Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

docs911 :
      Alex en z’n meedereizigers zijn helden :worshippy:worshippy:worshippy:worshippy

Zeker mooi opgelost heren:thumb
      Kan je mooi mee rijden door de regen bart:D
      Maar zonder gekheid wel respect dat je ondanks de slecht weers voorspellingen toch je best bleef doen om mee te kunnen:thumb

Docs
      Donateur

Ik trek gewoon mn zeilpak aan, inclusief reddingsvest als het moet :D:D Dit is de enige toer die ik kan rijden dit jaar waarschijnlijk, dus ik zal hem rijden :D:D:D

Jelle
        Moderator

Ik ga in mijn regenpak met laarsen eronder en rubbere handschoenen aan, dus van mijn part mag er 30 cm water valen die dagen 😛

Maar er valt zo als het er nu uitziet hooguit 5 mm zaterdag, dat overleven we toch wel…

hansieb
          Moderator

Ik ben ook klaar, morgen nog even spinnetjes kopen en een pakje castrol RS dan kunnen we er tegen aan.

Let ook op de ducktape details :haha er zit trouwens voor dit kutweer even mijn gouwe ouwe 43DR evo onder. Niet zo spannend, maar trekt wel lekker op.

Steven
            Donateur

@Docs; Toch jammer dat je Gerard ten overstaan van dit hele forum zwart maakt, door de stelling dat hij niks voor anderen over heeft.
              Gerard is al talloze malen degene geweest die het voor anderen hier mogelijk heeft gemaakt om aan toertjes deel te nemen, om een voorbeeld te noemen:
              Limbo tour 2011
              Noord Holland tour 2011
              Nieuwjaarstour 2011
              En door hem zelf georganiseerde Olle Grieze tour.

Om dan een paar dagen voor vertrek nog vervoer te moeten regelen, en dan Gerard het zeer kwalijk neemt dat hij zijn plan al klaar heeft vind ik persoonlijk erg sneu en onfatsoenlijk.

Dank Alex maar op je blote knietjes dat je een keer mee mag toeren.

Ik heb er daar in tegen geen goed woord voor over.

Javad
              Donateur

Ik rij gewoon lekker met Florian naar Batty, komt wel goed allemaal.
                Heel mooi dat je ook mee kan Docs, jij hebt er ook zin in zie ik, zou jammer zijn als je dit zou moeten missen.

<3 Thunderstone
                Check mijn perso!

ArvidW
                Donateur

Mijn kaartjes gaan bijna over datum, nu dus te koop voor 20euro per stuk (2stuks 35euro)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Mike
                  Topic starter

that’s the spirit guys:D

we gaan knallen! neem even een paar biertjes en wat stoelen mee voor morgen!

grtz!

Mike

Spulleke!

wat moet ik nou eigenlijk precies meenemen aan spullen?:?

Waarom?

@speedy,

Schoon ondergoed:?

hansieb
                        Moderator

Maxie, zijn jullie er nu wel of niet morgen ?

Waarom?

Helaas heb ik griep/verkouden:( Nu heb ik gehoord dat wind en regen goed is voor de weerstand dus komen we alsnog:D:thumb

Gerarduz
                            Donateur

@Allen: Ik zal zo fatsoenlijk mogelijk reactie geven op dit citaat:

docs911 :
                              Nopes. Alleen Gerard. Maar die wil geen moeite doen voor anderen……

Zijn kar mag de weg niet op. En hij wil me wel mee nemen, maar dan moet ik een kar regelen. Dat kan ik wel, maar dan moet ik hem bij hem afleveren. Als ik dat kon, kon ik zelf ook wel heenrijden…… En ik kan ook wel 1 huren in grunn, maar hij wil dan niet mee betalen aan de kar, want hij heeft nu ook al vervoer. En dan zit ik er ook nog steeds mee dat ik die kar van de verhuur naar zn huis moet krijgen.

—————————————————————————————————————————–

Betreurenswaardig lees ik de discussie door ,die aangezwengeld is door de post van docs911.
                              Daar wordt in verondersteld : “ Dat ik geen moeite voor anderen wil doen”.

Hier wil ik graag op reageren:

Er is een PM verkeer geweest tussen de bovengenoemde en mij.
                              De bovengenoemde wist dat ik niks garanderen kon en geen toezegging kon doen , aangezien ik mijn eigen plan getrokken had en de optie tot cancelen open stond.

Tot mijn grote ontsteltenis lees ik nu, dat ik, in plaats van een reactie te kunnen geven op de laatst mij toegezonden PM van de bovengenoemde ,mij daar nooit een kans voor geboden is.

Daarentegen heeft de bovengenoemde het zo noodzakelijk geacht , dit op het forum te plaatsen en daar een conclusie te aan te ontlenen die ik niet tot mijn rekening neem!

Dit schiet mij nadrukkelijk in het verkeerde keelgat en vind dit zeer misplaatst.
                              Het getuigd eerder van een wanhopige, die nog in de laatste week vervoer tracht te regelen , waarbij het doel de middelen heiligt.

Ik neem hier stelling afstand van en voel mij hierop ook totaal niet aangesproken.
                              Ook distantieer ik mij van de wijze waarop mensen zonder enig verstand van zaken dr dan mee gaan leuren.

Dan rest mij nog de volgende mededeling :
                              Ik kan vanwege persoonlijke redenen en de zeer slechte weersvoorspelling niet deelnemen en stel daarom mijn VCT ticket gratis ter beschikking aan .

(P.s Deze ticket is in overleg bij Mike te verkrijgen en zal door hem worden verstrekt! )

Greetingz Gerarduz

Spulleke!

Waarom? :
                                @speedy,

Schoon ondergoed:?

dat ook :p

maar ik bedoel kwa spullen onderdelen slaapzak en wat nog meer?

Tonni
                                Moderator

Slaapzak,kussen en luchtbed voor bij Peter. Verder regenkleding, eventueel verschillende andere kleding (voor het geval je wel nat regent), je toiletgerei. Bij de StayOkay is dacht ik alle beddegoed voorzien, alleen geen kussensloop.
                                  Voor je brom je nodig geachte gereedschap,onderdelen en brandstof en olie.
                                  Een bankpas en/of cash geld is ook wel handig.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.