Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Wat zeurt iedereen over het weer, het word gewoon MOOI met een zonnetje8) Punt uit!:D
      Even een vraagje aan Batty, ik neem net als Alex ook de caravan mee, is er een mogelijkheid tot stroom?
      Zou wel handig zijn, zien we savonds tenminste nog wat we zeggen:lol

Mike
      Topic starter

zie je PM avanti:)

Mike

speedbuxy
        Bijdrager

hansieb :
          Speculeren heeft geen nut,

Nee daarom ook het vraag teken?:con

@mike
          En anders staan we met z,n allen om 11 uur op texel om ons heen te kijken dus zie het verschil niet echt.
          Zoals je zelf zegt is bijna iedereen bij batty dus lijkt het me geen straf om daar droog wat langer te moeten lullen met elkaar.
          Das altijd beter dan om 11uur op texel staan en aan de weers goden overgeleverd te zijn.
          (want we hebben stayokay vast niet onze eigen zit ruimte om de dag door te brengen of wel?)
          En om 11uur s,ochtend is texel vast nog half dood.
          (rond half 1 daar zijn lijkt mij persoonlijk veel beter)

Florian
          Moderator

Javad en ik zijn ook nog even aan het kijken of wij die kant wel opkomen.
            Want bij echt kloteweer ga ik niet rijden, klein buitje vind ik niet heel erg maar zoals het nu lijkt blijft het de hele dag structureel regenen.

Daarnaast ben ik net klaar van school en ik moet vanavond en morgen de hele dag werken en de brommer moet nog waterproof gemaakt worden..

Mike
            Topic starter

In stay okay kun je prima zitten:)mochten we daar wat eerder zijn. het is namelijk een activiteiten hostel.

Ik ga nu gewoon niet besluiten om later te vertrekken. Als het wisselvallig is gaan we gewoon de normale toer proberen te rijden met zo nodig wat inkortingen. we kunnen niet met volle zekerheid van de voorspellingen uitgaan.

half 10 a 10 uur vertekken. en dat loopt altijd wel wat uit:) is een prachtige tijd. het is naar den helder alsnog dik een uur rijden (als je al geen problemen hebt ) en de boot overtocht duurt ook een klein half uurtje ( je moet ook nog is wachten tot je erop kan ) Je zult gewoon niet voor half 1 a 1 uur op den burg wezen.

overdreven vroeg zullen we ons bed niet uithoeven! en wat mij betreft ben je vrij om zelf naar de boot te komen op een ander tijd stip. ik wil liever niet de mensen die bij batty zitten te lang binnen houden. Het gaat ten slotte toch om het toeren.

ik houd nu gewoon de planning aan. in afwachting van het weer.

Mike

speedbuxy
              Bijdrager

Mike :
                In stay okay kun je prima zitten:)mochten we daar wat eerder zijn. het is namelijk een activiteiten hostel.

Oh dat hoort alweer goed dan:thumb
                Dan kunnen we dus tenmiste droog zitten mocht het echt van dat zeik weer worden/blijven.
                Daar ging het mij wat om, want op texel zelf in de regen kan een puur uur weg zetten vrij moeilijk zijn:D
                Maar we houden natuurlijk gewoon hoop dat we ook nog wat kunnen toeren:thumb
                (zeker op texel zelf)

Mike
                Topic starter

precies:) vooral op zondag is het na 11 gewoon droog ( kijk anders zelf even op de 3-daagse regen voorspelling 🙂 ) daar kan je dat perfect terug zien.

zaterdag is het niet volledig regenachtig maar wordt tussen de buien door sjezen;) buiten dat zijn de dagen dat het CONTINUE regent best schaars…

Mike

speedbuxy
                  Bijdrager

Ja daar lijkt het van 11 tot 2 droog:thumb
                    Alleen is die niet echt betrouwbaar, want mijn moeke heeft daar vorige weekend nog op gekeken toen ze de friesland rit ging rijden op haar tomos en zou droog blijven.
                    En toch dikke vette buien met zelfs onweer op de kop gehad.
                    Dus ik vertrouw eigenlijks alleen het op de dag zelf of de weers mannen op tv, want internet zuigt 9 van de 10x.

Maar moet zeggen dat mijn oude botten wel meer naar redelijk weer neigen dan naar slecht weer:D en weersman stephan verwachte ook nog wel redelijk weer dus komt vast goed:thumb
                    Den helder is wel de gemeente met de minste regen per jaar van heel nl:thumb
                    (dus desnoods rijden wel 3x om den helder heen:D)

hansieb
                    Moderator

Roeien met de riemen die we hebben :lol

Ben benieuwd, de carvan is wel opgeofferd maar daar hebben we docs911 voor in de plaats. Dan maar met de aanhanger 😉

AC RACING
                      Moderator

Plannen zijn van hieruit gewijzigd..
                        Ik kom niet meer met de caravan die kant op… Daarentegen kom ik zoals het nu lijkt wel met 2 auto’s en een aanhangwagen.
                        Ik heb hiervoor gekozen omdat ik Bart(docs911) hier niet wil achterlaten. Dat zou namelijk erg lullig zijn..

Wel hoop ik dat dit geen problemen zal leveren qua slaapplek bij Peter. Evt. kunnen we een tent meenemen. Maar zou mooi zijn als er nog een gaatje is in de schuur voor een slaapzak;)
                        laat maar even weten..

Docs
                        Donateur

Alex en z’n meedereizigers zijn helden :worshippy:worshippy:worshippy:worshippy

Wouz-LwB
                          Donateur

Hans : hoelaat gaan jullie die kant op morge?

@ docs, sorry man als ik plek had echt no problemo maar wij zitten ook al met passen en meten..
                            gelukkig is t nu geregeld met alex!

Docs
                            Donateur

@wouter, Kan jij niks aan doen 😉 3 man in een 2 persoons auto persen wordt hem niet 😛

hansieb
                              Moderator

@wouz
                                I don’t know hangt van lexie af.

Wouz-LwB
                                Donateur

bel maar ff met mij of flick dan morgen..;)

ik ga es ff wat spulletjes pakken !

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.