Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2011 Editie: Texel
- Dit onderwerp bevat 435 reacties, 44 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 juni 2011 om 11:24 #523443
heb een uv straling / laser behandeling gehad maar mag eigenlijk 24+ uur geen zon en water opkomen.
dus ik wacht lekker tot ik het af mag doen en dan ff douche etc :)!17 juni 2011 om 11:42 #523444Zo dat word nog even 1.5 uurtje reiden voor Jou. Hopen dat het gewoon droog is.
17 juni 2011 om 11:51 #523445Ik ben nog opzoek naar “2x startsegement veertjes” omdat ik geen loopstand op mijn naaf heb.
Heeft iemand deze nog liggen, die van een normale koppeling passen er als het goed is in. Eeuwige roem staat er tegenover :lol
17 juni 2011 om 11:52 #523446is ook droog en dat blijft het ok gewoon hoop ik haha :)!
ik ga denk wat eerder vertrekken 🙂
moet ook nog die stomme mega van mike mee sjouwen -.-@hansieb
neem ik voor je mee.
Edit by hans: HELD!
zorg jij dat je nog een reserve moer voor me brug bij je hebt haha 🙂 ! u never know!.
Edit by hans: ja mijn schroefjesbakje zit weer gevuld.top 🙂
ik ga laatste spulletjes pakken en fahren! bye
17 juni 2011 om 12:05 #523447Vermoedelijk zit het er voor mij niet in mee te gaan.. 🙁
Voel me zwaar beroerd en heb nog veel te leren..
Het is erg kortdag maar mocht er nog iemand op mijn plek willen mag dit dus uiteraard..
(Symbolisch bedrag zou leuk zijn..)Kan mn plekkie niet ingevuld worden en voel ik me wat beter ga ik misschien wel mee..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 juni 2011 om 12:34 #523448ik zou zeggen, ga lekker in bed liggen…
en wie weet voel je je daarna goedgenoeg…ps. heeft er iemand nog heel toevallig een 46mm cilindertje in topstaat o.i.d. liggen voor vincent, aangezien hij vanochtend een vastloper heeft gehad
17 juni 2011 om 15:05 #523449Jongens!:D morge komen er een paar kleine buitjes over Texel hoor ik net op Wetfm!:D dus we kunnen lekker rijden morgen:)
De weer goden hebben ons gehoord:DAlvast een goede reis en ik zie jullie op Texel!
Gr Nino.
Fear the rollerbank17 juni 2011 om 15:42 #523450Zo mijn brom is klaar en ingepakt

Is er alleen iemand die nog een extra vliegwiel rubber heeft liggen?(of 2)
Want ik zou vandaag even 2 nieuwe halen gezien ze er tegenwoordig op top om het leven uitvliegen.
Alleen had de brommer boer niks meer liggen:( ik heb er nu een 2e handsje in alleen deze zit niet echt mooi strak.
Dus een extra zou met dit natte weer niet verkeerd zijn.
Alvast dank aan diegene
17 juni 2011 om 15:46 #523451Bij niet beschikbaar zijn van goed rubbertje: Heb je aluminium tape? plak je het gat daar mee af in plaats van een rubber, blijft altijd goed zitten! Ducttape werkt ook.
Wel goed ontvetten en netjes op maat snijden he!!!I came, I saw, and I forgot what I was doing...17 juni 2011 om 15:56 #523452@andre, neem ik voor je mee ;)(1x) Moet er wel weer 1 terug, of deze aan het eind van de VCT, want hij zit nu nog op mn zijinlaatblok. Maar die gebruik ik nu toch nog ff niet 😛
17 juni 2011 om 15:57 #523453Als dat zelfs blijft zitten vraag ik me echt af wat bij mij die rubbertjes doet los schieten.
Want heb er van de week nog een nieuwe in gezet die er als een huis inzat.
Maargoed thanks voor de tip zal wat ducktape en wasbenzine meenemen voor het geval dat.@bart
Perfeckt
Uitlaattest goed genoeg als ik dan een nieuwe voor je meeneem?
En anders stuur ik je evt wel een verse nieuwe via de post
(dingen staan nu namelijk wel in bestelling bij de brommerboer)17 juni 2011 om 16:01 #523454Uitlaattest is prima 😉
Btw, ik ga offline. Over 5 min op grunn centraal. Daar pikt Alex me op. Dan naar mijn huis, mijn spul inladen, terug naar grunn, de rest er op en naar Sint Maarten 8) 8)
Mensen, tot straks 8)
Alex en companen nogmaals 1000x bedankt voor deze oplossing :worshippy:worshippy:worshippy
17 juni 2011 om 17:10 #523456Geen Pm gehad Mike!
Wij vertrekken hier pas over een half uur op zijn vroegst, allemaal last minute gekloot voor we eindelijk kunnen gaan.
Dan eerst Speedy ophalen in Erp en dan Bart in Eindhoven.
Wordt laat, tot straks!17 juni 2011 om 17:13 #523457Respeckt weer hoor stephan je doet het toch allemaal maar weer even

Ik spreek jullie morgen allemaal hopelijk met een lekker ochtend zonnetje ook al is ie beschaafd
17 juni 2011 om 17:34 #523458javad en ik rijden heerenveen net uit. tot zo

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.