Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Batty
    Donateur

Joh ik hoop wel dat het een samen uit samen thuis reisje gaat worden .
      In de praktijk komt het met de spullen wel goed.
      Je kunt je beter focussen op het regelen van een bezemwagen.
      Mijn setup nog geen idee ik denk wat er in mijn profiel staat .
      Mijn nummer heb je.
      Het is wel handig als je iedereen een uitdraai geef van een aantal mensen.

Lennaert
      Sleutelbeheerder

@Batty,

natuurlijk is het een samen uit samen thuis rit dat staat voorop. Maar het is niet alleen handig voor wanneer iemand achterblijft of kwijt raakt. Zoals Crullie boven je aangeeft kan dit gewoon gewicht schelen en op zulke toertjes weet jij ook dat minder gewicht een stuk prettiger rijd. Een uitdraai van de route gegevens van de verblijfplaats en onze telefoonnummers wordt aan elke rijder gegeven de vrijdag voor vertrek in het scoutingsgebouw en/of bij aanvang van de tour.

Klopt inderdaad dat ik je nummer heb die van Crullie staat er nu ook in.

Tevens heb ik vooralsnog alleen Crullie en mij voor een eventueel t-shirt/polo pronkstuk.

Batty
        Donateur

Voor mij geen Polo .

Mike
          Bijdrager

Setup bekend….
            nummer bekend…
            polo: neen

Neem mn eigen spares en tools mee.

Hoop hiermee de organisatie naar volle tervredenheid informatie heb verschaft. 😉

Mike

timrex
            Bijdrager

My setup is in my profil.

For an shirt i am in.

My number comes per pm.

Wilk1985
              Moderator

Ik heb de route al voor een flink stuk compleet, zal hem als ik klaar ben ook zeker hier posten.

Tegen de tijd dat we gaan rijden zal ik ook zorgen voor voldoende uitdraaien tegen die tijd met alle adressen en belangrijke telefoonnummers erop.

Voor diegenen die mijn nummer niet hebben en het willen stuur even een pm.

Mike
                Bijdrager

Hoe bedoel je route compleet Wilk? De zzt is een volledig bewegwijzerde route en is zeer goed te volgen. Hier hoef je niets aan te wijzigen. En bestaan zelfs inkort mogelijkheden.

Mike

Wilk1985
                  Moderator

Meen je dat nou? Dat wist ik niet 🙂 Maar toch zal de route hier en daar wat aangepast moeten worden in verband met slaapplaatsen dus dat komt goed. Maar hoe heet die route dan op de wegwijzerbordjes?

Mike
                    Bijdrager

Typ maar in op Google… Het is de LF 21 en dan a of b… Ik heb er een boek van toen ik m nog organiseerde… Als je die eens inzien wilt… Maar nogmaals toets t in en het is duidelijk.

Mike

Jelle
                      Topic starter

mijn setup zal waarschijnlijk 46mm pina op evo zijn met calibrata (overbrenging weet ik nog niet)

Maar ik heb er al onwijs veel zin in…

De slaapplak voor vrijdagavond is al geregeld, dus nu alleen nog een bevestiging van de zaterdagavond slaapplek en dan kunnen we definitief boeken…

Dus wie mee wil, je kan je nu nog opgeven.

Even een filmpje om in de stemming te komen:

timrex
                        Bijdrager

I have two more german guys from the PMT:

1. 1zu50Mischer: Setup unkown. Mayby DR Evo with Speed around 60-70

2. evo: Setup Polini Evo with Polini Zylinder and Sito exhaust. Speed also 60-70

Jelle
                          Topic starter

Mooi dan zitten we al op 23 man, i.v.m. met slaapplek kunnen er zich tot 4 januari nog 7 man opgeven. (de rest komt op reserve lijst).

Ik heb tevens de tekst in het begin topic aangepast.

Batty
                            Donateur

Ik lees net met dat buddy systeem dat er geen samen uit samen thuis mentaliteit is.
                              Dat je aangewezen bent op elkaar.

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

Nee je denkt er te ver over door denk ik Batty, het gaat er om dat de makkelijkheid qua afspreken wie neemt wat mee geregeld wordt. Hierdoor zal je minder gewicht te hoeven sjouwen etc bij een aantal tourtjes waar gesleept moest worden werd hier eerst een tijd over gediscussieerd wat nu voorkomen wilt worden. Dit wordt gedaan door een buddy te kiezen die in geval van pech de ander op sleep neemt naar een geschikte plek om het euvel te verhelpen. Er wordt dus niet vanuit gegaan dat de rest gewoon doorrijd en die twee maar er achter aan sjakkeren. Dus wees gerust Batty we zullen je niet achterlaten hoor en mocht jij panne krijgen beloof ik je bij deze plechtig er bij te zullen blijven:knuffel.

Batty
                                Donateur

Daar maak ik mij niet druk om want waar ik ook strand ik zorg dat ik binnen 2 uur thuis ben.
                                  Maar om gezeur en gesjouw te voorkomen regel een bezemwagen.
                                  Maar de tekst staat er wel zo in de begin post.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 332)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.