Vespa-Ciao.NL
:: Velgen gestraald, paar foutjes

Home Forums Techniek Problemen oplossen Velgen gestraald, paar foutjes

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Topic starter

Net heb ik m’n velgen opgehaald bij de straler, maar ze zijn erg ruw. Hoe krijg ik dit op z’n makkelijkst weer mooi glad?

En ze hebben bij m’n voorwiel perongeluk door het tape gestraald, en is het op de voorremweg gekomen (dat gladde gespiegelde stuk). En dat is nu ook ruw, is dit ook weer goed te krijgen?

ronreniers
      Bijdrager

schuren

Leovince
        Topic starter

Oke, met hoeveel p en waterproof?

Boelie
          Bijdrager

lampenkap :
            Net heb ik m’n velgen opgehaald bij de straler, maar ze zijn erg ruw. Hoe krijg ik dit op z’n makkelijkst weer mooi glad?

En ze hebben bij m’n voorwiel perongeluk door het tape gestraald, en is het op de voorremweg gekomen (dat gladde gespiegelde stuk). En dat is nu ook ruw, is dit ook weer goed te krijgen?

dat met dat rem gedeelte maakt geen hol uit ik heb al meerdere keren mijn velgen laten stralen,iedere keer was dat ook mee gestraalt en ik vond hem beter remmen als daarvoor,dan weet je dat.

Anoniem

dat gladde kun je het beste met grof schuurpapier bijschuren, dan grijpt je rem beter aan, ontvet het wel goed;)

het moet ook niet te grof zijn (weet niet hoe het nu is) anders kan je rem blokkeren, en dat wil je niet met 62:lol

BTW: Ik heb jou oude speedengine gekocht van lex, auwhoer dat ding knalt:bier

Leovince
              Topic starter

Haha, de speedengine was btw ook niet eens van mij:P Maar van mn achterneef.. ‘T was mijn taak om ‘m te verkopen. Ik heb er wel op gereden i.c.m. een 80polini en idd, knalde echt :).

Maar nu weer ontopic. Maar nu heb ik nog steeds niet gehoord met welke P schuurpapier ik de rest van m’n velgen moet doen?

Anoniem

dus dat ding is 4e hands ofwat:o:|

haha, ik zou het even opschuren met korrel 200
                  dus P200, daarna even met een scotschbright lapje overheen (zon rood lapje bij praxis te koop)

denk er wel aan dat het niet uberglad moet zijn, dan hecht het voor geen meter;)

Leovince
                  Topic starter

Nee, speedengine is dus niet van mij geweest wil ik duidelijk maken:P Ik verkocht hem alleen…

P200 heb ik nou net niet liggen. Wel P100. Dan begin ik daar wel even mee:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.