Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

NinoPk50Xl
    Bijdrager

@ hansieb, had piet veel schade?

Fear the rollerbank

Lennaert
      Sleutelbeheerder

@hans.

het was dat ik er nog aan dacht en koen ze nog had liggen haha!

Steven
        Donateur

Citaat
          Citta_Florian :
          Zo ben nu ongeveer 1,5 uur thuis, lig lekker op bed met een glaasje Coca Cola vanille en een zak chips.

En jij moet ons land verdedigen bij het Korps Mariniers? What a muppet 😀

Edit by hans: Jammer dat je niet mee was steven, wel leuk ritje met een mannetje of 25 gok ik?

Javad
          Donateur

Wat een pracht eiland om te touren, die weggetjes door de duinen, fantastisch! Maar we moesten het met dit brakke weer doen,.. Tuurlijk, door de regen en harde wind rijden heeft zijn eigen charme, daar moet ik eerlijk in zijn maar wat eeuwig zonde! Hopelijk doen we dit een keer over met volop zon.

Het was wel gezellig, dat moet ik ook zeggen en ik ben benieuwd naar Buxy’s filmpjes.
            Het had zeker erger kunnen zijn, daar ben ik mij terdege van bewust dus ik ben best tevreden met dit weekend.
            We hebben gewoon desondanks het weer dus WEL kunnen rijden want er waren ook droge perioden en daar ben ik blij om.

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!

Spulleke!

Mijn brommer was gewoon KWALITATIEF UITERMATE TELEURSTELLEND
              Hij viel van ellende gewoon uit elkaar iedere boutje moertje gewoon kutzooi door die stink noppeband:kots
              En door die vieze zware vertanding trok die voor geen hol en iedere keer men spie naar de tering:boos, dus eerst gaat dat ding helemaal gemaakt worden.
              En hierbij nog sorry voor de mensen die er last van hadden:con
              Maar ik heb een ding gezegd de volgende toer die ik ga rijden mag mijn citta gekeurd worden.:thumb
              En als het dan nog niet goed is dan weet ik het ook niet meer :con

Tonni
              Moderator

Nylock moeren zijn HET antwoord, en waar dat niet kan, locktite!!

Leuk toertje, voor zover ik het mee gemaakt heb…:(. Hopenlijk binnenkort nog eens, en dan in het zonnetje!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Spulleke!

DR-flenny :
                  zo ben ook thuis gearriveerd.

was me wel weer even uitwaaien zeg klereeiland haha!
                  naast een homogrieksrestaurant waar je weg kon zonder te betalen niet veel uitgespookt.

zonde van die bekeuring en het gelul met de koppeling van max,(stuur me nog ff die pm)

en speedy mag dat blok + toebehoren in de vuilnisbak flikkeren want dat wachtten was echt niet normaal zo vaak en lang. je weet 2 maanden ofzo van te voren dan is de tour moet je op de avond zelf nog sleutelen om het in orde te maken waarbij je je startsegmenten verkeerd om monteert dat getuigt mij van een slechte planning + actie.

Flenny ik heb eventjes geen zin in dat commentaar van jou want ik had mij helemaal niet 2 maanden van te voren voor kunnen berijden want ik wist het pas 2 weken van te voren want ik had het kaartje van mikerosauer overgenomen, dus dat is al het eerste.
                  Ten tweede die startsegmenten heb ik niks mee te maken gehad, want ik heb die koppeling toen een half uur van te overgenomen dus daar kun je niks over zeggen.
                  En als je nou ook commentaar hebt had je er dan iets tegen mij over moeten vertellen en niet hier een beetje stoer over het forum.
                  Meer heb ik er niet over te zeggen.

SuperSi
                  Bijdrager

@speedy
                    niks van aan trekken, hij is nog upset van de homo griek denk ik haha
                    no hating flenny :lol

Spulleke!

n3ophytenl :
                      Ik zeg spulleke en oude noest! haha 😀 speciaal voor Stephan en Jordy :p

Geslaagde toer!!! :thumb

hoho Koen niet de credits aan hun geven he! 😛 ik heb ouwe noest en Spulleke! in het leve geroepen op vespa ciao niet zij 😛

Mike
                      Topic starter

Mensen,

Het was wat mij betreft een geslaagde toer:thumb. Het weer had uiteraard beter gekund. Helaas is dat iets wat we niet in de hand hebben.

Leuke groep mensen en heb me wel vermaakt met iedereen:) De voorzieningen In sint maarten en Stayokay bevielen de meeste wel naar mijn indruk!

Iedereen, bedankt voor de gezelligheid!:lol

Mike

speedbuxy
                        Bijdrager

Zo ben ook weer wat tot leven gekomen:D

Hier voorvast mijn handje vol pics.

Meteen maar weer aftrappen met een traditie foto:D

Swa javad en tonni waren offcourse ook weer in tha house:D

Jelle in zuur gezicht mode.

Jelle in forced smile mode:D

De boot op.

Uitzicht vanaf dek.

De vuurtoren van texel:D

En nog wat foto,s van andere maker(s).

Als ik max hier zo zie wist zijn onder bewust zijn al dat hij dat weekend 2 boetes en een kapotte koppeling zou oplopen:D:|

(bas heeft daarin tegen zo te zien nog twijvels aan die stelling:D)

Deel 1

(@Lenneart bij 10:25 is je uitstapje naast het fiets pad goed te zien:D)

Deel 2

@florian
                          Mooi dat jij ons 7mans ritje nog even gefilmd hebt:thumb
                          (ik zat ondanks de 8gig video kaart vol)
                          Was een leuk nek aan nek raceje:thumb
                          Tot stephan het weer kwam verpesten:D

Piet30
                          Donateur

Hey guys,
                            tat was really one of the best tours I drove so far. Junior and I like the route, many nice dune ways and less city driving. :thumb

Also the StayOkay was great, good rooms and breakfast. And the weather was better than forecasted.

A big thanks to the organisators, they always had everything fixed in their hands. :thumb

The group was prachtig, the right size and a lot of plezier and gastvrijheid for the only two Germans.

Junior and I say thanks to all, and tot de volgende tour.:bier

Docs
                            Donateur

http://www.mijnalbum.nl/Album=UW68R43Q

Alle foto’s vanaf mijn camera 😉 Misschien post ik ze hier nog wel los, maar nu ff geen tijd voor. Alweer vanaf 8:30 hier op school, dus snel tussendoor.

Ik wil ook nog even de organsatie bedanken voor weer een mooi toertje 8)

En uiteraard Alex en Hans dat ik met hun mee mocht rijden :worshippy anders had ik dit toertje gemist.

Javad
                              Donateur

De batterij van mijn camera was helaas bijna leeg, dus hier nog wat pics van de avond bij Batty.

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

@bux

kiek en zo hou ik toch nog een beetje me eige route er op na! 😀

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.