Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2011 Editie: Texel
- Dit onderwerp bevat 435 reacties, 44 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 juni 2011 om 21:46 #523323
Ja dat doe ik sowieso wel, ik ben alleen benieuwd of mensen nog leuke oplossingen hebben voor een jerrycan/flessen of andere oplossing.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 juni 2011 om 22:09 #523324Uit recente toertjes merk ik wel dat veel mensen Flessen in hun tassen stoppen., die douw je wat makkelijker weg dan een jerrycan.
Mike10 juni 2011 om 22:19 #523325ja gewoon 1.5 literflessen werken over het algemeen prima, en je hebt geen trechter nodig. alleen is met thomas z”n setup een grote hoeveelheid wel aan te raden 😛 misschien een tankje aan je tussenstang?
11 juni 2011 om 00:10 #523326Hansieb hier: alex en ik zijn al opzoek naar een kroeg/discotheek in Den burg voor volgende week. Wie helpt en vergezeld ons naar de dichtstbijzijnde kroeg 😉 ?
Edit: Verdomt we hebbene er al 1 gevonden JELLE!
11 juni 2011 om 07:55 #523327@ Hans en Alex, toen ik 16 was en op vakantie was in Den Burg ging ik altijd naar ‘de toekomst’:)
En ik bouw weer gewoon het harleyrekje op de citta:) Kan daar mooi de jerrycan en misschien zelfs m’n tas op.
11 juni 2011 om 10:20 #523328AC RACING :
Hansieb hier: alex en ik zijn al opzoek naar een kroeg/discotheek in Den burg voor volgende week. Wie helpt en vergezeld ons naar de dichtstbijzijnde kroeg 😉 ?Edit: Verdomt we hebbene er al 1 gevonden JELLE!
hahaha het lijkt voor bestemd om daar even lekker een biertje te gaan nuttigen :D:D:D
Even ter informatie… Het beddengoed is incl. bij de stayokay, dus die hoef je niet mee te nemen op de brommer!
13 juni 2011 om 09:43 #523333het weer zit wel tegen voor zover al kan raden wat het wordt. ;x
13 juni 2011 om 10:29 #523082Jelle :
AC RACING :
Hansieb hier: alex en ik zijn al opzoek naar een kroeg/discotheek in Den burg voor volgende week. Wie helpt en vergezeld ons naar de dichtstbijzijnde kroeg 😉 ?Edit: Verdomt we hebbene er al 1 gevonden JELLE!
hahaha het lijkt voor bestemd om daar even lekker een biertje te gaan nuttigen :D:D:D
Even ter informatie… Het beddengoed is incl. bij de stayokay, dus die hoef je niet mee te nemen op de brommer!
Ehh Discotheek Jélleboog is een balle tent hen het zit er altijd vol 😛 In de Koog zijn heelveel Dancefactories zoals de Toekomst de Blauwvinger De Babbels De Wijsneus enz. enz. En bier is hier lekker koud en goedkoop!:D
Fear the rollerbank13 juni 2011 om 20:05 #523335voor de gene die naar sintmaarten komt neem ook wel iets mee om op te zitten ik heb wel een boel stoelen maar niet genoeg voor idereen.
14 juni 2011 om 06:02 #523203Wat gaan wij gaan doen als het de hele dag regent??
14 juni 2011 om 06:50 #523339Het is niet nodig zo ver vooruit te kijken naar het weer, je weet hoe wisselvallig en onvoorspelbaar het is.
Wat er dan gebeurd zal voor zich spreken en blijft een verassing tegelijk, het leven blijft hoe dan ook een wonderlijk iets.<3 Thunderstone
Check mijn perso!14 juni 2011 om 08:42 #523340Kan ik bij iemand achterop? Mijn ciao zit nu pas weer on de opbouw en die is zaterdag nog niet klaar:(
Als dat kan sms dan op pm me maar.
0633174364Gr Nino.
Fear the rollerbank14 juni 2011 om 10:20 #523341ik houd het weer nu al dag scherp in de gaten en het begint langzaam positief te veranderen. Als ik rieel ben denk ik dat t gewoon wat wisselvballig blijft.
kwa millimeters neerslag verwachten ze niet heel veel. daarnaast weet ik toevallig dan onze eilanden wel de droogste plekken van Nederland zijn.
we gaan t merken:)
@Ninocross. Ik denk niet dat dat zo werkt knul.. onze brommers zijn niet gebouwd om personen achterop te vervoeren en iedereen heeft zijn toer spullen achterop. Ik stel voor dat je ff bij de boot komt zwaaien of dat je savonds even langs komt in Den Burg. Meer kan je niet doen denk? Je weet al heel lang dat we voorbij komen rijden.. dus als je gezorgd had dat je brommer klaar was kon je een rondje eiland meerijden.
helaas!
Mike14 juni 2011 om 10:27 #523342Iedereen moet gewoon even zorgen dat ie een regenpak/regenponcho (zijn 1 euro bij de action oid) meeneemt en dat er geen water je luchtfilter en cdi in kan (zo was mijn brommer er mee gestopt 2 jaar geleden:P), dan gaan we gewoon lekker door de regen! hehe. Heb wel echt zin om ook ff goed te gaan stappen op texel
14 juni 2011 om 10:42 #523343Regenponcho :'(
Ik wil levendig verbranden op de brommert, niet rijdend verzuipen :boos46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.