Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2014 —> 7&8 juni
- Dit onderwerp bevat 331 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 mei 2014 om 09:56 #527191
Heeft iemand van de reserve lijst interesse in mijn plekkie? Vast wel.
Kan zo mijn overnachting ‘overkopen’Volgens mij is Daan de 1e op reservelijst?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 mei 2014 om 11:19 #527467Eén overnachting? je bedoelt alle twee neem ik aan?
Of kom je wel op vrijdag en niet op zaterdag of andersom?
20 mei 2014 om 11:24 #527468AC RACING :
Vanuit Groningen zit ik al vol, dit houd in dat : ik hansieb herrflick, en martino een auto met aanhanger vullen.Toch ”grappig” om te zien dat mensen die practies nooit toertjes rijden nu voorrang genieten in de plaatsen die beschikbaar zijn mbt vervoer.
Gelukkig heb ik geen vervoer nodig.20 mei 2014 om 13:29 #527469@buxy
Inderdaad dat zou verboden moeten worden! Die mensen moeten gewoon vastgeknupt worden op de aanhanger :relax20 mei 2014 om 16:10 #527471@hans
Dat zou eigenlijk wel moet ja:lol
Want the last one in zou niet de 1e keuze moeten genieten;)20 mei 2014 om 16:20 #527472Buxy,
als Crullie bij jou de brommer kan achterlaten dan kan hij wellicht met de trein richting deze kant komen ik noem maar wat.
Voor zover ik zie is namelijk alleen Crullie nog zonder vervoer vanuit die regio en kan dit linksom of rechtsom toch opgelost worden lijkt me.20 mei 2014 om 17:33 #527473Probleem is alleen dat ik zaterdag ochtend pas kom en waarschijnlijk zaterdag avond weer naar huis ga om te slapen.
En dan zondags ochtend weer aan steek.
Dus dat word hem niet.
Maar hoe regelt Florian z,n vervoer dan?Edit
Die rijd niet eens mee zie ik:?
Dan zou ik zeggen prop Crullie er dan nog bij, want 5 broms in de kar en auto moet wel passen.20 mei 2014 om 17:59 #527475Zet mij ook maar op de reservelijst, alleen voor de 2de overnachting.
21 mei 2014 om 06:28 #527476@tonni
ik zou graag jou plek over willen nemen.
Groetjes rene21 mei 2014 om 09:22 #527478@ André, bij de limbotour moest ik bijna smeken om mijn auto vol te krijgen. Dit is toen niet gelukt. Dit resulteerde in hogere kosten voor mij en de bijrijders.
Daarom heb ik nu intern geregeld dat mijn auto vol is.
(Lees ik spreek deze heren privé bijna dagelijks)
Daar naast hoef ik dit natuurlijk niet te doen, en mag men blij wezen dat ik telkens weer mijn auto en kar ter beschikking stel. Hier verdien ik geen stuiver op, en schiet er over het algemeen wel een paar euro bij in.@ de overige groningers/friezen: helaas zit ik nu al vol met 5 man en 4 brommers. Bij demontage van een evt 5e brommer kan die nog wel mee.
Nogmaals, als men gebruik wilt maken van mijn transport service bij welk tourtje dan ook, neem t diegene zelf maar contact met mij op om een plekje te reserveren.Zo , ff mijn gal gespuugd. Over op de orde van de dag
21 mei 2014 om 12:47 #527479@joerih, ik zet je er op, maar waarom zou je niet de 1e overnachting ook aanwezig willen zijn?
Daan is van de reservelijst af, want hij de datum van de VCT komt bij hem niet goed uit.
21 mei 2014 om 13:18 #527477Mocht het mogelijk zijn ben ik er de 1ste dag ook graag bij. Ik kan echter ook zaterdagochtend aansluiten.
Ik zie dat de 2de overnachting een camping is. Heb je voor de het forum een huisje afgehuurd? Ik kan evt. informeren of ik daar een tent plek kan huren o.i.d.
21 mei 2014 om 16:36 #527481Alle nieuwe informatie tbv de VCT zetten we in de beginpost.
Lees deze voordat je richting wieringenwerf rijd, daarom nog een keer goed door.
22 mei 2014 om 07:22 #527480Ik zie het al weer, veel galspuwerij om vervoer 😕
Vraag gewoon om een plekje hoor, en als die er niet is regel ik zelf toch wat, vind het alleen jammer dat er weinig rekenschap word gehouden en te laat wat word gezegt.
Dus ben blij dat ik van te voren er om vroeg anders had ik op zeker op het laatst pas geweten of er vervoer was, iets wat al jaren dit forum siert.
Zie jullie wel op vrijdag avond 8)
TICKLING BARN27 mei 2014 om 05:45 #527487Indien er iemand intresse heeft om mijn plek overnemen dan kan dat, ik heb een knie blessure op gelopen.
Ik zie het niet zo zitten om een heel weekend op een brommertje te zitten.Pm mij maar als je intresse hebt.
Gr. Batty
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.