Vespa-Ciao.NL
:: veertjes uit startsegment -> nog steeds rennen..

Home Forums Techniek Problemen oplossen veertjes uit startsegment -> nog steeds rennen..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Puch VS Ciao
    Topic starter

Hey,

Ik heb de 2 veertjes uit het startsegment gehaald alleen ik moet nog steeds rennen met de citta wil die de krukas meenemen..

Maar als ik achteruitloop dan draait de krukas direct mee.. als die dat nou eens andersom deed.

Weet iemand waar het aan kan liggen? Kan ik ze ook opruwen?

Alvast bedankt!

speedbuxy
      Bijdrager

Ontvetten is meestal de oorzaak, maar daarnaast wat opruwen kan ook zeker geen kwaad:thumb

Puch VS Ciao
        Topic starter

ok thnx!!

Vespa Si
          Bijdrager

Umm, volgens mij moeten je startsegmenten niet kunnen aangerijpen als je achteruit loopt.

Ik denk dat ze verkeerd om zitten…

Als je vooruit rent, grijpen ze dan ooit wel aan en kan je gewoon rijden, of blijf je eindeloos rennen zonder compressie?

Puch VS Ciao
            Topic starter

nou, als ik echt hard ren dan pakt hij hem uiteindelijk wel, maar het is dus lang niet zo van ik geef hem een drukker en hij loopt..

jeffrey citta
              Donateur

mischien moet je je segmenten eens vervangen dat helpt ook heel vaak. dit had ik nemelijk ook, en toen zag ik dat ze versleten waren en nu nog geen meter rennen en hij pruttelt al.

Puch VS Ciao
                Topic starter

Het was dus wel zoals Vespa Si zei.. het waren nieuwe segmenten, maar de vorige eigenaar heeft ze dus verkeerdom gemonteerd. Dus mijn citta start nu mooi rap.

Bedankt voor de reacties!

Vespa Si
                  Bijdrager

Best logisch toch, als ie het wel doet als je achteruit loopt 😉

Mooi dat ie het weer doet:thumb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.