Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2015
- Dit onderwerp bevat 301 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 9 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 april 2015 om 14:04 #528335
Hi VCNL mates,
Jelle is so nice to buy this VCT ’15 sticker (diametre 3 cm) for every participant!

Furthermore I will commission some stickers of the previous editions. They will be available on the tour, but just in a limited quantity – I will take over the costs for them.

I think the design effects a good tour identity whereby you can see, that you drove ’the one and only’ VCT.
Grt. Fabian
22 april 2015 om 14:23 #528336Are the stickers already made? I don’t understand why the V is so big, and the rest smaller.
I am willing to also make a design, if these aren’t made already.
(no offense btw)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 april 2015 om 14:50 #528337The design is made by Jelle. I can understand that it doesn’t meet everyones taste – but that’s hard anyway.
They are not made yet so it’s still possible to change the design. I guess Jelle won’t take over the costs for it then…The problem is, that after I came along with this idea, some people wanted to make their own design… But my intention was that we all take the same design as one united group!
23 april 2015 om 14:01 #528341No Jocko, it’s wrong, I just made a suggestion for a sticker. My aim was also to have one sticker. If it’s mine or another, doesn’t matters.
For me it’s important, that we have a sticker, and not, that there s a discussion and at the end, we have no sticker. So I tried to concrete the discussion on pmt. I am very happy, that there is a sticker and I don’t have to organize it. So big thanks to you Jelle and Jocko.
24 april 2015 om 13:18 #528346This was no offense against you, really!But there were many people who wanted to make an own design and everybody wanted a different sticker. So it would have been impossible to unify for one idea.
So we just decided that it will be this one. I am not mad about it or something like that.
4 mei 2015 om 21:11 #528238Vandaag hoorde ik helaas dat onze Mike de tour niet mee zal rijden in verband met andere verplichtingen elders…..
Dit betekend dat de reservelijst aangesproken wordt, bovenaan stond sambaracing die gaf zelf al aan dat hij niet mee kon rijden..
Waarom? staat nu bovenaan de lijst, daaronder stond Martino die heeft ook aangegeven niet mee te rijden.
Het is dus even afwachten wie Mike’s plek in wil vullen, mocht iemand nog op de reservelijst willen kan je je natuurlijk altijd aanmelden, dan kom je wel onderaan te staan..
Tot zover het mindere nieuws, dan nu het goede nieuws, over 32 dagen gaan we rijden! De route is al helemaal compleet, en het is een mooie geworden

5 mei 2015 om 08:28 #528370Altijd jammer van afvallers, blijf je houden.
Gaan we nog met z’n alleen een lijstje bijhouden wie wat aan gereedschap meeneemt? Ik heb namelijk weinig trek om mijn hele gereedschapskist in de tas te gooien.
Is er een bezemwagen trouwens?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 mei 2015 om 09:02 #528371Thomas, er is geen bezemwagen aanwezig…
Het lijkt me het meest wijs om met de mensen met wie je heen gaat af te spreken om het gereedschap en onderdelen te verdelen…5 mei 2015 om 09:53 #528372Heb sowieso zoals altijd gereedschap mee voor de meest voorkomende sleutelpech gevalletjes en daar is tot nu toe altijd gebruik van gemaakt tijdens de toertjes. extra bougie, binnenkabel set, banden plakspul en/of reserve band gaat voor goed geluk mee 8)
Als er 1 of 2 mensen een reserve blokje meeneemt voor de echte vast lopers en het gereedschap aan een ander over laten dan komen wij met zijn allen wel het weekend door
TICKLING BARN5 mei 2015 om 15:13 #528373Waarom? en Broezert zullen ook de vrijgekomen plek op de reservelijst niet opvullen, dus dat betekend dat Big-Horst nu bovenaan de lijst staat! Ik zal dit ook op PMT nog even bekend maken.
Update:
Niemand van de reservelijst heeft interesse. Mocht er iemand nog mee willen, laat je horen!!
5 mei 2015 om 21:57 #528374Doe mij die plek maar!
5 mei 2015 om 22:25 #528375Kijk dat is gezellig… Misschien kun je wel met die andere Fries meerijden…
6 mei 2015 om 09:04 #528376Dus er is nu geen plekje meer vrij ? Ik zou graag met de ” Sleeper SI ” mee doen !
Joschi
6 mei 2015 om 10:42 #528377Joschi ik zet je op de reservelijst.
6 mei 2015 om 10:56 #528378Jelle :
Joschi ik zet je op de reservelijst.Had ik heel enthousiast al gedaan :).
Je staat nu 2e of de lijst, grote kans dat er nog wel iemand afvalt dus houd dat weekend maar vast vrij!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.