Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Ik heb de slaapplekken besproken.

We slapen en verzamelen vrijdagavond in Wieringenmeer(slaapzak, luchtbed, drinken en ontbijt meenemen), dan vertrekken we zaterdagochtend uiterlijk 8 uur richting afsluitdijk om van daaruit de route te volgen richting Sint Jansklooster.
      Hier overnachten we op dezelfde plek als we met de ZZT een paar jaar geleden hebben geslapen (alleen slaapzak mee op de brommer, Ontbijt en drinken voor de avond halen we voordat we daar aankomen).

De totale kosten komen op €30,- per persoon (hier krijg je 2 overnachtingen voor).

Mocht het zo zijn dat iemand zoals Batty pas zaterdag ochtend aansluit, dan betaald deze ook €30,-
      (want het lijkt ons juist zo leuk om vrijdag al met elkaar te zijn).

Degene op de lijst krijgen van de week de betaling gegevens in de pm)

VespaAvanti
      Donateur

Mooi geregeld, voor een zeer nette prijs:thumb
        Dat iedereen 30 euro betaald ongeacht waar je slaapt vind ik een slim idee, zo voorkom je dat er geldzaken in de war gaan lopen en er te weinig budget is omdat de een dit wil en de ander weer dat waardoor je de bomen door het bos niet meer ziet.

Er bestaat helaas een kleine kans dat ik dit weekend van de VCT NIET kan, ik geef dit vast aan zodat mensen niet verbaasd op zullen kijken, aangezien ik niet precies kan zeggen waneer ik 100% weet of ik nou wel of niet mee rijd.
        Ik zal vanzelfsprekend de 30 euro sowieso betalen, kom ik niet, dan zijn mijn slaapkosten in ieder geval betaald;)

Crullie
        Donateur

Heel fijn :thumb

Kom maar op met die PM.

TICKLING BARN

speedbuxy
          Bijdrager

Ik gaf via de pm al aan zelfs liever een persoonlijke kamer te hebben (ging uit van een stayokay oid).
            Maar dit is nog een paar straatjes verder zelfs. Want ik had zoals Batty ook aan geeft liever wat meer betaald en op een normaal bed gelegen.
            (nou had je voor deze prijzen ook easy in een groep accommodatie gezeten waar wel bedden staan, maar goed das achteraf)
            Maar belofte maakt schuld dus ik betaal sowieso wel.

Ook snap ik de verdere aanpak niet echt meer. Want de vertrek tijd van 8:00 is gebaseerd op kms maken maar dat gebeurd op dag 1 niet meer.
            Want er staat dan een 135km op het programma waarvan 30km afsluit dijk is.
            Dus met een gemiddelde snelheid van 25kmph zou dat betekenen dat we om 1uur a half 2 in Sint Jans klooster staan.
            Nou ken ik Sint Jans klooster niet goed, maar daar om half 2 al staan lijkt mij geen feestje:lol
            Dus de vertrek tijd kan nu easy wat later.
            Dan geef je mensen tenminste ook de keuze of ze wel of niet vrijdag al willen komen, ipv via stokken achter de deur ze een soort van te dwingen.

Jelle
            Topic starter

Andree,

de slaapaccommodatie in Sint Jansklooster is met bedden!, zodat niemand met een luchtbed hoeft te rijden.

Het is inderdaad de bedoeling uiterlijk 16:00 uur in Sint Jansklooster te zijn i.v.m. de streng religeuze sluitingtijden (boodschappen doen) in die omgeving.

En 8 uur is echt wel een mooie tijd om te vertrekken hoor(ik denk dat de meeste onder ons wel om 7 uur naast hun bed staan), maar waarschijnlijk staan we gewoon standaard aan het eind van de afsluitdijk al te sleutelen en dat kost zo weer 1,5 uur…

Wij als organisatie lijkt het juist zo gezellig om de dag vooraf samen te komen, wat het ook gunstig maakt voor mensen uit bijv. Duitsland, zodat deze niet midden in de nacht moeten vertrekken om ’s ochtendsvroeg in Wieringenmeer te staan.

Maargoed die 8 uur was eigenlijk gebasseerd op vertrek uit Heiloo, nu zal ik hier 9 uur van maken en dan vertrekken we zondag om 8 uur!

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Iedereen heeft een PM ontvangen met daarin de betalingsgegevens dit op twee duitsers na dan.
                Daar deze Duitsers geen account hier hebben zal ik deze proberen via Timrex te benaderen of deze de pm kan doorsturen.

timrex
                Bijdrager

No problem. I will contact them and share your information.

speedbuxy
                  Bijdrager

Jelle :
                    de slaapaccommodatie in Sint Jansklooster is met bedden!, zodat niemand met een luchtbed hoeft te rijden.

Aah kijk dat doet mijn oude botten goed:lol
                    Ik weet nog niet hoe ik het allemaal invulling ga geven die zie ik tzt wel.
                    Ik zal de betaling direct wel meteen even in orde maken.

VespaAvanti
                    Donateur

Leuke PM, maar hier word geen prijs in genoemd, of ben ik scheel?:?
                      Moet ik er nu vanuit gaan dat het 30 euro is zoals eerder genoemd door Jelle?
                      Had een bevestiging daarvan in de PM een stuk duidelijker gevonden…

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Excuus kwam er inderdaad achter nadat ik de 20 pm’s gedaan had ;)!
                        30 euro is inderdaad het bedrag dacht dat dit wel duidelijk was door de post van Jelle zal dit nog even in het originele bericht plaatsen indien het er nog niet staat. Door de ‘spamveiligheid’ van het PM systeem heb ik de moed niet om nogmaals het aantal pm’s te versturen.

VespaAvanti
                        Donateur

Lennaert :
                          heb ik de moed niet om nogmaals het aantal pm’s te versturen.

Wat is dat nou voor een ongemotiveerde Modder eter:lol

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

:pest: Deze ongemotiveerde modder eter heeft wel jouw evenement aangepast op de juiste datum en een link toegevoegd naar je topic om hem vervolgens nog te valideren ook.

VespaAvanti
                            Donateur

Vergissen is menselijk:pest
                              Vraag me alleen af waarom jij er de maandag bij plakt als ik alleen de zaterdag en zondag op geef voor de LimboTour:pest

Piet30
                              Donateur

JuniorPiet and myself would like to join if it is not too late yet.

timrex
                                Bijdrager

Another guy “wevi” from the German PMT want to join too.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 332)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.