Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Javad nice man:thumb
      Mijn dag gisteren was ook weer goed toen ik zag dat het al over 2 weken zover is:D

Ik heb er zin in:thumb

MofaFreak87
      Bijdrager

Hey Guys,

im sorry to say it but i cant participate ! :'(
        is anybody here who is interested in a place for the VCT Tour?

write me a pn and we can arrange the rest! BUT your bike has to run good :thumb

greetz Marc from Germany

Mike
        Topic starter

Zo de Pm met informatie en de meeste details is klaar en als het goed is naar elke rijder gestuurd!

Nu is het hopen op mooi weer!:D

verder wil ik nog even melden dat er dus nog 3 plekken zijn!

-Arvid & Ivar
          -Mofafreak

deze mensen zijn dus te benaderen via de PM:)

Mike

Docs
          Donateur

Zijn er nog mensen uit Groningen die een plekje over hebben?

Piet30
            Donateur

Mike, I didn’t get a pm 😕

hansieb
              Moderator

Check your forum piet, wrote you a PM and translated the pm there.

Mike
                Topic starter

yes, i didn’t do that because Hans send jou an translated version of my PM:thumb

Mike

hansieb
                  Moderator

Nog trouwens een plekje over, Jockobolla kan waarschijnlijk ook niet mee.

Toer valt dit jaar op 1 of andere manier ongelukkig, stond bij mij al verjaardag op de planning (gelukkig verzet).

Mike
                    Topic starter

dat maakt dan nu 4 plekken vrij. Ach groep is groot zat en ik verwacht dat er nog wel 1 of 2 plekjes worden opgevuld:)

die eerste plekken die vergeven worden zijn wel die van Arvid en Ivar trouwens;)

Mike

Docs
                      Donateur

Zijn er nog groningers met een plekje vrij in de auto/op de aanhanger? :(:(:(

Stuur alex anders even een pm deze heeft meerdere opties waar ook een aanhanger bij zit.
                        Dus misshien valt er wat met hem te regelen:thumb

Bartjee
                        Donateur

Ik ben er voor 90% zeker ook niet bij. Vandaag met de citta bezig geweest, blokje vonkte goed alleen kreeg hem niet aan, toen de carb maar eens gevuld met benzine en na een half uur schoot ie eindelijk aan. Nou was ik al goed chagrijnig van al dat gekloot en toen liep ie ook nog eens kut. Viel elke keer uit bij stationair lopen.. Toen ben ik maar eens eens stukje gaan rijden en na 200 meter kapte ie er alweer mee.. Daarnaast heb ik ook geen goede uitlaat meer liggen voor een snel blokje (citypower is niks, proma cc maakt een pokke herrie, Cannon mist achterkant demper en de fabrizi moet mooi blijven voor de verkoop..) heb er echt ff geen zin meer in om m klaar te moeten maken deze 1.5e week en bovendien moet ik bijna elke dag werken..
                          Dus tenzij iemand een (snel) betrouwbaar, plug and play afgesteld blokje incl uitlaat heeft die ik er volgende week vrijdagavond onder kan hangen, houdt het hier voor mij op denk ik zo..

hansieb
                          Moderator

@bartje
                            Heb nog een mooi kickstartblokje met 43DR evo plug & play 😉 Topspeed met 1:11,5 vario is een geweldige 60km/h gps

Hangen we die er toch vrijdag @vct wel even onder?

Mike
                            Topic starter

vaag verhaal, blok is elec en zou toch moeten lopen? ik leg wel vaker een blok maanden weg.. t stottert in het begin altijd wat omdat het “droog” staat. maar daarna moet t t gewoon doen. andere bougie geprobeerd

heel uitzonderlijk moet je wel eens pakkingen vervangen en goed je carb/filter schoonmaken. dan meot t t echt doen.

heb je buiten dat echt niet ff 3 á 4 vrije uurtjes om wat aan te rommelen? zonde om zo’n mooi ritje te laten liggen!

ik heb eventueel wel nood middelen liggen..

Mike

Bartjee
                              Donateur

Ja met een ciao zeker?:p ik heb een citta hè, komt ie dan nog boven de 50 uit of moet ik dan constant vol gas rijden? Anders is een kleine poelie misschien een optie? Is je blok incl carb afgesteld etc? En iemand die een uitlaatje heeft die daar lekker op loopt?
                                In ieder geval bedankt voor je aanbod!

hansieb
                                Moderator

@bartje
                                  Jup was op ciao, met pully @citta moet het ook wel gewoon 55 km/h – 60km/h lopen.
                                  Blokje is verder afgesteld met een 12/12 en sproeier 64 😉

Heb er bijna elke dag mee naar het werk getuft (schat alweer 2000km mee gereden), nooit problemen of rare dingen (alleen een wat te dikke sproeier hehe).

Kwestie van even een half uurtje onder je brommer sleutelen gok ik. Heb ook nog wel de Top one liggen die altijd onder het blokje zat.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.