Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2015
15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 302)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

@guido, wat ongezellig zeg….

Guido
      Donateur

Het spijt me zeer…
        Aankomende vrijdag is de overdracht van mijn oude huis, de maandag erop krijg ik de sleutel van het nieuwe huis.
        In het nieuwe huis moet vrijwel alles gedaan worden, dus even een rondje rijden met de brommer terwijl de rest hard aan het klussen is zit er niet in.

Mocht er iemand nog graag mee willen…???

Dear foreigners,

If you want to join the VCT 2015, this is your chance!
        Unfortunately im not able to ride, ‘cause im to busy in my new house.

Enjoy the ride!

VespaAvanti
        Donateur

DarkMagician6 :
          Als er iemand langs Asten komt en mij + brommer mee kan nemen wil ik die vrije plaats eventueel wel innemen. Dan moet ik het wel snel weten.

Ik heb je een PM gestuurd:thumb

DarkMagician6
          Bijdrager

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik met VespaAvanti meerijden, so count me in! :thumb

Edit: Ik heb met Guido geregeld dat ik zijn plaats overneem.

Wilk1985
            Moderator

Zal ik jullie eens wat moois vertellen:

Ziet er perfect uit! Ik heb al wat hout geregeld voor het vuur, groente en fruit voor de vitamientjes en een fles wodka staat ook al paraat :thumb :D.

De route is ook al compleet, en in 50-voud afgedrukt zodat iedereen over een routebeschrijving kan beschikken mocht iemand onverhoopt kwijtraken…

Nog een week dan gaan we rijden! Zoals bekend vrijdagavond verzamelen vanaf een uur of 1930!

Jockoballa
              Bijdrager

Temporarily I haven’t got a car and Geier, my tour buddy who should pick me up, canceled short-term…

BUT! I will come anyway… Even if I have to get on the Ciao and drive the 150-200 km by myself on Friday. :thumb

DarkMagician6
                Bijdrager

@Jockoballa That’s the spirit! 😀

@Wilk Hopen dat die weersverwachting niet gaat veranderen! =)

Jasper-Grillo
                  Bijdrager

Zou ik met iemand mee kunnen rijden naar Zeist? Ik woon zelf op ’t Harde, dat is onder Zwolle langs de A28.

hansieb
                    Moderator

Ik heb nog een plekje vrij in de auto. Vervoer van de brommer kan ik je niet mee helpen.

Jasper-Grillo
                      Bijdrager

Bedankt voor het aanbod, maar De Brommer zou ook mee moeten, dus dan kan het niet.
                        Is er iemand anders die toevallig nog wat ruimte over heeft?

Jelle
                        Topic starter

Neemt er nog iemand een bbq mee?
                          Zo ja dat kunnen we snachts lekker bbq-en

hansieb
                          Moderator

Hello Hans,Horst schlemmer and Chrischi are Not comming
                            Regards lemmy

Er zijn nog twee plekken over, wie rijdt er nog mee?

Jelle
                            Topic starter

Loonatic rijdt ook niet mee, dus we hebben zelfs 3 plaatsen over…

Even wat anders aangezien we aankomend weekend met zn velen samenkomen, is het misschien nuttig voor kopen en verkopen van onderdelen hier te benoemen zodat deze vrijdagavond van eigenaar kunnen wisselen.

Ik zoek bijv. Oldtimer ciao naven..
                              http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35957&n=last#bottom

! Joor !

Ik kom er net achter dat ik alleen zo’n big ass 2 persoons luchtbed heb.
                                Past dat op de eerste locatie of is het beter dat ik ff een 1 persoons haal.

Jelle
                                Topic starter

Ik zou gewoon die grote meenemen hoor, heb je in ieder geval een beetje de ruimte 😉

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 302)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.