:: Veer Kickstart probleem
-
Stef-RTopic starter
Hee,
Ik heb de hele avond geknoeid met met ciao, frame aangepast voor kickstart alles volgends de howto.
Nu wou ik even proberen hoe mijn grote kickstart tandwiel zou staan op rust stand maar
kwam er achter dat dit niet echt goed was..
Hier een paar foto’s voor de duidelijkheid, de veer staat dus heel strak gespannen terwijl
in de howto staat dat dit niet zo hoort.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3X3GD6EC
Op de foto waar je mijn hand zit hou ik het tandwiel heel straks vast en dit hoort licht gespannen te staan?
Hoop dat iemand hier mij kan helpen..
Alvast bedankt.
JavadDonateur
Als je de veer in het tandwiel en de brug hebt gestoken, moet je het tandwiel naar links draaien en een beetje naar je toe trekken zodat je het haakje wat aan de achterkant van het tandwiel zit langs het palletje wat op de brug zit draait, en dan het tandwiel weer naar de brug drukken zodat dat haakje achter het palletje blijft hangen.
Stef-RTopic starter
Aah nu snap ik ook waarom dat palletje erzit maar als ik dan zou kicken dan springt me veer alsnog helemaal naar buiten
of is dit bij iedereen zo?
JavadDonateur
Stef-RTopic starter
Ik snap het tot nu toen maar heeft iemand ook het probleem dat de veer naar buiten springt?
Javad iig bedankt voor de duidelijke uitleg.
Dan heb je hem of verkeerd gemonteerd, of hij zit niet goed achter je tandwiel.
Je moet zorgen dat je de veer als het ware inspant en op de foto duw je de veer juist uit elkaar.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.