Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 199)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

Zou zonde zijn als je je deelname daar vanaf laat hangen.. Er is zat tijd voor een alternatief als dat beschikbaar is. Een leuk blokje, std of bewerkt, is als je je kwaad maakt zo geregeld als het op in elkaar zetten aankomt.

Ik ben er ondanks ik me niet officieel heb aangemeld deels toch bij. Ik woon vlakbij en zal er de avond van aanvang en de 1e toer dag bij zijn en mee rijden :thumb

Ik heb er zin in en verheug me op wat oude bekende gezichten en ouderwetse gezelligheid. Tot dan!

Mike

jeffreykruize
      Bijdrager

Ik moet mijn blokje ook nog even lopend zien te krijgen. #vastgelopentikkendeDR43

Komt goed, anders de kawasaki groene bravo maar, maar dan zal mijn top op 57 liggen…
        En ook daar moet ik dan nog vonkjes voor kopen, hield er mee op gisteren

pepko
        Donateur

ik moet dat weekend helaas werken. ook heb ik geen tourwaardige brommer of de middelen om dat voor elkaar te krijgen.

Als iemand mijn plek over wil nemen hoor ik het graag!

bij deze ben ik dus niet aanwezig!

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Het is al een half jaar bekend hé jongens? Jammer dat jullie niet mee gaan.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Helly
            Bijdrager

Ik zie dat Pepko niet naar de VCT kan, graag neem ik zijn plek over 🙂

pepko
              Donateur

@Flick: Ja sorry, m’n kristallen bol was stuk.

Zoals het nu lijkt neemt RidingSolo mijn plek over! Ik zal dit bevestigen als hij het geld heeft overgemaakt.

Dr Gonzo
                Donateur

Ik ben er bij!!
                  Ik neem de Super Bravo en waarschijnlijk de niet geschouwde Ciao Crosser mee…Ik heb 2 lopende WA verzekeringen, één voor een Ciao en één voor die Bravo..Ik neem het risico van inbeslagname voor lief, maar ik moet en zal een tour rijden op mijn chopper.. Ik verlaag de voorvork een cm of 10, normale verlichting erop, spatbordje voor en het kenteken van mijn Mix die ik ‘eigen beheer aan het slopen ben’ en toch niet meer op rijd..
                  Nemen ze de Chopper in beslag of whatever..Pech gehad, maar wel een mooi verhaal achteraf…:D

Inmiddels zit er een Citta achterwiel in, trekt als een malle,lol…En ik ga dit ‘ding’ never nooit door de RDW keuring krijgen…Dus jammer van de EBR vork en bewerkt blok…Maar wie weet gaat het gewoon goed…
                  Mocht het zo zijn dat ik halverwege aangehouden word dan neem ik het OV terug en haal óf één van mijn andere Ciao’s of Super Bravo voor de dag erna….
                  (Super Bravo herken je niet meer terug @ Wilk1985…Kawa-groen,minibike zadel, ander stuur enz)

AC RACING
                  Moderator

Mooizo, heeft men minder aandacht voor de herrie van mijn brommer:lol
                    Zorg er wel voor dat hij technisch in goede staat is. Want stil staan is niet leuk voor de rest

Daan777
                    Moderator

Die Si staat er goed bij Jos! Nondeju

Dr Gonzo
                      Donateur

AC RACING :
                        Mooizo, heeft men minder aandacht voor de herrie van mijn brommer:lol
                        Zorg er wel voor dat hij technisch in goede staat is. Want stil staan is niet leuk voor de rest

Het is een ‘sleeper’, verrot van buiten maar 100% technisch in orde…Vandaar dat ik de voorvork ook tijdelijk verlaag..verder ligt er een vers bewerkt blokje met een goed ingereden 41mm DR cilinder met 13/13 en Gianelli City onder..De remmen werken…..
                        Alleen effe een spatbordje en verlichting fixen….
                        Ik bedenk me ook dat een groot deel van het frame nr. niet eens meer leesbaar is door de ‘roest behandeling’….
                        Plus ben ik een uitgebreide ‘pech-kit’ aan het samenstellen met oa: alle kabels, bougie, bobine,poulie en snaar,stuk slang, DIY kabelboom, lampjes en natuurlijk gereedschap…
                        Verder zit ik nog op een plan te broeden om twee 5 liter jerrycans als een soort fietstassen te bevestigen, morgen maar eens wat in elkaar lassen….

Ik heb er Zin in!!:bier

jeffreykruize
                        Bijdrager

Mijn kawasaki-groene bravo rijdt weer, andere ontstekingspoel, bobine en een nieuwe bougiedop en hij vonkt weer, Nieuwe carb, dus even de goede sproeier zoeken en dan kijken wat hij met poelie 80 gaat doen.. Hopelijk heeft de 55cc daar Power genoeg voor.

Ohja, de weersvoorspelling lijkt ook goed te worden…
                          20-22 graden, maar misschien wel bewolkt.:thumb

Guido
                          Donateur

Tuurlijk joh! Anders rijden we samen achteraan.

jeffreykruize
                            Bijdrager

Jammergenoeg krijg ik het elektronisch blokje met 43mm dr niet meer in elkaar en ingereden voor volgende week….
                              Gisteren kwam de postbode met de onderdelen en dus maar besloten de kawasaki-groene mee te nemen en net als in maart zoals de eierbaltour maar wat achterin te rijden….Alleen toen met 95 poelie… Daarmee ligt zijn top op 55 ongeveer….

Maar beide bravos gaan mee.

Aanhanger geregeld
                              Auto geregeld.
                              Nog even wat benzine in sherycan halen

P.s. Wat moet er zelf meegenomen worden mbt eten?
                              Slapen zal wel luchtbedje etc zijn…

Wilk1985
                              Moderator

We overnachten vrijdag 3 juni in een scoutinggebouw (zelf luchtbed kussen en slaapzak meenemen) in Schiedam de zaterdag overnachten we hier ook, dus je kan je slaapspullen lekker laten liggen. Echter moeten we het gebouw uit zijn voor 9 uur..
                                Zaterdagochtend vroeg(9 uur dus) vertrekken we richting: een Zeeuws eiland en zondag(ook weer 9 uur) vertrekken we richting brabant.
                                Ontbijt regelen wij voor de zaterdag- en zondagochtend.

rensknol
                                Donateur

Ik kan helaas niet mee.
                                  Jos heeft mijn plekje over genomen!

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 199)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.