Vespa-Ciao.NL
:: VeldMuijz’s Ciao racer met kenteken.

Home Forums Perso’s Projecten VeldMuijz’s Ciao racer met kenteken.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Topic starter

tnerual :
      goed bezig kerel!
      polini doos is er toch? op de eerste fotos van de cilinder zie ik nochtans een polini doos? 😛
      en op achtergrond malossi foto zie je de polini doso liggen xD

succes!

jah klopt maar het werd allemaal geleverd in een malossi doos, dat vond ik wel opmerkelijk 😀

Mike
      Bijdrager

citaatje veldmuijz:

@just1991 HEt lijkt er een klein beetje op, andere kleur geel wordt het donkerder, meer naar het oranje toe. De velgen worden 5spaaks de bestuurder is knapper, grotere cilinder van polini dikkere buis tussen het frame en een knappere bestuurder ;).

vooral het feit dat de bestuurder knapper is vind ik echt BRILJANT hahaha :thumb

Mike

VeldMuijz
        Topic starter

Gots’ta be tha truth, ‘cuz I said it! 😀

Strikert
          Bijdrager

Laat me even weten als je klaar hebt, wil wel even horen hoe die klinkt :duivel

VeldMuijz
            Topic starter

Ja, hij zit eronder. Klinkt nog niet helemaal super, lijkt alsof hij pingelt bij vol gas (als ik vermogen vraag). Moet maar even je nummer pm-en (ik heb mijn telefoon overnieuw ingesteld, ben je nummer kwijt).

Ik rijd nu met sproeier 62, met de volgende setup:
              Se carters + polini 46 mm
              Proma cc
              13/13 Carb + malossi luchtfilter

Lijkt mij wat klein. Waar rijden jullie mee?
              Bougie is wel bijna donker genoeg, wil naar 64 gaan?

Frank80cc
              Donateur

volgens mij kan je wel stuk groter hoor iets van 70 a 74 sproeier.

pepko
                Donateur

ja ik rijd sproeier 62 met 43mm malossie

VeldMuijz
                  Topic starter

jah dacht ik dus al, van de week ffies sproeier verwisselen, kan er toch effe niet op rijden.
                    Dan knal ik er direct een 70 in.
                    Hij wilde eerst niet lopen met sproeier 70 dus telkens kleiner gegaan, bij 58 gestopt, toen dacht ik de afstand van de bougie is niet goed volgens mij, dat bewerkt voor de cp-vervanger, toen liep die goed met 58, dus toen maar 62 erin gestopt en toen was ik gestopt met verwisselen en sleutelen 😛 (daarna ook niet meer gereden hoor)

just1991
                    Bijdrager

Mike :
                      citaatje veldmuijz:

@just1991 HEt lijkt er een klein beetje op, andere kleur geel wordt het donkerder, meer naar het oranje toe. De velgen worden 5spaaks de bestuurder is knapper, grotere cilinder van polini dikkere buis tussen het frame en een knappere bestuurder ;).

vooral het feit dat de bestuurder knapper is vind ik echt BRILJANT hahaha :thumb

Hij wou wel zeker zijn dat we het zouden lezen aangezien hij het 2 keer aangeeft… Was je zeker niet opgevallen ? gelukkig heb ik dus knappere hersens. Ook grappig dat JIJ kan beoordelen dat de “bestuurder” knapper is als je nog geneens de helft van de “bestuurder” kan zien ! (of hem uberhaupt kent !) maar goed de “bestuurder” draagt geen Nike´s en spijkerbroek sorry…En is daarom waarschijnlijk niet knap genoeg.

angel
                      Bijdrager

moest iedere eigenaar van een aerox ook zo lastig doen 😀 dat zou wat worden.

nou en hij word geel? so what ik heb ook een gele gehad met een buis ertussen hoor jij mij klagen?

@ topicstarter: mooi ding!

just1991
                        Bijdrager

ik heb er niks op tegen dat hij geel word of dat hij enigsins op de mijne lijkt ik heb er wat op tegen dat hij zo iets raars moet zeggen ik bedoel waar slaat het op ?

speedbuxy
                          Bijdrager

Damn son wel eens van sarcastische humor gehoord:con
                            Je zegt het ommers zelf al dat je hoofd er niet eens op staat dus dan lijkt het mij duidelijke humor;)
                            En zelfs al stond je erin in volle glorie op dan had ik nog gesnapt dat het humor was.

VeldMuijz
                            Topic starter

just1991 :
                              ik heb er niks op tegen dat hij geel word of dat hij enigsins op de mijne lijkt ik heb er wat op tegen dat hij zo iets raars moet zeggen ik bedoel waar slaat het op ?

wow :O jij zeurt én je hebt geen humor :p magoed

bedankt aan alle mensen die wel humor hebben :p

***Zou je bij deze willen stoppen met het bumpen van je eigen perso? mensen vinden hem vanzelf wel en uppen doen we alleen door middel van nuttige updates:!***

Daan777
                              Moderator

VeldMuijz :
                                Blokje laten uitveilen door Daan777 en toen ook gelijk maar, blokrevisie laten doen en er toen een 13.13 met een cityploffer onder gezet. Ging wel lekker dat snelheidje toen vond ik.

Oh, dus jij bent wel die VeldMuijz, ik vond je gebruikersnaam al bekend voorkomen!
                                Ik weet nog wel dat je me pm’de om te vragen hoe het blok eronder uit moest, maar je bent er heel wat op vooruit gegaan (gebied van kennis over de brommer bedoel ik:P, niet je uiterlijk :lol)

VeldMuijz
                                Topic starter

Hahahah jah klopt, ik heb altijd geleerd eerst info inwinnen dan pas beginnen. Anders sta je soms met je bek vol tanden halverweg, wat bij een ciao bijna nooit opgaat omdat het eigenlijk altijd vanzelfsprekend is :P.

Maar kwa uiterlijk ben ik er ook heel erg op vooruit gegaaan hoor (hoop ik :P).

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.