Vespa-Ciao.NL
:: veel benzine uit me uitlaat

Home Forums Techniek Problemen oplossen veel benzine uit me uitlaat

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zeddicus
    Topic starter

:'(aaarrrggghhh ik heb een vespa gekregen die zes jaar stil stond en niks meer deed. ik heb alles schoon gemaakt nou loopt ie wel heel kort en dan slaat ie f ook komt er veel benzine uit me uitlaat dat lijkt me niet echt goed wie weet hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?

ArvidW
      Donateur

Carburateur schoonmaken, sproeier vastdraaien, controleren of vlotter benzinetoevoer wel af kan sluiten

Volgende keer wel graag in goedde afdeling plaatsen, in How-to’s hoort dit niet thuis (ik heb hem ff voor je verplaatst)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Frits
        Bijdrager

Is het geen condens dat uit je uitlaat komt?

Mike
          Bijdrager

als je alles schoon gemaakt hebt zou ik hem ook even opnieuw afstellen, als dat niet help allemaal zou ik tog eens het blokje er onder vandaan halen en even gaan opknappen:)

Mike

zeddicus
            Topic starter

:thumb lache prbleem met bezine is verholpen nou start ie alleen als ik de choke erop heb geef ik gas slaat ie uit heb um met de schroef geprobeerd aftestellen maar helpt niet zucht

vespa-mickie
              Bijdrager

alleen met de choke dat betekent dus dat ie minder lucht moet hebben anders kijk ff naar je luchtfilter of die in orde is en goed vastzit

zeddicus
                Topic starter

:'(heb er gisteren een nieuw luchtfilter op gezet en net een bougie nog steeds het zelfde probleem.
                  waar zitten dan de contactpunten messchien dat ik daar iets mee moet doen???

PoliniCitta
                  Bijdrager

zet er nieuwe contactpunten en condensator op. het lijkt erop dat je condensator ook niet meer goed is..

en je moet het blokje echt even reviseren.. 6jaar stilgestaan is echt lang hoor

masterman
                    Bijdrager

Vals lucht?

zeddicus
                      Topic starter

8) =) hatdsjeeee dakzij jullie goede hulp en een paar nieuwe onderdelen doet hij het nou bijna zoals ik zou willen zit nou allee nog me een klein probleempje.
                        als ik um start begint hij gelijk op volvermogen te lopen hoe kan ik dat veranderen heb het veertje in me carb. hoger en lager gezet de schroef alle kantenop gedraait maar helpt allemaal niks.

Gijhys
                        Bijdrager

dan is er iets met je gaskabel. Kijk es naar de veer die de gasklep terugduwt bij gas terug. Of vernieuw je hele gaskabel.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.