:: VCT 2011 Editie: Texel
-
Ik ben zeker haast de enige die pas morgen pas komt:lol
Wij vertrekken nu tot straks.
Hm Stephan is hier nog steeds niet dus wij zijn er echt pas heel laat.. tot vanavond!
ik wens alle erg veel plezier dit weekend, en zal duimen voor goed weer!
JelleModerator
Nou ik wacht tot het even een beetje stopt met regenen hier en dan knal ik die kant op….
Wie heeft er mobiel internet en ziet dit nog? Mijn vraag hoelaat hebben jullie de boot?
Gr Nino
JelleModerator
Ja ik en Vincent zitten bij jou op de boot, nu ff een uurtje wachten op de rest…
half 4 op de boot, en de overtocht duurt 20 minuten. dus rond 4 uur zijn we wel op texel denk ik.
Toch wel handig dat gratis internet in de StayOke.
Spulleke!
Zo, de eerste 2 bekeuringen zijn binnen.(max en nog iemand) Hopelijk blijft het hierbij!(wegens rijden binnen een wandelgebied)
Zo jongens, hoe is het daar op Texel?
Gratis internet?
en nog geen foto’s? :no
haha, beetje droog gehouden?
Zo we gaan nu op weg naar de Jellebar gebeuren, morgen weer ff touren.
weer was wel goed nice vanmiddag (vanaf half 11 goed weer)

Waarom?
Nou voor mij is het Texel avontuur voorbij. Gister al twee heerlijke bekeuringen aan de broek nadat we waren klemgereden door de politie en vandaag m’n achterkoppeling geploft. Allebij ook domme acties omdat we reden in blijkbaar een voetgangers gebied(slecht aangegeven) en na effe lekker spinnen op nat afvalt plofte m’n koppeling. Weer leuk wat schade en vlink wat geld kwijt:( Zit nu gezellig in de bezemwagen met de pa van Mike en gaan over een uurtje weer op de boot.
aii. das ook wat…
hoe kan je koppeling nou wer ploffen?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.