Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Lennaert :
      Wel grappig dat er vooral bekritiseerd wordt alleen niemand met een andere oplossing te schoppen komt om elkaar te ondersteunen en te zorgen dat niemand onverhoopt te benadelen in enig opzicht.

Dat hoeft ook niet want het gaat ”altijd” gewoon goed.
      En het is ook gewoon het makkelijkst om de sterke vario rijdende brommers in te zetten bij pech.
      Stephan doet dit by far het meest en juist hij ziet niks in deze regel.

Eigenlijks is alleen Jelle degene die aangeeft niet de sjaak te willen zijn, maar echte slepers zoals Stephan en Max zien volgens mij het probleem niet om met hun kracht buffel even iemand naar een goed sleutel punt te slepen.
      En laten we wel wezen zoveel pech gaan we zeer waarschijnlijk niet krijgen.

De slaap spullen delen vind ik wel een goeie want mijn slaap spullen omvang is denk ik wel 90% groter/meer dan die van Stephan, dus kan hem dan mooi als 2e pak ezel gebruiken:lol
      Nou doe ik dat niet want ben onderhand 34 en houd m,n eigen broek wel op.

Mike
      Bijdrager

Ik ben gewoon buddies met de gene met wie ik kom. Jos Wilk en Guido.
        We verdelen gereedschap en spare parts. Ook zorg ik uiteraard voor mn zwager Batty
        ( je buddy kan namelijk prima uit meer mensen bestaan als een duo)

Ik zeg dit omdat jullie willen waarborgen dat men bij pech extra voor elkaar zorgdraagt neem Ik aan! Thans… Meer als we gewend waren.

Mocht dit niet gewenst zijn koppel ik mezelf bij deze aan Batty en Jos Wilk aan Guido…
        Met voor mij persoonlijk de gedachte dat ik voor hun allemaal zorg indien nodig.

Ik begin mij inmiddels af te vragen waar we in Noord-Holland starten en hoe laat ..en dus
        wat daar de eventuele voorzieningen zijn?

Mike

wevi
        Bijdrager

Seru.ch (the swiss guy) & wevi

Piet30
          Donateur

both Pietsens

Crullie
            Donateur

Lemmy62 en Jan-dirk! rijden ook samem :thumb

TICKLING BARN

Jockoballa
              Bijdrager

Jockoballa en MofaFreak87

Jelle
                Topic starter

@Mike,

ik heb wat meer informatie in de 1e post gezet…

Crullie
                  Donateur

Wou alvast graag weten hoe wij Noordelingen die kant op gaan ?
                    Is er vervoer/busje/aanhanger beschikbaar ? moet er wat gehuurd worden ?.

Kan er een Gumball van maken maar dan ben ik pas zondag nacht weer thuis ( bekaf=) )
                    Graag wat info a.u.b. alvast vriendelijk bedankt :thumb

TICKLING BARN

lunatick
                    Bijdrager

hallo allemaal,

Ik ben natuurlijk nog maar kort bij jullie clubje.(Dankzij Billy)
                      En hoorde van bill dat jullie op 6 juni weer een tour gaan doen.
                      Omdat ik het zo gaaf en gezellig vind zou ik graag mee willen,is het eventueel mogelijk dat er bij geboekt kan worden.
                      Zou het zo jammer vinden als ik niet mee kan.

Groetjes Rene

Wilk1985
                      Moderator

Hallo Rene!

Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum! Er is best een kans dat er iemand van de lijst afvalt nog, het zijn tenslotte 33 mensen dus er zal er best wel 1 tussen zitten die zich op het laatste moment niet lekker voelt of toch andere verplichtingen heeft…

Ik weet niet of de andere 2 personen die op de reservelijst staan nog serieuze interesse hebben, anders heb je best kans dat er nog een plek vrij komt!

Martino
                        Moderator

Niet alleen een reservelijst voor volledige deelname, maar je zal toch anders ook zelf een slaapplekje kunnen regelen en dan gewoon gezellig met ons mee toeren. Er zijn er meer die graag mee willen, maar dit tot op het laatste moment laten afhangen.

Jelle
                          Topic starter

Daan wil in iedergeval zeker mee, van Ewous heb ik nog helemaal niks vernomen(is door Batty op de reservelijst gezet).

Dus ik zet je op de reservelijst.

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

We missen nog 5 ’teams’ voor het buddy systeem zouden diegene die zich opgegeven hebben dit nog even kunnen invullen?

Het moment suprême komt er binnenkort alweer aan en de handjes kriebelen al om gas te geven.
                              Zijn de brommertjes er een beetje klaar voor dames en hebben jullie de zaakjes op orde?

Even een kleine tip voor de rijders en dat is een stel oordoppen.
                              Aangezien een rit van 300km heus wel door een aantal rebelse rijders met calibrata gereden zal worden wil je na de 300km ook nog een gesprek kunnen verstaan. Oordopjes zijn dus geen overbodige luxe voor de mensen die waarde hechten aan gehoor ;).

Een poos geleden heb ik een soort how-to geschreven betreffende het voorbereiden van een tourtje wellicht is het handig om deze even door te lezen en krijg je hierdoor misschien een blik of je iets vergeten bent.

Klik op deze regel

Crullie
                              Donateur

Met de brom alles picobello :thumb
                                Maar wel graag aandacht voor het volgende voordat er weer op de laatste dagen wat geregeld word.

Crullie :
                                Wou alvast graag weten hoe wij Noordelingen die kant op gaan ?
                                Is er vervoer/busje/aanhanger beschikbaar ? moet er wat gehuurd worden ?.

Kan er een Gumball van maken maar dan ben ik pas zondag nacht weer thuis ( bekaf=) )
                                Graag wat info a.u.b. alvast vriendelijk bedankt :thumb

😕

Wellicht dat een directe PM naar de betrokkenen wat makkelijker is?

Ik weet niet wie er vervoer heeft en wie niet, dus weet niet wie ik dan moet benaderen ?! Vandaar dat ik dat dus hier doe voordat ik PM stuur naar mensen die net als ik ook geen vervoer hebben.

Daarom dan maar een rechtstreeks verzoek : Met wie kan ik meerijden, inc, de ciao ??

TICKLING BARN

AC RACING
                                Moderator

Vanuit Groningen zit ik al vol, dit houd in dat : ik hansieb herrflick, en martino een auto met aanhanger vullen.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 332)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.