Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2023 18 Aug t/m 20 aug
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door Biermobiel21.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
We weten het is kort dag…

Maar de drang naar weer eens een echte VCT is zo groot en we hebben een overnachtingslocatie in Groningen stad.
Maar wie rijden er mee met het legendarische Vespa ciao, si, bravo, Grillo en gilera citta evenement.
We overnachten in het centrum van Groningen van vrijdag 18 tot 20 Aug. En we rijden op zaterdag 19 augustus de grote rit en op zondag 20 augustus een korte rit.
Overnachten op vrijdag en zaterdag is kosteloos (wel zelf je matras, slaapzak, eten en drinken regelen)
Zaterdag vertrekken we om 11:00uur vanaf Groningen (locatie via de VCT whatsappgroep), we rijden richting Drenthe en hopen rond 18:00 uur weer terug te zijn in Groningen.
Zondag vertrekken we ook rond 11:00 uur en hopen rond 16:00 uur weer terug te zijn. Zodat de meeste ook weer op een normale tijd thuis zijn.We gaan er overigens vanuit dat iedereen wel 60 kmu haalt met z’n brommer, niet dat we dat constant rijden.
Wie gaan er mee?
–Martino
–Sicco
–Jelle
–Joor
–JoshuaKrebs
–Marius (DE)
–Timm + 2 man (DE)
–Herr Flick
–Alex
–Biermobiel
–Tonni
–MitchelSi
–Florian*De organisatie is niet aansprakelijk voor schades, boetes en andere zaken.
1 augustus 2023 om 18:01 #821203Ik rij ook mee, met mooi weer.
Hoe laat zijn we op vrijdag al welkom?1 augustus 2023 om 18:36 #821204Als men citta weer voor elkaar is en goed getest ben ik van de partij
1 augustus 2023 om 19:08 #821205Vrijdag vanaf 20:00uur
Adres van de overnachting zetten we niet openbaar om gezeur te voorkomen
Ook als je niet wilt mee rijden vanwege slecht weer ben je welkom…
Gewoon lekker brommers kieken en ouwehoeren.1 augustus 2023 om 23:02 #821212Is er ook een plek waar je even kan kletsen enzv waar ook altijd de rollerbank stond?
Tis altied moar eem!Is er ook een plek waar je even kan kletsen enzv waar ook altijd de rollerbank stond?
Het is meer een gericht op toeren de zaterdag en ouderwets visje halen op de zondag. Zodat we optijd ook weer terug zijn voor de mensen van verder. De vrijdag kan men allen verzamelen en misschien dat we dan ook nog een plek kunnen zoeken om de rollerbank te gebruiken. De slaapplek is in het buurt van het centrum en rekening houdend met onze 2-takt niet geschikt om veel lawaai te maken. Wel is er om de hoek dan het Noorderzon festival en voor wie in de avonduren hier nog even een kijkje wil nemen op loopafstand te doen.
Vrij parkeren lijkt mij het beste op de Zernike Campus P3(Op een steenworp van de allereerste VCM locatie). De gehele vakantie zullen de slagbomen open staan en vanuit daar is het een stukje op de brommer naar de slaapplek waar de brommer ook onder dak staat.
2 augustus 2023 om 01:54 #821214Het is inderdaad niet de VCM(Vespa Ciao Meeting), maar de VCT (Vespa Ciao Tour)
Dus we gaan lekker rijden…
4 augustus 2023 om 23:25 #821239Gaan er nog mensen mee?
7 augustus 2023 om 08:45 #821262Ik heb een bruiloft die vrijdag + zaterdag, dus ik kom zondag even een kijkje nemen!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 augustus 2023 om 15:07 #821270Inmiddels op 13 man, kunnen er nog makkelijk 10 bij…
Wie o wie
7 augustus 2023 om 17:07 #821271volgende ronde kom ik mee, dat zijn net de dagen dat we met de motor vakantie weg gaan 🙁
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.8 augustus 2023 om 10:33 #821274Hallo Freunde,
Timm (Welos) & ik komen ook, als het weer maar goed is.We kijken uit naar!
9 augustus 2023 om 15:04 #821279Ik had er echt heel graag bij willen zijn, maar helaas is dat net het weekend waarin ik op vakantie ga.
Hopelijk tot de volgende editie!
12 augustus 2023 om 22:52 #821309Hoe laat en vanaf waar start zaterdags de toertocht? Ik kan helaas vrijdag en zaterdag avond niet, misschien dat ik het wel red om de tocht mee te rijden.
13 augustus 2023 om 16:14 #821310Gezellig Knight, Martino zal wel aangeven waarvan we starten aangezien ik niet zo bekend ben in Groningen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.