Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

VespaAvanti met buddy Andree.

Stom idee wat het groepsgevoel aardig verkloot in mijn beleving maargoed.

Tonni
      Moderator

Dit hoeft van mij ook niet zonodig hoor… Samen uit samen thuis was het toch?

Iemand van de reserve lijst nog interesse in een plekje?
        Weet nog niet of ik wel ga

Als ik ga dan ‘buddy’ ik wel met Maarten of met Thomas ofzo?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
        Donateur

Als ik niet bij Andree ingedeelt word ga ik ook niet, dit plan geeft mij een heel zuur gevoel, het lijkt bijna de Nederlandse overheid, veel regels die het alleenmaar moeilijker en minder leuk maken.

Jelle
          Topic starter

Jongens, niet zo negatief hoor over het Buddy systeem, het is echt een goed bedacht systeem…

Ik wil gewoon een toer organiseren waar we sleutelen op een meer geschikte locatie dan op een smal fietspad zonder mogelijkheid om wat te drinken of eten te halen.

Voor de rest zal het gaan zoals altijd, kleine dingen zoals kapot bougietje of gaskabeltje doen we uiteraard wel gewoon op dat smalle fietspad.

Je buddy is alleen maar een medestander die aanvullend gereedschap heeft en je naar een geschiktere locatie sleept voor het echte sleutelwerk.

En tonni ik zet jouw en maarten als buddy en avanti met buxy, zoals ik al zeg je kan zelf je voorkeur doorgeven.

speedbuxy
            Bijdrager

Ik vind dit ook niks.
              En het is ook totaal niet nodig, want de pech zal hopelijk relatief blijven en we hebben altijd wel iemand met een krachtige brom en vario bereid gevonden even voor sleep dienst te willen spelen.
              Nu word hier preventief een regel voor bedacht terwijl er nooit klachten over zijn geweest.
              Is niet dat we standaard dezelfde aanwijzen om te slepen oid.
              Ik kan me bv ook niet eens meer herinneren wie als laatste voor sleep dienst heeft gespeeld.

Jelle
              Topic starter

bla bla bla, vraag me dan toch af waarom ik dan zondag 8km terug moest LOPEN en niet iemand aanbood me even terug te duwen/slepen. Terwijl ik zelf menig keer als duwer heb fungeerd vanwege mijn setup…

Nu weer ontopic:

Graag even aangeven met wie je buddy wilt zijn.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Ik wil iedereen zijn buddy wel zijn. En ik snap het idee van Jelle.

Liever een buddy dan helemaal op je eigen (als het er op aan komt!). Ik denk dat veel mensen te moeilijk denken hierover.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

timrex
                  Bijdrager

1zu50Mischer & evo

The Ferb
                    Bijdrager

Hello again, Said Tech Nick Ferb.

My stand-by machine is ready know. They call her: “Fit for Springbreak”

Here you can see the Setup: http://piaggio-mofa-technik.de/forum/boxer/fit-springbreak-boxer-2013-inkl-umbau-auf-filiberto-di-lauro-speedvariomatic-biggrin

An here an Video from a run: https://www.youtube.com/watch?v=d2_ARJcMFDs

My real VCT Mopped should be this Projekt here:

“Real VCT Boxerluder”

http://piaggio-mofa-technik.de/forum/die-renn-u-projekt-ecke/vct-2014-boxerluder?destination=node/11466

(If You ASK yourself: “Why do I need a stand-by machine?” ask 9 Km Timrex. :-d)

See ya

Tech Nick Ferb

Batty
                      Donateur

Al het dan toch moet zet mij en Mike maar bij elkaar.
                        Maar ik had eerlijk gezegd liever gezien dat de orgenesatie een bezem wagen had geregeld.
                        Want ik zie dit eerlijk gezegd als een vrijbrief om iemand te laten staan en door te rijden.
                        Zo van het is toch mijn buddy niet ik ga er van door.
                        Maar we zullen het zien .

Als ik strand dan laat ik mij wel ophalen door mijn vrouw.

Ik wil ook de mensen er op attenderen die nog nooit dit hebben gereden , dat je voor de zondag je ontbijt moet mee nemen .
                        Want in de wijde omgeving van Sint kans klooster is alles dicht vanwege de dat ze daar zwaar gelovig is.

Of is het ontbijt geregeld Jelle .

Jelle
                        Topic starter

We komen als het goed is rond 16:00 uur aan in Sint Jans Klooster en de locale supermarkt (Coop) is open tot 20:00 uur!

Dus we hebben als het goed is tijd genoeg om een ontbijt voor de volgende dag aan te schaffen, maar dit alles staat ook in de begin post…

Crullie
                          Donateur

:lol Yo Boxer in de bocht. :thumb (FerbNick)

Voor mij is iedereen mijn Buddy en dat betekent dat ik naast mijn “toegewezen” Buddy iedereen bijsta.
                            Zou het fijn vinden als iedereen er zo over dacht. 8)

Samen uit samen thuis. :thumb

TICKLING BARN

Jelle
                            Topic starter

Crullie helaas zie ik te vaak(altijd eigenlijk) de smoes van ik rij poelie dus ik sleep niet…
                              Vandaar dat iedereen recht heeft op minimaal 1 persoon die je gaat slepen in geval van.

Maar goed we willen iedereen aan iemand koppelen, uiteraard mag je iemand anders altijd helpen of slepen.

Batty
                              Donateur

Wat ben jij wijzer geworden Jelle , meestal was jij de gene die al als eerste ergens zat met een biertje ipv sleutelen :pest

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

😕

waar komen al deze discussies vandaan zeg wij als tour organisatie willen een safety net opstarten zodat niemand onverhoopt alleen zou komen te staan zoals helaas het geval was afgelopen sluis tot strand tour met de duitser.
                                  (ook mijn schuld aangezien ik vernomen had dat deze al reeds aan het terug lopen was).

Tuurlijk is het samen uit samen thuis mocht het onverhoopt toch gebeuren dat iemand alleen staat kan de buddy hier op inspelen zo sta je never alleen op een locatie die voor 9/10 rijders onbekend is.

Lees dat de meeste gelijk over sleutelen en slepen praten maar het verdelen van gereedschap eten/drinken slaapspul kan ook tussen de buddy’s gedaan worden wat alleen maar gunstiger voor iedereen zou uitpakken qua gewicht (en dus snelheid ;)).

Wel grappig dat er vooral bekritiseerd wordt alleen niemand met een andere oplossing te schoppen komt om elkaar te ondersteunen en te zorgen dat niemand onverhoopt te benadelen in enig opzicht.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 332)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.