Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2015
- Dit onderwerp bevat 301 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 8 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2014 om 12:16 #528045
Aangepast…
14 december 2014 om 10:27 #528046Ook wij hebben betaald
14 december 2014 om 15:07 #528047Ook betaald!
14 december 2014 om 20:20 #528048Mooi dat jullie erbij zijn…
Voor degene die niet hebben afgezegd en nog niet hebben betaald. Als je morgenavond niet op de lijst met betaald staat, ga je niet mee!!!
Dus maak het vandaag of morgenochtend nog even over…14 december 2014 om 22:19 #528049Geregeld
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 december 2014 om 05:21 #528050Als alle Duitsers weer net zoveel bier meebrengen als verleden jaar, zie ik deze editie met vertrouwen tegemoet!
17 december 2014 om 13:18 #528051Vanavond tjekken we nog één keer de rekening, maar ik vermoed dat er nog een paar plekken te vergeven zijn…
Wie O wie wil er nog mee?
we hebben in iedergeval al 3 mensen die ook mee willen:
– Vriend van Wilk
– german guy 1 (via Wevi)
– german guy 2 (via Wevi)vanavond maak ik dus bekend hoeveel plekken er nog zijn…
17 december 2014 om 13:47 #528052Ok ik wil me bij deze ook inschrijven,
Misschien dat sommige mensen me kennen van de scooterscene,
Heb hier aantal jaren mee gedraaid met de racerij organisatie SBObtw. Ik ben vriend van Wilk en het word nu maar eens tijd om een tourtje mee te rijden 😀
Nu nog opzoek naar een vespa..17 december 2014 om 14:28 #528053Jelle :
Wie O wie wil er nog mee?lekker is dat. Ik heb het geld letterlijk bij elkaar moeten schrapen omdat ik dure maand had en nu geef je de wan betalers nog alle ruimte om te betalen:|
Ik dacht dat je zou boeken voor de mensen die betaald hebben en niet overwaarde achter de hand had voor de evt wanbetalers.17 december 2014 om 14:53 #528054Nee Andree, wanbetalers zijn niet welkom!
maar we hebben nog een paar plekjes over dus die willen wij deze week opgevuld krijgen (en nee niet met degene die niet betaald hebben welke in in de 1e post heb benoemd)
Wie rijden er mee?
uit Nederland:
01- Jelle
02- Crullie
03- Wilk1985
04- VespaAvanti
05- Billy
06- Guido
07- Vincent
08- Speedbuxy
09- De Brandweer
10- Joor
11- Lunatik
12- EI Citta
13- Daan777
14- Herr FlicK
15- Jasper Grillo
16- Hansieb
17- Aa-racing
18- Miranda (vrouw AA-Racing)
19- Mike
20- Tonni
21- Moniek (Vriendin Tonni)
22- Haagze sf2
Uit Duitsland:
01- Jo Boxer
02- Wevi
03- Wevi junior
04- Quicklyheizer
05- Timrex
06- Si-crosser
07- Jockoballa
08- Lemmy62
09- JAN DIRK
10- Chrischi
11- Ciao-racer-sg
12- Coopering
13- LINCOLN PMT
14- Bisschen mude
15- Welos
16- Igor
17- Miami 95
18- Bjorn Sandmann-Lubzyk (forum name?–>Bj�rn op PMT )
19- Mofafreak87
20- Klitkommander
Alle betalingen welke vandaag op de rekening van vc.nl stonden zijn boven benoemd. Mensen die zich wel hadden aangemeld en niet hebben betaald, laat staan wat zich hebben laten horen zijn voor deze versie van de VCT niet meer welkom.(klinkt hard, maar als je niks laat horen is dat voor ons ook vervelend en ontneem je een kans voor iemand anders om zich dan wel aan te melden)
Had je je nog niet aangemeld en denk je dit lijkt me leuk, dan kun je tot uiterlijk vrijdag opgeven (wel direct betalen, geld moet vrijdag op de rekening staan i.v.m. overmaken geld).
Betaalgegevens stuur ik via PM17 december 2014 om 17:20 #528055Sorry Peter, ik vind het een mooi verhaal en het is vast niet leuk wat die jongens gedaan hebben maar jij moet jou zaakjes op orde hebben toch?
En dan achteraf zo’n berichtje plaatsen zodat je daarom niet kon betalen vind ik eigenlijk een beetje matig.Ik rij deze tour ook niet mee maar moest wel even kwijt dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen zaken, het moet een ramp zijn voor Jelle om iedereen op tijd te laten betalen!
Batty :
Ik heb niks van mij laten horen, omdat ik zwaar teleur gesteld ben / boos.
Ik heb ten horen gekregen dat een aantal forum leden een ander forum lid via de whatsapp zwaar achter zijn rug om heb zitten te terroriseren.
Waar bij ze zijn Vespa hobby hebben kapot zitten maken en hij dus de vct ook niet gaat rijden
Dit soort gedrag verwacht ik bij kleuters niet bij mannen.
Jullie moeten je schaamen.
En dan dit soort taal, dat je meteen een wanbetaler bent en niet welkom.
Volgens mij ben je vrij om je op gegeven, betaal je dan ga je mee, betaal je niet dan gaat je plek naar de volgende.
Dan hoef je dit soort onzin niet uit te kramen nergens voor nodig Jelle.
Ik merk steeds meer dat het Vespa samen zijn niet meer is zoals de ritjes van vroeger.
Dus bij deze ik rij niet mee.Gr, Peter
17 december 2014 om 17:25 #528056Batty niemand verplicht je om mee te rijden uiteraard, betaal je niet dan rijdt je niet mee en het aanmelden is inderdaad vrijblijvend.
Over het Whatsapp verhaal ga ik kort zijn: Terroriseren is een erg groot woord, ik heb het zelf van de zijlijn bekeken en weet wel zeker dat jij niet weet waar je over praat Batty maar uiteraard ben je vrij om je mening te geven.
Aan iedereen die denkt waar gaat dit over :S:
De discussie is allemaal erg overtrokken en behalve dat heeft diegene waar het over gaat zelf al aangegeven dat hij er al klaar mee is, dus die discussie gaan we niet in dit topic voortzetten.
17 december 2014 om 18:53 #511777Duidelijk, bij deze einde discussie, verdere offtopic verwijder ik. Voor wie echt nog lang hierover wil praten verwijs ik door naar de PM functie op deze site.
17 december 2014 om 19:04 #511776Indeed…
Zijn er nog mensen die mee willen?
We zitten incl de 2 Duitse gasten die via Wevi zijn aangemeld op 44 personen en er is plek voor 50 man…
28 december 2014 om 19:44 #528062Het is mij allemaal even ontgaan jongens maar zie dat de groep weer groter is als de laatste VCT, dat geeft mij een fijn gevoel voor het nieuwe jaar.
Voel het al, de warme zomerbries in de Veluwe, de Duitsers weer met 300 bradwürst op het vuurtje en de Jolly Bingo en veel genuanceerde stoere verhalen.
Gewoon mee doen dus want dat is beter dan er over praten 😉
TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.