Vespa-Ciao.NL
:: Veel overtoeren en geen trekkracht na Trekveren

Home Forums Techniek Problemen oplossen Veel overtoeren en geen trekkracht na Trekveren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel410
    Topic starter

Ik heb de mallossi trekveertjes in mijn koppeling gezet, maar bij de gele, de witte en de zwarte start de ciao amper en maakt die voor ik vooruit kom een enorme lading aan overtoeren. Ik begrijp wel dat dat ook een beetje de bedoeling is (meer toeren voor dat de schoentjes naar buiten komen), maar dit klopte niet. Ook trekt de brommer voor geen meter meer. Wat kan het zijn geweest?

TimoO_
      Donateur

dat betekend dat je veel te strakke trekveertjes in je achterklok hebt zitten. als hij bij de witte dit ook doet, gewoon de originele erin zetten.

joey636
        Bijdrager

kijk ook eens naar je setup.
          die is zo goed als origineel.
          ik had bij het polini setje altijd de metaal kleurige erin van het setje.
          die zou ik jou eigenlijk ook aanraden met je setup.

reiniero
          Bijdrager

miss kan het ook nog zijn dat je snaar de slap staat dan pakt hij de snaar niet en krijg je overtoeren dus check dat ook eens;)

diac
            Bijdrager

Trekveertjes helpen gewoon niet veel bij 50cc….

Frits
              Bijdrager

Op brom wel
                polini veertjes deden het super bij mij

met 80mm poelie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.