Vespa-Ciao.NL
:: Veluwe Tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Veluwe Tour

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

thijsstreek
    Topic starter

496767532_1223292876245541_8944574260329711865_n
      CITTA TOUR VELUWE

21 JUNI organiseren wij een citta rit dwars door de mooie veluwe! Het betreft een goed georganiseerde rit met als startlocatie het mooie Oldebroek. Op de locatie is er koffie aanwezig en kan iedereen een praatje maken. Daarna gaan we een mooie rit van circa 40 kilometer rijden met elkaar.

Aanmelden kan via thijsvandestreek@gmail.com. Bij aanmelding ontvangt u een link naar een formulier om gegevens in te vullen.

De kosten om mee te doen zijn 10 euro, dit bedrag kan contant of via tikkie op 21 juni betaald worden. Na afloop zullen er ook bonnen verkocht worden voor wat te drinken en wat te eten.

Datum: 21 juni
      Startlocatie: Oldebroek (via mail exacte locatie)
      Verzamelen vanaf: 11:00 – vertrek om 12:15
      Route: Word later bekend gemaakt via de mail
      Inschrijven verplicht! Link in de comments / DM ons.

Doet u ook mee?
      Voor vragen mail gerust thijsvandestreek@gmail.com of stuur mij een bericht op messenger of andere platformen.

Voor de reacties van “Waarom kost dit geld?” = Ik regel een leuk ritje met een mooi bordje erbij en wat dingen als aandenken. Hier word echt geen winst op gemaakt, ik vind het gewoon leuk om te doen samen met mijn nicht. Dus wie geen geld wil betalen, er zullen vast wel ritjes zijn die gratis zijn voor u 😉

Verstand op 0, frituur op 180
      1

Jelle
      Moderator

Hoi Thijs leuk initiatief en goed dat je uitlegt waarom je inschrijfgeld rekent.

Maar is 40 km niet wat kort?
        Gemiddeld tourtje is tussen de 80 en 100 km.

Misschien ook wijs om te vertellen hoe jij je tour voor ogen hebt…

Standaard snorfiets 25 kmu tourtje, brom beetje opgevoerd tourtje a 45 tot 60 kmu of het maakt niet uit snelheid?

Met de kans dat er mensen komen met een standaard snorbrommer en andere met een 4p malossi blokje…

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door Jelle.

thijsstreek
        Topic starter

Hoi,

Bedankt voor je bericht.
          Dit heb ik gedaan omdat het misschien makkelijker is om onderweg geen rust/ tankpauzes te nemen omdat ik bij ons op het terrein wat mooie dingen wil regelen.

Geen minimumsnelheid. We snappen dat er ook mensen standaard rijden dus de brommer met de laagste snelheid die gaat voorop (achter de voorrijder) rijden.

Groetjes,
          Thijs

bram0vitz
          Bijdrager

Hoi Thijs,

Leuk initiatief!
            Ik deel de vraag van Jelle wel, 40KM is niet veel al rijdt je maar 25 ben je hier met 1,5/2 uur doorheen zeker als je geen pauzes maakt zoals je aangeeft.
            Gezien de verspeiding van de forum leden door Nederland heen is het voor velen denk ik niet heel interessant om lang in de auto te zitten voor 2 uurtjes rijden, maar dat is slechts mijn gedachtengang 😉

Ook is het voor zowel langzamere rijders als snelle rijders niet heel geweldig als de prestatie verschillen ver uit elkaar liggen.

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Snelheidd
            Bijdrager

Hallo,

Is het alleen voor citta’s? Of mogen er ook vespa si, ciao, bravo enzo mee?

thijsstreek
              Topic starter

Hoi, Algemeen citta’s maar aangezien het hetzelfde blok is is het niet erg

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.