Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 199)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Dat de vele Duitsers zich laten aanmelden via bijvoorbeeld Wevi snap ik wel, maar dat een moderator hier van het forum niet eens gebruik maakt van dit topic snap ik gewoon niet? Ook al zijn er andere media zoals wapp. Je gaat toch gelijk krijgen speedbuxy, dit medium in de vorm van een forum bloed dood op deze manier. Toch wil ik nog een hulde voor VC.nl uitspreken. Hier is het toch voor een groot deel begonnen en heb ik mijn meeste contacten vandaan. Toertjes zoals de VCT blijven die nog bestaan? Of gaat dit in de toekomst allemaal over in een afgeschermde community via wapp? Andere media zoals msn/skype hebben wel laten zien dat ze heel goed hand in hand kunnen gaan met een forum.

Enfin ik hoop gewoon wat meer beweging te krijgen. Zoals Vespaatje al terecht schrijft en ik quote; Lol, de lijst met deelnemers is sws groter dan het aantal reacties. We hebben nog maar 1 pagina in dit topic en dit was voorheen ook wel anders. Wellicht gaat dit nog komen wanneer de datum van de VCT 2016 ook dichterbij komt?..

Mensen hebben we er al zin in? 🙂

Jelle
      Topic starter

Maarten en andree lekker kortzichtig weer! Er bestaat ook nog zoiets als persoonlijke berichten hier op het forum!!!

Wij doen onze stinkende best om een leuk evenement neer te zetten en jullie kunnen alleen maar zeuren over whatsapp?
        Get a life!

Florian
        Moderator

Mooie grote groep zo!

Jelle
          Topic starter

Hebben we er al een beetje zin in?

DarkMagician6
            Bijdrager

speedbuxy :

Daar sloot Maarten zijn post gisteren al mee af.
              Maar dat moest blijkbaar verwijderd worden omdat de rest van tekst niet zinde.
              Daarbij vraag je deze vraag ook alleen aan mij, want de rest komt of antwoord hier toch niet meer.

Dan kom ik hier om jou ongelijk te geven! :pest

@Jelle
              Natuurlijk heb ik er zin in! :thumb

Wilk1985
              Moderator

Ik heb er ook erg veel zin in!

De Si is alweer een tijdje klaar voor actie, ik ben ook al druk bezig met de routes dus dat komt helemaal goed :thumb.

Crullie
                Donateur

Natuurlijk heb ik er zin =) Vraag niet voor niets naar de betaalronde. :thumb
                  Als het net als anders weer zo mooi weer word dan beloofd het weer een mooie VCtour te worden.

TICKLING BARN

Tonni
                  Moderator

Ik heb dr ook zin in.
                    Ik kijk overigens best regelmatig op het forum hoor, en er wordt vrijwel niks dat interessant is voor het forum, daar bewust buiten gehouden voor zover ik weet.
                    Er gebeurt helaas gewoon weinig de laatste tijd(en) en ik persoonlijk zie nog maar weinig waar ik op wil/kan/moet reageren…

@ Andree, ik mis jouw traditionele toertjes eigenlijk ook zo onderhand. Waar zijn de 11-steden en de Holwerd toer gebleven????

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Vespaatje
                    Donateur

Jelle :
                      Hebben we er al een beetje zin in?

Vorig jaar heb ik de VCT helaas moeten missen, m’n ciao voldeed toen nog niet aan de eisen :p
                      ik heb dus zekers zin in de editie van 2016!

Jelle
                      Topic starter

rensknol :
                        ik wil graag wel mee,
                        Zet me maar op de lijst

Was je vergeten op de lijst te zetten… maar we regelen gewoon dat er 43 man meekan.

Dus je staat er nu wel tussen.

Vincent
                        Donateur

Ik heb er ook zin in hoor, ik zal dit jaar van de huidige setup afblijven.:pest

De toerbuffel rijd nu goed dus laat hem zo.

Martino
                          Moderator

Ik zal er maar niet op in gaan omdat het uiteindelijk toch weer over algemene zaken zal gaan. Het is ook niet mijn bedoeling geweest met mijn post een algemene discussie aan te zwengelen. Ik was louter en alleen opzoek naar enthousiasme onder de deelnemers gezien die volgens mijn mening in andere edities duidelijker op het forum te lezen waren. Ik zie dat de verwijderde reacties ook weer zijn terug gezet. Een discussie over verschillende media zoals msn wapp etc. zijn andere topics ook voor.

Ik merk trouwens op dat we 2x op dezelfde locatie slapen en vind dit een goed besluit. Dit zorgt er ook voor dat we niet allerhande constructies voor slaapzakken en luchtbedden moeten gaan verzinnen of eventueel zelfs tentjes. Een simpele fietstas of rugzak voor onderweg zal voldoende zijn. En voor wie zich nou nog afvroeg of ik er zin in heb. Ja, lekker happy met 43 mafketels toeren!

jeffreykruize
                            Bijdrager

Jammer dat op deze manier er wat minder actieve mensen worden buitengesloten.
                              Had graag mee gewild met zo’n toer….
                              En dan nog in eerste instantie 42 man en later toch aanpassen naar 43 zodat “vrienden” wel meekunnen….:no

Wilk1985
                              Moderator

jeffreykruize :
                                Jammer dat op deze manier er wat minder actieve mensen worden buitengesloten.
                                Had graag mee gewild met zo’n toer….
                                En dan nog in eerste instantie 42 man en later toch aanpassen naar 43 zodat “vrienden” wel meekunnen….:no

Ik begrijp dat het jammer is, maar we wilden deze VCT eens proberen om met wat minder personen te rijden aangezien de afstanden dan een stuk langer onderweg zijn en we de kans op pech echt eens wat minder groot willen maken.

En het feit dat we ruimte maken voor de 43e persoon, is omdat hij door een fout van ons (de organisatie) niet op de lijst is komen te staan, dit heeft dus niets met vriendjes te maken maar puur met een coulance vanuit de organisatie.

Maar troost je, er komen nog vele tourtjes aan dit jaar die geen vastgesteld aantal deelnemers hebben dus je bent daar van harte welkom!

VespaAvanti
                                Donateur

Ik proef de VCT alweer, voor we het weten is het zo ver!8)
                                  Waneer moeten we gaan betalen?

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 199)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.