Vespa-Ciao.NL
:: Veluwe tour last minute.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Veluwe tour last minute.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Ik zou er heeel graag bij willen wezen,maar helaas ligt me citta blokje uit elkaar,en wacht ik op een andere cilinder en uitlaat.

lupomob
      Bijdrager

@ waarom.

Als ik niet op mijn werk hoef te verschijnen zondag wip ik wel ff langs.

Met de monkey naar harderwijk is sneller dan met de auto.
        Kan de monkey eindelijk ook weer eens een lang stukje azijn pktjes strekken in plaats van half gas hier in de stad rijden.
        Mischien tot zondag……

VespaAvanti
        Donateur

Morgenmiddag weet ik of m’n feest verzet word naar volgende week (grote kans).
          Als dat zo is komen Spulleke en ik lekker mee touren zondag:thumb

@Max: Heb jij mischien een adres wat ik in de TOMTOM in kan geven? 😕

Waarom?

Dat is mooi:thumb

Het adress is Watertorenweg in Harderwijk 3847 . Dit ligt een stukje in het bos (+-500m na het Van der Valk hotel) Mijn navi kan de Watertorenweg gewoon vinden maar check bij het invoeren even voor de zekerheid of het Van der Valk hier ook idd vlak bij ligt;)

Strikert
            Bijdrager

wil heeel graag komen maar mn variodeksel is kapot en heb geen poeliesnaar voor mn si brug:(…

Frank80cc
              Donateur

ben wel vrij morgen … maar heb geen brommer die rijdt op het moment en ook geen zin om nu de heledag te sleutelenenene

Waarom?

@strikert,
                  Dat is jammer en heb ook weinig pullie spul zodat ik je kan helpen.

@frank,
                  Ga sleutelen jonuh, waar wacht je nog op:D

Zelf zit ik ook met een klein probleempje en hoop dat iemand me kan helpen?
                  Ik ben van vanmiddag alle brommer shops af geweest maar nergens hebben ze castrol olie of ze zijn dicht. Ik hoop dus dat ik van iemand een beetje olie kan overnemen?

ERIKJAN1984
                  Donateur

@waarom, ook neit bij een bp?

Frank80cc
                    Donateur

ik heb wel olie 😛 Nee is echt te veel werk.. heb straks verjaardag dus wordt hem niet helaas.. wist ook niet dat ik half weekend moest werken anders had ik hem wel eerder gefixt

Waarom?

@Frank,
                        Jammer maar volgende keer beter:thumb

Nou olie is geregeld:thumb, m’n broer is hiervoor speciaal naar Barneveld gereden(+-40km) om even olie te halen:D:thumb

Vanmiddag ook nog even een stukje over de heide gereden maar waar ik al bang voor was is daar vanwege het mooie weer een ware fietsers invasie. Heb in een paar uurtjes al zeker vier middelvingers ontvangen:D Ik pas de route dus iets aan en pakken we naast het bos ook nog even een mooi stuk langs het water, ook zeker geen straf met dit mooie weer8)

Voor de mensen die morgen vertrekken is het misschien even handig m’n tel nr bij de hand te hebben voor het geval dat;) (staat in de beginpost vermeld)

speedbuxy
                        Bijdrager

Ik wil wel zoveel mogelijk over en door de veluwe rijden schijt aan de fietsers of middel vingers:D
                          Die lui hebben het hele jaar er al kunnen fietsen, wij doen het speciaal al het najaar dus is nu gewoon ons park:D

@frank
                          Das nou wel weer jammer man:(
                          Maar ik dat geen zin hebben aan sleutelen snap ik dan wel weer goed:D

Martino
                          Moderator

Die lui hebben het hele jaar er al kunnen fietsen, wij doen het speciaal al het najaar dus is nu gewoon ons park

Lekker rebbels weer bux. We gaan weer meer van dit soort filmpjes zien dan zeker. 😀

Zo!

speedbuxy
                            Bijdrager

Als er idd weer mensen zijn die vinden dat ze mij of een ander de schuld kunnen geven omdat ze achterop ons klappen omdat ze zelf niet opletten dan kunnen ze het krijgen ja:D

Florian
                              Moderator

Ik ben er niet bij morgen helaas, ben vrijdag even met de brommer bezig geweest, maar hij loopt nog steeds bagger.
                                Veel plezier morgen jongens, het weer wordt in ieder geval top:thumb

VespaAvanti
                                Donateur

Spulleke en ikzelf zijn voor 99% zeker aanwezig:thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 85)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.