Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2011 Editie: Texel
- Dit onderwerp bevat 435 reacties, 44 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 juni 2011 om 20:43 #523490
@ hansieb, had piet veel schade?
Fear the rollerbank19 juni 2011 om 20:44 #523491@hans.
het was dat ik er nog aan dacht en koen ze nog had liggen haha!
19 juni 2011 om 21:07 #523492Citaat
Citta_Florian :
Zo ben nu ongeveer 1,5 uur thuis, lig lekker op bed met een glaasje Coca Cola vanille en een zak chips.En jij moet ons land verdedigen bij het Korps Mariniers? What a muppet 😀
Edit by hans: Jammer dat je niet mee was steven, wel leuk ritje met een mannetje of 25 gok ik?
19 juni 2011 om 21:16 #523493Wat een pracht eiland om te touren, die weggetjes door de duinen, fantastisch! Maar we moesten het met dit brakke weer doen,.. Tuurlijk, door de regen en harde wind rijden heeft zijn eigen charme, daar moet ik eerlijk in zijn maar wat eeuwig zonde! Hopelijk doen we dit een keer over met volop zon.
Het was wel gezellig, dat moet ik ook zeggen en ik ben benieuwd naar Buxy’s filmpjes.
Het had zeker erger kunnen zijn, daar ben ik mij terdege van bewust dus ik ben best tevreden met dit weekend.
We hebben gewoon desondanks het weer dus WEL kunnen rijden want er waren ook droge perioden en daar ben ik blij om.<3 Thunderstone
Check mijn perso!19 juni 2011 om 21:54 #523495
Spulleke!Mijn brommer was gewoon KWALITATIEF UITERMATE TELEURSTELLEND
Hij viel van ellende gewoon uit elkaar iedere boutje moertje gewoon kutzooi door die stink noppeband:kots
En door die vieze zware vertanding trok die voor geen hol en iedere keer men spie naar de tering:boos, dus eerst gaat dat ding helemaal gemaakt worden.
En hierbij nog sorry voor de mensen die er last van hadden:con
Maar ik heb een ding gezegd de volgende toer die ik ga rijden mag mijn citta gekeurd worden.
En als het dan nog niet goed is dan weet ik het ook niet meer :con19 juni 2011 om 21:59 #523496Nylock moeren zijn HET antwoord, en waar dat niet kan, locktite!!
Leuk toertje, voor zover ik het mee gemaakt heb…:(. Hopenlijk binnenkort nog eens, en dan in het zonnetje!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 juni 2011 om 22:02 #523497
Spulleke!DR-flenny :
zo ben ook thuis gearriveerd.was me wel weer even uitwaaien zeg klereeiland haha!
naast een homogrieksrestaurant waar je weg kon zonder te betalen niet veel uitgespookt.zonde van die bekeuring en het gelul met de koppeling van max,(stuur me nog ff die pm)
en speedy mag dat blok + toebehoren in de vuilnisbak flikkeren want dat wachtten was echt niet normaal zo vaak en lang. je weet 2 maanden ofzo van te voren dan is de tour moet je op de avond zelf nog sleutelen om het in orde te maken waarbij je je startsegmenten verkeerd om monteert dat getuigt mij van een slechte planning + actie.
Flenny ik heb eventjes geen zin in dat commentaar van jou want ik had mij helemaal niet 2 maanden van te voren voor kunnen berijden want ik wist het pas 2 weken van te voren want ik had het kaartje van mikerosauer overgenomen, dus dat is al het eerste.
Ten tweede die startsegmenten heb ik niks mee te maken gehad, want ik heb die koppeling toen een half uur van te overgenomen dus daar kun je niks over zeggen.
En als je nou ook commentaar hebt had je er dan iets tegen mij over moeten vertellen en niet hier een beetje stoer over het forum.
Meer heb ik er niet over te zeggen.19 juni 2011 om 22:25 #523498@speedy
niks van aan trekken, hij is nog upset van de homo griek denk ik haha
no hating flenny :lol19 juni 2011 om 22:36 #523499
Spulleke!n3ophytenl :
Ik zeg spulleke en oude noest! haha 😀 speciaal voor Stephan en Jordy :pGeslaagde toer!!!
hoho Koen niet de credits aan hun geven he! 😛 ik heb ouwe noest en Spulleke! in het leve geroepen op vespa ciao niet zij 😛
19 juni 2011 om 22:37 #523500Mensen,
Het was wat mij betreft een geslaagde toer
. Het weer had uiteraard beter gekund. Helaas is dat iets wat we niet in de hand hebben.Leuke groep mensen en heb me wel vermaakt met iedereen:) De voorzieningen In sint maarten en Stayokay bevielen de meeste wel naar mijn indruk!
Iedereen, bedankt voor de gezelligheid!:lol
Mike19 juni 2011 om 23:12 #523501Zo ben ook weer wat tot leven gekomen:D
Hier voorvast mijn handje vol pics.
Meteen maar weer aftrappen met een traditie foto:D

Swa javad en tonni waren offcourse ook weer in tha house:D

Jelle in zuur gezicht mode.

Jelle in forced smile mode:D

De boot op.

Uitzicht vanaf dek.

De vuurtoren van texel:D

En nog wat foto,s van andere maker(s).

Als ik max hier zo zie wist zijn onder bewust zijn al dat hij dat weekend 2 boetes en een kapotte koppeling zou oplopen:D:|

(bas heeft daarin tegen zo te zien nog twijvels aan die stelling:D)Deel 1
(@Lenneart bij 10:25 is je uitstapje naast het fiets pad goed te zien:D)Deel 2
@florian
Mooi dat jij ons 7mans ritje nog even gefilmd hebt
(ik zat ondanks de 8gig video kaart vol)
Was een leuk nek aan nek raceje
Tot stephan het weer kwam verpesten:D20 juni 2011 om 06:14 #523502Hey guys,
tat was really one of the best tours I drove so far. Junior and I like the route, many nice dune ways and less city driving.
Also the StayOkay was great, good rooms and breakfast. And the weather was better than forecasted.
A big thanks to the organisators, they always had everything fixed in their hands.

The group was prachtig, the right size and a lot of plezier and gastvrijheid for the only two Germans.
Junior and I say thanks to all, and tot de volgende tour.:bier
20 juni 2011 om 09:50 #523504http://www.mijnalbum.nl/Album=UW68R43Q
Alle foto’s vanaf mijn camera 😉 Misschien post ik ze hier nog wel los, maar nu ff geen tijd voor. Alweer vanaf 8:30 hier op school, dus snel tussendoor.
Ik wil ook nog even de organsatie bedanken voor weer een mooi toertje 8)
En uiteraard Alex en Hans dat ik met hun mee mocht rijden :worshippy anders had ik dit toertje gemist.
20 juni 2011 om 10:04 #523506De batterij van mijn camera was helaas bijna leeg, dus hier nog wat pics van de avond bij Batty.

<3 Thunderstone
Check mijn perso!20 juni 2011 om 10:26 #523507@bux
kiek en zo hou ik toch nog een beetje me eige route er op na! 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.