Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2015
15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 302)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Ik zie het ook al helemaal voor me!

De inschrijving is nu wel gesloten trouwens! Er is ook al geboekt dus we gaan met 44 man rijden.

Mooi team en groter als vorig jaar!

speedbuxy
      Bijdrager

Das mooi zat en mooi gemixst:thumb

Wilk1985
        Moderator

Nu de betalingen binnen zijn en de inschrijving definitief kan de voorpret beginnen!

Waar gaan jullie mee rijden? Ik neem zelf weer de Superbravo mee, twijfel nog qua setup tussen een Euro50 en DR50 blokje.. Betrouwbaarheid vind ik zeker bij deze rit een stuk belangrijker als een hoge topsnelheid, en het feit dat je hiermee een vrij zuinige setup heb is ook zeker een voordeel!

Verder ga ik waarschijnlijk niet met vario rijden, ik wil het eerst eens proberen met poelie als het bevalt blijft het lekker poeliepower.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

80DEPS, Kickreedvalve, Foxvario + Proma CC denk ik.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Jelle
            Topic starter

Ik ga met de Avanti, met: standaard carters, een 46mm polini, 13/13 carb, poelie, leovinci SP. (alle onderdelen liggen hier nog nieuw in doos, dus alles moet nog opgebouwd gaan worden, maar heb alle tijd nog)
              Oftewel een super betrouwbaar, redelijk zuinig en lekker stil brommertje… en windje mee moet de 85 kmu toch wel gehaald kunnen worden.

Crullie
              Donateur

Keuze keuzes :|, maar zeker met pully, laag verbruik brandstof met als uitlaat de PromaCityPuffer <– roma ity uffer :lol

TICKLING BARN

De Brandweer
                Bijdrager

Gerarduz toertje gereden en zuigerveren nu al weer versleten, ik heb nieuw spul besteld dus hoop met de evolution en 46 polini aan de start te staan van de nieuwjaarstoer en vct.

speedbuxy
                  Bijdrager

Want ik nu zeg is tegen die tijd misschien alweer veranderd, dus ik houd m,n mond:lol
                    Ik weet alleen dat het qua brom de Citta word:thumb

VespaAvanti
                    Donateur

Bouw idd maar eens een leuk snel blokje op Andree:D

Jelle
                      Topic starter

We hebben nog een aanmelding gekregen van een nieuwe member: samba racing
                        Hij staat dus op de 1e(en voorlopig enige) plek op de reservelijst.

http://www.vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=8774

Altijd gezellig dat nieuwe members mee willen rijden…

Waarom?

@jelle,

Ver voordat deze Tour was volgeboekt had ik toch al de toezegging om op de reserve lijst te komen? Dit omdat het voor mij niet mogelijk is om zo ver in het voren te plannen…

Dat ik niet meer in het roddel app groepje wil betekent niet dat ik nooit meer ga touren hè;):thumb

! Joor !

Hey waarom,

hoe gaat het revalideren?

Martino
                            Moderator

Van mijn kant soortgelijke strekking zoals Waarom? hem beschrijft. Je kon je vrijblijvend opgeven omdat ook ik zo ver van te voren geen toezeggingen kan doen. Vreemd dat ik dan ook niet op de reservelijst sta? Het kan ook aan mij liggen dat ik zelden tot niet meer op VC.nl ben, maar is er wel een pm naar geïnteresseerden gestuurd? Ik heb namelijk niks ontvangen en sta ook niet in het lijstje niet betalers. Een lijstje waar Broezert bijvoorbeeld op staat, maar die gaat af op de info die hij van mij krijgt en is niet actief op dit forum.

Waarom sta ik niet op de reservelijst, ik rij namelijk nog wel graag een toertje?

Wilk1985
                              Moderator

Ik heb de reservelijst aangevuld!

De reden dat jullie er niet op stonden was vooral omdat het niet duidelijk was of jullie nu wel of niet mee wilden toeren… Maar uiteraard zou het super zijn als jullie meereden!!

Mocht er verder nog iemand op de reservelijst willen komen graag bericht!!

Haagze sf2
                                Bijdrager

En de SI is aangeschaft en ligt door wilk al uit elkaar 😀

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 302)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.