi dat je het zo snel hebt gefixt:thumb

Tot straks.

Spulleke!

hallow,

aankomsttijd waarschijnlijk kwart voor 12,
                      later zal het niet worden.

Mike
                      Bijdrager

Deze kluns heeft zich verslapen. de wekker liep pas 11 uur af. ik kan dat nooit halen… 😕 Have fun vandaag!

Mike

Tonni
                        Moderator

Was weer een lekker toertje.
                          Totdat… :((

Stephan de boel ALWÉÉR niet voor elkaar had en de HÉLE DAG voor ÍEDEREEN verpestte!!
                          (z’n bobine was losgetrilt en dus liep zijn brom even niet meer…)
                          Het had zo’n mooie dag kunnen zijn maar zo’n enorme domper, daar kom je gewoon niet meer overheen.

We zijn ook meteen weer terug gereden daarna, de lol was er volledig af…:boos

Bij deze is Stephan dus ook niet meer welkom op de toertjes, en eigenlijk zelfs niet meer op de site.

😀

Was dus een probleemloos toertje met erg mooi weer in een prachtige race omgeving. :thumb
                          Alleen hier en daar wat irritante fietsers die steeds in pad reden.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Bijdrager

@tonni
                            Ja het zijn altijd dezelfde die de boel verpesten voor de rest door hun spul niet goed voor elkaar te hebben:haha
                            (misshien leert ie hier nou eens van:D)

Allround verslag.
                            Echt een TOP rit:thumb
                            Ik vind zeker dat deze de boeken in moet als blijvertje, want echt een heerlijke omgeving:thumb
                            Van circuit racen tot lekker cruisen door het groen, en qua omgeving, van groen tot heide en zand vlakte.
                            Kortom zeer afwisseld en zeker voor herhaling vatbaat:thumb
                            Max en mede begeleiders bedankt voor het op korte termijn opgezette toertje:thumb
                            Was echt even genieten vandaag8)

Ik zal bezig met de filmpjes want moet heel mooi materiaal bij zitten:thumb

Zeebodem.
                            Bijdrager

Ja het was zeker een grandioose dag..!!
                              Max en consorten hartstikke bedankt voor deze tour:thumb

Ik ben ook al bezig met uploaden.
                              Zal alleen morgen worden dat ik ze post…want ga zo naar bed..heb gruwlijke koppijn.
                              Waarschijnlijk van die STINKENDE “race” olie..:boos..:pest haha

Tonni
                              Moderator

Die olie stinkt niet!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                                Bijdrager

Zeebodem FM :
                                  Waarschijnlijk van die STINKENDE “race” olie..:boos..:pest haha

Mijn koppijn neemt gelukkig alweer wat af.
                                  Maar ik wil er ook nog wel bij vermelden dat normale olie goed genoeg is, en zeker voor de mede toer rijders.
                                  Want dat zogenaamde race spul stinkt als de ziekte en slaat idd op je kop.
                                  Dus dat mag van mij voortaan wel achterwege blijven.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 85)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.