:: VCT 2011 Editie: Texel
-
BattyDonateur
Zou k nog op de reserve-lijst kunnen:bloos ?
Rico je kan gewoon mee als je Mike ff PM’t, Andree was zo goed om aan je te denken dus heeft hij jou naam al eens laten vallen;)
MikeTopic starter
goed gekeurd hoor.ik wil alleen nog ZSM wat horen van Frank. anders gaat zijn plek naar mikerosaurer
Frank is al 2daagjes niet online volgens mij.
Dus gun hem nog wel even de tijd want er kan iets wezen natuurlijk.
Ik zal hem nu sowieso wel even pmen, zodat als ie online komt het ook meteen weet.
MikeTopic starter
@ buxy
Frank was zojuist nog online en gisteravond heb ik hem ook zien staan. naja hij moet gewoon echt snel zijn
Hey,
Gaat hem niet worden want ben dan als het goed is op vakantie, plus ik rij liever wat meer 1 dag tourtjes… Probleem is werk om het weekend, dus heb al helaas niet veel tijd… Moet de vrouw en kind ook aandacht geven 😛
Maar tof dat jullie plek even vast houden voor MIJ toppers
Mike :
goed gekeurd hoor.ik wil alleen nog ZSM wat horen van Frank. anders gaat zijn plek naar mikerosaurer
aangezien frank hellaas niet kan,nee ik met alle liefde zijn plekje over 🙂
Das jammer frank:( maar dan houd het op.
Maar komen nog zat dag toertjes dit jaar
MikeTopic starter
mikerosaur je staat op de lijst
Mike :
mikerosaur je staat op de lijst
thankz
met pijn in mijn hart meld ik me weer af.
moet balansen en kan daar helaas geen vrij van krijgen.
Er is ook wel een mogelijkheid dat ik en eventueel meer Groningers/ Friezen pas de tourdag zelf komen, zodat er plek is bij de gastheer voor mensen die van ver komen, Limburg en omstreken bijvoorbeeld.
Is een ideetje, wil vooralsnog niet zeggen dat ik mijn plek op de lijst inlever 😛 Dus wel overnachten in stay okey
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.