Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2015
15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 302)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

! Joor !

:thumb

Haagze sf2
      Bijdrager

Vd week met Wilk voor het eerst stukje gereden met de si. Redelijk lekker gespeeld 🙂 ( alleen gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een scooter 😛 en ik blijf me verbazen over de technologie van een si! ) momenteel staat die bij Wilk voor laatste check.. ( thanks Jos!!!)
        Maar ik heb er zin in en alle vertrouwen in! Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen na het weekend…

Jelle
        Topic starter

We hebben 4 plekken over zie 1e post.

Nog even ter herinnering:

Vrijdag 5 juni van 19:30uur tot 21:30 uur verzamelen in Zeist (zelf meenemen: drank voor de avond en eventueel een stukje vlees voor op de bbq laat in de avond, een luchtbed, een pomp, een slaapzak, oordoppen?, ontbijt.

Zaterdag 6 juni vertrek om 9:00 uur vanuit Zeist op de brommer, zorg dat je dan hebt ontbeten en ook al je eigen zooi hebt opgeruimd!
          Wat neem je mee op de brommer: genoeg benzine (zodat we niet bij elk tankstation moeten stoppen), een slaapzak, een handoek en tandenborstel, eventueel je reserve onderdelen en gereedschap en de routebeschrijving!
          Zorg dat je tijdens de tour niet constant bij ons wegrijd door te hard of te zacht te rijden!!! gewoon 60 km/u blijven rijden en dan blijven we mooi bij elkaar.

Zaterdagavond moet je zelf weten wat je gaat doen met eten en drinken (ikzelf ga lekker uiteten en haal smiddags onderweg een zooitje bier voor mezelf voor de avond)

Zondagochtend vertrekken we uiterlijk om 10 uur, iedereen moet hiervoor hebben ontbeten en je eigen zooi hebben opgeruimd en afgewassen!
          Als alles goed gaat zijn we ruim voor 18:00 uur terug in Zeist.

For the People who can’t read Dutch: https://translate.google.nl/

DarkMagician6
          Bijdrager

Ik kan er vanuit gaan dat ik mijn telefoon op beide overnachtings locaties ook op kan laden als ik mijn lader meeneem?
            Ik heb er al zin in iig. 😀

Jelle
            Topic starter

Ik heb geen idee hoeveel stopcontacten er zijn, maar ik denk minder dan 40…
              Dus wil je zeker zijn dat je jouw telefoon kan opladen, neem dan een verdeelstekker mee.

Sowieso eisen Jos en ik als organisatie één stopcontact op (we moeten tenslotte wel bereikbaar blijven)

Misschien ook handig dat iedereen zelf een rol toiletpapier meeneemt, of je moet het een heel weekend kunnen ophouden 😉 en tevens handig voor als je onderweg zwarte handen hebt gekregen…

DarkMagician6
              Bijdrager

Mooi om te weten, ik heb in iedergeval een stekkerdoos met 6 aansluitingen in mijn tas gestopt alvast. Kunnen daar mooi 5 andere tegen betaling (Grapje :D) ook gebruik van maken.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Dit is ongeveer wat ik mee neem.. lekker weinig (want ik heb vertrouwen in de gele).
                  Natuurlijk ook een schone onderboxum en een tandenborstel etc :lol

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

lemmy62
                  Donateur

Hello guy,s are.you.ready for the vct?:thumb

Jockoballa
                    Bijdrager

Well my friends.. My engine is just back in the frame again. Yesterday I measured the crankshaft on the lathe due to the “bad vibrations” and it turned out it was 3/10 mm bent from the thread to the bearing! But now everything is fine I will testdrive the whole day and have an eye on the engine again, but I am pretty confident with it.

I am looking forward to the tour and to meet all you guys again. The stickers will be hand out on Friday evening.

Regards

Tonni
                      Moderator

Heeft nog iemand een zadelveer afdek kapje voor de C24 in goede staat die die mee kan naemen naar VCT? Die van een Mix is niet hetzelfde!

Verder heb ook ik er zin in, ik hoop onze brommers en het weer ook!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
                        Moderator

Ik heb Vespa-Ciao Forum T-Shirts laten maken. Ik neem ze vrijdag mee voor de verkoop! Ze komen later in de webshop, en zullen op de Toer dit weekend iets goedkoper zijn!

Wilk1985
                          Moderator

Mooi werk Daan!! Ik ben benieuwd, neem er zeker eentje om goede reclame te maken overal 🙂

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Ik heb er zin in! Het beloofd (hopelijk) goed weer te worden!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

DarkMagician6
                              Bijdrager

Ik en mijn brommer zijn er ook helemaal klaar voor! Heb er veel zin in. :thumb

Jockoballa
                                Bijdrager

Helaas kan Miami95 van PMT niet naar de VCT komen.

Iemand van de reservelijst??

Er staat niemand meer op de reservelijst.. Tot vanavond!!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 302)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.