Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT 2011 Editie: Texel
- Dit onderwerp bevat 435 reacties, 44 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2011 om 18:17 #523297
@hansje, heb wss al iets met Mike kunnen regelen! Mocht dit niet doorgaan/lukken hoor je nog van me. Alvast bedankt iig!
9 juni 2011 om 07:40 #517277docs911 :
Zijn er nog groningers met een plekje vrij in de auto/op de aanhanger? :(:(:(Stuur alex anders even een pm deze heeft meerdere opties waar ook een aanhanger bij zit.
Dus misshien valt er wat met hem te regelen
Alex zit ook vol 🙁 Het begint er op te lijken dat ik niet bij de VCT kan komen.
9 juni 2011 om 08:05 #517275Valt er echt niks meer te regelen bart?
Ik kan heeel misschien iets regelen, ik weet niet of de Picasso van javad een trekhaak heeft maar zoja dan kunnen we de kar bij mijn vader pakken en die kant op rijden.Ik rijd samen met javad riching noord-holland samen met de brommer van Tobias.
Er passen dus 2 man en 3 brommers in de auto.
Maar op mijn pa’s kar kunnen wel 4 a 5 brommers op en dan passen er ook wel 4 mensen in de auto.Maar dat zal je dan met Javad moeten regelen.
9 juni 2011 om 08:06 #517273Dat zou heel mooi zijn 🙂 Ik stuur hem direct ff een pm 😉
Alvast bedankt :bier
9 juni 2011 om 08:39 #517274Ik zou normaal ook plek hebben maar ik ben niet zeker of ik kan komen, omdat ik geen verlof heb voor mijn nachtdiensten.
Nou wil het nog wel eens gebeuren dat er geen werk is maar ik verwacht niet zoveel geluk voor drie diensten op rij..
En even heen en weer rijden voor een klusje is er niet bij, daarvoor is het te ver.I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 juni 2011 om 08:49 #5172693 diensten op een rij zijn wel heel veel ja 😮 maar je kunt het proberen. Dat heen en weer rijden is sowieso lastig aangezien we op Texel zitten. Ik kijk wel wat ik kan regelen. Ik heb anders als je wel vrij kunt krijgen nog wel een iets grotere aanhanger dan jij hebt waar ook de broms wat beter vast kunt zetten 😉 Als jij tenminste nog steeds dat kleine karretje hebt.
9 juni 2011 om 09:14 #517255@; Docs911; Je mag wat mij betreft ook mijn plaatsje hebben bij Gerarduz op de kar. Ik ben er vanwege prive omstandigeheden niet bij de VCT. Even een pm sturen naar Gerard er valt vast wat te regelen.
9 juni 2011 om 09:22 #517069@Martino, ik zal ook hem even een pm sturen 😉 Idereen bedankt voor het meedenken 🙂
Ik moet nog ff kijken hoe dat gaat, want ik ben ook nog een klein uurtje onderweg om van mijn huis naar Groningen te komen. Maar dat komt allemaal wel goed.
9 juni 2011 om 10:56 #512199Martino :
Ik ben er vanwege prive omstandigeheden niet bij de VCT.Das wel erg jammer maarten:(
Maar ik begrijp de reden volkomen.9 juni 2011 om 15:04 #522001@ tonni heb je niet vrij geregeld dan ? de datum was toch ver van tevroren bekent om vrij te regelen. 😕
9 juni 2011 om 18:52 #523318Er zijn wel veel afvallers zeg:O
Ik ben er in ieder geval weer gewoon bij. Blokje ligt nu bij Mike die er weer iets moois van gaat bakken. Leg hem er dan dus vrijdagavond onder en dan moet ik als het goed is de toer mee kunnen rijden:)
9 juni 2011 om 19:54 #517313Ik hoop dat ik met mijn nieuwe setup de tour kan rijden, dat houdt in; kick SE met halfvolle Pinasco kruk, en Pina46.
Het krukje ligt klaar om omgezet te worden naar kick, hopelijk is die volgende week voor woensdag klaar.
Anders wordt het gewoon de DR Evo met Leo SP. Rijdt niet echt hard op het moment, 65 ongeveer maar genoeg om mee te touren dacht ik.However, ik kijk er naar uit.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!9 juni 2011 om 20:22 #503487Afvallers lijkt op zich wel aardig wat maar t valt op papier mee..
Volgens mij zijn het er even uit mn hoofd op dit moment maximaal 6 a 7. Dat maakt dat we nog steeds ruim 28 man zijn
(Even ter vergelijking ZZT’08 waren 27 rijders )
T heeft ook zijn voordelen. De groep aanmelders is relatief betrouwbaar en bekend wat dus qua pechgevallen een voordeel geeft en dus het hele toer plezier.:)
Neemt trouwens niet weg dat ik het jammer vind dat die jongens niet mee kunnen door omstandigheden:) En hoop ook zeker dat die plaatsen worden aangevuld.
Mike10 juni 2011 om 21:30 #523321Wie neemt een jerrycan of literflessen voor onderweg mee?
Ik ben gewoon even benieuwd… ik wil dit jaar zo weinig mogelijk mee op de brum.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 juni 2011 om 21:41 #523322Een voorraad peut heb jij toch echt wel nodig, de depsen zijn gewoon niet zuinig..
En je hebt dit jaar geen kleding/onderdelen/slaapspullen taxi, dus je zult het toch zelf moeten rondzeulen.I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.