Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

NinoPk50Xl
    Bijdrager

SuperSi :
      Gratis internet?
      en nog geen foto’s? :no
      haha, beetje droog gehouden?

Speedy had pech en Jelle en Vincent waren al op de boot terwijl de rest nog in Den Helder stond. we moesten dus een uur wachten dus gingen we maar even sleutelen:D

Fear the rollerbank

Jelle
      Moderator

Zow zit nu lekker thuis aan de pizza…

Was weer een geslaagd tourtje, alleen die takke wind vind ik maar niks met die windvanger van mij…

Windvanger met mooi bijpassend connexion blauw hekwerk:

NinoPk50Xl
        Bijdrager

Jelle :
          Zow zit nu lekker thuis aan de pizza…

Was weer een geslaagd tourtje, alleen die takke wind vind ik maar niks met die windvanger van mij…

Windvanger met mooi bijpassend connexion blauw hekwerk:

Jelle, dat hek werk is gewoon van de Teso niet van de Connexxion:D

Maar het lijkt indd verdomd veel op elkaar:P

Fear the rollerbank

Vincent
          Donateur

De kleur van het hek is dezelfde als connexxion op zijn materieel gebruikt. 8)

NinoPk50Xl
            Bijdrager

Ja indd Vincent;) Droog thuis gekomen?

Fear the rollerbank

n3ophytenl
              Bijdrager

Ik zeg spulleke en oude noest! haha 😀 speciaal voor Stephan en Jordy :p

Geslaagde toer!!! :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Zo ben ook weer thuis:thumb
                  Was weer een geslaagd weekend met al met al best goed weer:thumb
                  Ik zal nu eerst even bijkomen en wat eten en dan ga ik met de filmpjes bezig:thumb

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

zo ben ook thuis gearriveerd.

was me wel weer even uitwaaien zeg klereeiland haha!
                    naast een homogrieksrestaurant waar je weg kon zonder te betalen niet veel uitgespookt.

zonde van die bekeuring en het gelul met de koppeling van max,(stuur me nog ff die pm)

en speedy mag dat blok + toebehoren in de vuilnisbak flikkeren want dat wachtten was echt niet normaal zo vaak en lang. je weet 2 maanden ofzo van te voren dan is de tour moet je op de avond zelf nog sleutelen om het in orde te maken waarbij je je startsegmenten verkeerd om monteert dat getuigt mij van een slechte planning + actie.

verder was het een geslaagd tourtje weinig half gas gereden :)!

de reis terug was met jelle en vincent ook goed doortuffen waarna jelle op een gegeven moment afsloeg naar huis en vincent en ik door, hierna vincent afgeschud die bij een collega een praatje hield. wel zag ik hem nog aankomen rijden toen ik net droog op de pont stond richting ijmuiden die net wegvoer.

Ps. de chinees was heerlijk ( werd zelfs nog veel spul nagebracht omdat ze vergeten waren jammie! )

Florian
                    Moderator

Zo ben nu ongeveer 1,5 uur thuis, lig lekker op bed met een glaasje Coca Cola vanille en een zak chips.

Hier een verslag van de VCT:

Vrijdagavond 19:00 uur kwam Javad mij vanuit Groningen ophalen in Heerenveen, ik moest werken tot 18:00 uur dus dat was nog even goed aanpoten want er moet nog het een en ander gesleutelt worden (uitlaat monteren, brommer afstellen) daarnaast moest ik mijn spullen nog inpakken.

Rond een uur of half 9, 9 uur kwamen we aan in Sint Maarten bij Batty thuis.

Scheisse kwaliteit..

Toen de volgende ochtend touren, natuurlijk stonden wij binnen 20 kilometer alweer stil door een brabander, ik noem geen namen KuShusPuhuEEhukgDkgy:haha

In petten aan het wachten

Piet und Ralph/Ralf

Vloed!

Nog steeds aan het wachten pff onderhand al dik 30 minuten

Mijn voorspatbord verlengt, anders krijg ik allemaal water in mijn bakkes!

Toen konden we weer verder, maar na nog geen 10 kilometer stonden we alweer stil

Even later weer even wachten..

Toen kwamen we aan bij de boot, dat wijf achter de balie helemaal panisch dat we op moesten schieten want ”de boot zou op ons wachten” toen waren er een paar die binnen het gebouw de brommer eens even wouden starten ook dat kon ze niet echt opprijs stellen geheheh:D

Eenmaal op de boot:

In de verte zie je ergens dat oord

Toen kwamen we aan bij het stayoke, ingecheckt en daarna gegeten bij een of andere griek waarbij de ober niet helemaal straight was..
                      Wel zat er nog een verdomd mooi vrouwtje daar bij de Griek toch Max:lol

Ook nog een foto gemaakt van Alex die al redelijk aangeschoten was, hij liet mij toch een dikke scheet in dat restaurant:haha

Daarna gingen we nog even op stap het plan was om naar de Jelleboog te gaan maar dit was gewoon dicht, dus wij daar rondlopen opzoek naar een cafeetje en toen kwam Alex nog een paar leuke vrouwtjes tegen

Hier nog wat leuke pics van alex

De volgende dag (Vandaag)
                      Helaas ook een ongelukje gebeurd, Jordy die knalde achter op de brommer bij piet30

Hier gebeurde het..

Hier nog een mooi landschapsplaatje

Toen nog even naar de speelhal geweest

Was een geslaagde VCT:thumb
                      Ook erg veel gelachen om met met Alex:haha

Ik heb ook nog een erg leuk filmpje waar wij goed aan het blazen zijn, en een raceje tussen Buxy en mij

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

flick en ik zijn ook weer in het mooie groningen gearriveerd !
                        net alles al even uitgeladen.

was een super geslaagd/gezellig weekend !

Mike, wederom een top organisatie;)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

n3ophytenl
                        Bijdrager

Kijk is aan mooie foto’s Florian! :thumb

Vooral die van Alex :lol

@ Buxy ik zit alweer te wachten op de filmpjes met smart 😉 en niet meer blowen in de kroeg he want dan krijg ik me bier niet meer haha 😛

Florian
                          Moderator

Hier een lekker stukje blazen met Jordy, Andree, Stephan, Danny, Alex Javad en ik.

Edjuh
                            Bijdrager

Leuke foto’s/filmpje en verslagen 😀

hansieb
                              Moderator

Citta_Florian :
                                Zo ben nu ongeveer 1,5 uur thuis, lig lekker op bed met een glaasje Coca Cola vanille en een zak chips.

Hier een verslag van de VCT:

Vrijdagavond 19:00 uur kwam Javad mij vanuit Groningen ophalen in Heerenveen, ik moest werken tot 18:00 uur dus dat was nog even goed aanpoten want er moet nog het een en ander gesleutelt worden (uitlaat monteren, brommer afstellen) daarnaast moest ik mijn spullen nog inpakken.

Rond een uur of half 9, 9 uur kwamen we aan in Sint Maarten bij Batty thuis.

Scheisse kwaliteit..

Toen de volgende ochtend touren, natuurlijk stonden wij binnen 20 kilometer alweer stil door een brabander, ik noem geen namen KuShusPuhuEEhukgDkgy:haha

In petten aan het wachten

Piet und Ralph/Ralf

Vloed!

Nog steeds aan het wachten pff onderhand al dik 30 minuten

Mijn voorspatbord verlengt, anders krijg ik allemaal water in mijn bakkes!

Toen konden we weer verder, maar na nog geen 10 kilometer stonden we alweer stil

Even later weer even wachten..

Toen kwamen we aan bij de boot, dat wijf achter de balie helemaal panisch dat we op moesten schieten want ”de boot zou op ons wachten” toen waren er een paar die binnen het gebouw de brommer eens even wouden starten ook dat kon ze niet echt opprijs stellen geheheh:D

Eenmaal op de boot:

In de verte zie je ergens dat oord

Toen kwamen we aan bij het stayoke, ingecheckt en daarna gegeten bij een of andere griek waarbij de ober niet helemaal straight was..
                                Wel zat er nog een verdomd mooi vrouwtje daar bij de Griek toch Max:lol

Ook nog een foto gemaakt van Alex die al redelijk aangeschoten was, hij liet mij toch een dikke scheet in dat restaurant:haha

Daarna gingen we nog even op stap het plan was om naar de Jelleboog te gaan maar dit was gewoon dicht, dus wij daar rondlopen opzoek naar een cafeetje en toen kwam Alex nog een paar leuke vrouwtjes tegen

Hier nog wat leuke pics van alex

De volgende dag (Vandaag)
                                Helaas ook een ongelukje gebeurd, Jordy die knalde achter op de brommer bij piet30

Hier gebeurde het..

Hier nog een mooi landschapsplaatje

Toen nog even naar de speelhal geweest

Was een geslaagde VCT:thumb
                                Ook erg veel gelachen om met met Alex:haha

Ik heb ook nog een erg leuk filmpje waar wij goed aan het blazen zijn, en een raceje tussen Buxy en mij

Ook net thuis, potje pils erbij gepakt en even relaxen.
                                Zeer mooie tour en op en top gezelschap. Toch altijd best weer leuk om een weekend te auwehoeren met een grote groep, net als schoolreisje. Het weer was trouwens best goed, weinig last gehad van de regen.
                                Begin van de tour was al geweldig voor de vario rijders :lol

Ciaotje van mij liep ook wel aardig, toch maar eens even aan de gang met de 1:9 of 1:10,73 er zit nog wel wat meer in.

@lennert/speedy
                                Volgende keer moet speedy de boel idd wel ff op orde hebben, gaan we vanuit 😉
                                Wonderbaarlijk dat het met belgenkoppeling en kleine pully nog goed in de toeren kwam.

Karma is a bitch, wou nog de ivano schaal voor waarom? meenemen… Gelukkig geen gewonden.

@tonni ik heb het gedeelte voor je meegenomen, ennuh KUT dat die boot ineens eerder was.

Credits to:
                                – Mike zijn pa
                                – Lennart voor de startveertjes
                                – Batty, Kim en Mike
                                – Alle anderen

Steven
                                Donateur

hoeveel man waren er in totaal dan? ziet er wel geslaagd uit, redelijk goed weer gehad zo te zien…

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.